Deskundigheid
Service
Resultaat
Communicatie

Liesbeth Groenendijk training & advies

Ik heb vorig jaar een nieuwe website laten bouwen door Indigo Webstudio, naar tevredenheid! Ik vind de mensen deskundig, vaardig, vriendelijk en ik ben erg blij met het resultaat.

zoMaarten

We werken met een vaste developer waarmee we kunnen lezen en schrijven. Denkt altijd fijn en pro-actief mee. Het projectmanagement syseem dat Indigo gebruikt sluit naadloos aan bij onze behoefte om... We werken met een vaste developer waarmee we kunnen lezen en schrijven. Denkt altijd fijn en pro-actief mee. Het projectmanagement syseem dat Indigo gebruikt sluit naadloos aan bij onze behoefte om agile te kunnen opereren.

Flexibel, kennis van zaken, altijd te vertrouwen.

Prima ervaring met Indigo, korte lijntjes met de contactpersonen.
Snelle service bij vragen.

Snelheid en bereidheid om mee te denken!

Lot's Foundation

Prettig in de communicatie, punctueel (snel), maatschappelijk betrokken (steun aan Lot's Foundation).

Altijd net een stapje meer, klantvriendelijk, betrouwbaar, met Indigo is je website in goed handen, dat geeft rust.
Petra en haar team zijn toppers :-)

Liesbeth Korsman (Pepper Kay)

Perfect! Plezierige communicatie en snelle actie! :-)

AWLV

Vriendelijke mensen die je waar nodig helpen

Servicegerichtheid - deskundig -

Roy Johannink

Aanpassen disfunctioneren onderdelen website

Snelheid
Zorgvuldig

Tineke van der jagt

Altijd een zeer snelle reactie en een perfecte begeleiding

Snelle reactie als je hulp nodig hebt. Duidelijke instructies

Altijd bereikbaar

Belia van der Laan Coaching

Ik ben heel erg blij met de dienstverlening van Indigo Webstudio. Ze leveren altijd goed werk af, en doen dat ook nog eens supersnel! Daarnaast zijn ze ook prettig in de omgang - dat vind ik ook... Ik ben heel erg blij met de dienstverlening van Indigo Webstudio. Ze leveren altijd goed werk af, en doen dat ook nog eens supersnel! Daarnaast zijn ze ook prettig in de omgang - dat vind ik ook belangrijk!

-zeer kundig en ervaren
-snel