Deskundigheid
Service
Resultaat
Communicatie

Bouwsteentjes

Zeer fijn bedrijf dat kwaliteit levert en om zaken mee te doen

Goede communicatie, zeer deskundig, betrokken en goede service

NVSSA

Fantastische dienstverlening! Indigo is professioneel, snel, accuraat en denkt met je mee. Ze luisteren naar de wensen van de klant en maken de vertaalslag naar de website. Prettig in contact, zeer... Fantastische dienstverlening! Indigo is professioneel, snel, accuraat en denkt met je mee. Ze luisteren naar de wensen van de klant en maken de vertaalslag naar de website. Prettig in contact, zeer goed in de uitwerking. Wij kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!

snelheid, professionaliteit, deskundigheid

Lekkerkerker Rotterdam

Onze site moest nodig vernieuwd worden, te meer omdat in de huidige wereld onze klanten in de bouw veel informatie digitaal ophalen. Buitengewoon tevreden zijn wij over de aanpak en afhandeling van... Onze site moest nodig vernieuwd worden, te meer omdat in de huidige wereld onze klanten in de bouw veel informatie digitaal ophalen. Buitengewoon tevreden zijn wij over de aanpak en afhandeling van dit proces.

Doen wat zij beloven en korte lijntjes!

Thoolen Bloembollengeschenken

Onze b2b-website met shop was gebouwd op het Magento-platform. Nadat duidelijk werd dat Magento stopte met updaten en overging naar vs2 wilden we overstappen op een ander platform. De keuze viel... Onze b2b-website met shop was gebouwd op het Magento-platform. Nadat duidelijk werd dat Magento stopte met updaten en overging naar vs2 wilden we overstappen op een ander platform. De keuze viel voor Wordpress met Woocommerce en een aantal plugins en wat maatwerk. Indigo heeft dit project voortvarend aangepakt. Een bestaand template is aangepast aan onze wensen, de bestaande data van Magento gemigreerd naar Wordpress, een stuk of wat speciale plugins en behoorlijk wat maatwerk. Laat dat gerust aan Indigo over! Bedankt team Indigo voor de fijne samenwerking.

meedenken, vlotte communicatie, snel, deskundig maar bovenal een super aardig team!

Stichting LANGZS

Indigo heeft onze website een hele fijne en broodnodige upgrade gegeven. Er is met veel aandacht voor detail aan het werk gegaan. De communicatie was zeer prettig en er werd snel gehandeld. Wij zijn... Indigo heeft onze website een hele fijne en broodnodige upgrade gegeven. Er is met veel aandacht voor detail aan het werk gegaan. De communicatie was zeer prettig en er werd snel gehandeld. Wij zijn heel erg tevreden!

Communicatie, toegankelijke werknemers, aandacht voor detail, snel

Rob|Foto Hafo

Indigo heeft onze oude Magento website omgezet naar wordpress. Voor alle ingewikkelde problemen (datakoppeling, voorraadbeheer) die wij zelf verzonnen, hebben ze een goede oplossing gevonden en... Indigo heeft onze oude Magento website omgezet naar wordpress. Voor alle ingewikkelde problemen (datakoppeling, voorraadbeheer) die wij zelf verzonnen, hebben ze een goede oplossing gevonden en gezorgd dat onze website goed en soepel loopt. Wat ik fijn vindt is de snelle, duidelijke communicatie waar je als nodig zelfs in het weekend een antwoord krijgt. Ook het meedenken in wat het beste is voor je website is zeer gewaardeerd.
Gewoon een websitebouwer waar je op kunt bouwen!

Klantgericht
Duidelijke communicatie
Service
Vakkundig

Kinderjeugdpraktijk Lia van Kooten

Indigo Webstudio heeft mijn website omgezet naar Wordpress en dat is snel en doeltreffend gelukt. Ik heb er weinig tijd aan hoeven besteden, de communicatie lijnen zijn kort, er wordt snel... Indigo Webstudio heeft mijn website omgezet naar Wordpress en dat is snel en doeltreffend gelukt. Ik heb er weinig tijd aan hoeven besteden, de communicatie lijnen zijn kort, er wordt snel gereageerd.

Snelle communicatie en korte lijnen.

Liesbeth Groenendijk training & advies

Ik ben heel tevreden met het resultaat dat Indigo Webstudio heeft neergezet met mijn website. Er was veel contact, omdat ik niet alles volgens de standaard wilde. Het contact was telkens snel gelegd... Ik ben heel tevreden met het resultaat dat Indigo Webstudio heeft neergezet met mijn website. Er was veel contact, omdat ik niet alles volgens de standaard wilde. Het contact was telkens snel gelegd en voor alles was een oplossing.

Snel schakelen, punctueel.
En als extraatje: maatschappelijk betrokken!

Marcel van Putten / BSGR

Prima waar voor je geld

korte lijnen, persoonlijk contact, komen afspraken na.

Jeanne van Bommel

Starten met een eigen bedrijfje! Wat vond ik het spannend en eng om door vreemden een website te laten maken. In mijn geval kon ik me achteraf geen betere contactpersoon wensen dan Petra van Indigo... Starten met een eigen bedrijfje! Wat vond ik het spannend en eng om door vreemden een website te laten maken. In mijn geval kon ik me achteraf geen betere contactpersoon wensen dan Petra van Indigo Webstudio. Haar doortastende benadering en begrip voor mijn spanning en onzekerheid gingen samen met vakmanschap, daadkracht en een snelle werkwijze. Hulde hoe mijn wensen vertaald werden in een voor mij prachtige website.

Deskundig, mensgericht, oplossingsgericht, in korte tijd veel gerealiseerd.