LTP Advies

Super goede ervaring! We hebben met twee verschillende trainers mogen werken en ze zijn beiden goed op hun eigen manier. Alle deelnemers waren ook enthousiast en hebben echt iets aan de training... Super goede ervaring! We hebben met twee verschillende trainers mogen werken en ze zijn beiden goed op hun eigen manier. Alle deelnemers waren ook enthousiast en hebben echt iets aan de training gehad!

Gemeente Urk

Bij de ontwikkeling van de training is heel goed geluisterd naar de wensen en eisen van de gemeente Urk. Het resultaat daarvan was dat de training uitstekend aansloot bij de behoeften van de... Bij de ontwikkeling van de training is heel goed geluisterd naar de wensen en eisen van de gemeente Urk. Het resultaat daarvan was dat de training uitstekend aansloot bij de behoeften van de deelnemers. Echt een training "op maat". Het geleerde kan direct in de praktijk worden toegepast.

Enthousiaste en deskundige trainer
Prettige communicatie en helder traject

Schothorst Feed Research

Zorgvuldig in het afstemmen vooraf (verwachtingen) en de verdere communicatie + aanpak. Bovendien een ervaren en enthousiaste trainer.

Jennifer

Prettig contact, goede training

Ophtec

Passend en op maakt gemaakte NLP training met oog voor de groepssituatie.

Rijksdienst Caribisch Nederland

De trainingen voor de medezeggenschap waren zeer interessant en de juiste combi van interactief en theorie. Met als eindresultaat dat iedereen met veel inspiratie weer terugkeerde!

MVGM Vastgoedmanagement B.V.

Proffesioneel, fijn contact, uitstekende communicatie, leerzaam traject

GeoJunxion bv

Goede communicatie, leerzame training, kundige trainer

IXON

We hebben een uitstekende training gehad van Gijs. Hij kon zelfs de uitdagingen die we vanuit een R&D afdeling hebben goed verwerken tijdens de training. De verschillende teams passen de verbeterde... We hebben een uitstekende training gehad van Gijs. Hij kon zelfs de uitdagingen die we vanuit een R&D afdeling hebben goed verwerken tijdens de training. De verschillende teams passen de verbeterde manier van presenteren nu iedere Sprint Review toe.