Wolf Steel Europe BV

Ik snap jullie concept van het uitzetten van mijn aanvraag bij aanbieders van trainingen maar wordt nu plat gespamd door bedrijven die waarschijnlijk niet bereid zijn een fee te betalen maar ons... Ik snap jullie concept van het uitzetten van mijn aanvraag bij aanbieders van trainingen maar wordt nu plat gespamd door bedrijven die waarschijnlijk niet bereid zijn een fee te betalen maar ons rechtstreeks benaderen, ik hoop dat dit snel over gaat en dat jullie deze aanbieders uit jullie bestand verwijderen. Gesprek met Ruben top maar per saldo een negatieve beoordeling, sorry.....

Meerdere offertes makkelijk kunnen vergelijken, goede training uitgekomen.

Espria

Prettig dat we per opdracht (2 dagdelen) 3 offertes kregen.

Masja

Pro-actieve benadering, maximum van 3 offertes op maat is prettig

N. van Dam / GBLT

Goede bemiddeling! Via deze weg een leuke workshop kunnen vinden die goed bij onze wensen en behoeften paste.

Petra Bieringa Anviri Cosmetics BV

Ik kan niet anders zeggen dat dit een zeer professioneel bedrijf is .

Het Tweede Huis

Snelle, efficiënte manier om geschikte aanbieder te vinden die past bij onze vraag!

Rabobank

Na de digitale aanvraag kreeg ik meteen een telefoontje van Springest voor extra informatie. Vervolgens hebben ze ons verzoek meteen uitgezet en binnen twee dagen had ik al drie offertes in de... Na de digitale aanvraag kreeg ik meteen een telefoontje van Springest voor extra informatie. Vervolgens hebben ze ons verzoek meteen uitgezet en binnen twee dagen had ik al drie offertes in de mailbox. Vervolgens is er ook telefonisch contact geweest, dus de aanbieders nemen de offertes erg serieus. Ondertussen hebben wij een keuze kunnen maken uit 1 van de offertes. De training moet nog plaatsvinden , maar wij hebben er alle vertrouwen in.