Goed en deskundig

Goed inzicht en goede uitvoering

nee

Prettig. Mooi product.

klantvriendelijk

adviezen professioneel onderbouwen (metingen - tekeningen - vergelijkbare situaties)

Vanaf het eerste contact tot en met montage zijn wij zeer te spreken over de professionaliteit van de medewerkers.

De medewerkers die de uiteindelijke montage uitvoerden werkten zeer netjes.

Het uiteindelijke resultaat is mooier als de voorstelling die ik er eerst bij had.

Punt van nazorg heb ik (nog) niet en hoop ik ook geen gebruik van te hoeven maken.

Moet nog even afwachten of de akoestische oplossing ook werkt bij de aanwezigheid van een grote groep familie / kennissen.

Vitalis Zorg Groep locatie Brunswijck, Thécla Swinkels

Communicatie

Vriendelijk en meedenkend

Service van de hoogste plank!

Zeer vriendelijk personeel die alles netjes opruimde, dat je niet wist dat ze er geweest waren! Toppie!

Nee.

stichting Behoud Kasteel de Keverberg

Alles is zeer positief.

mensen tonen zich betrokken, denken mee: dat voelt goed en komt tegelijkertijd ook zeer professioneel over.

Een gedegen advies xdat heeft geleid tot de installatie van een drietal plafond panelen. Uitstekende ervaring en beloofde reductie in nagalm is waargemaakt

snelle reactie bij aanvraag. snelle reactie bij vragen over offerte ed. goede uitleg gedurende offerte traject. Installatie personeel vakkundig en beleefd.

Ceez Skin Care

Uitstekend. Van begin tot einde. Niets te klagen. Resultaat zijn wij zeer blij mee.

Alles perfect afgehandeld. Zelfs buiten stofzuigen.... dat heb ik nog nooit mee gemaakt

Kan zo snel niets verzinnen, dus.

Een bedrijf wat een mooi product levert, goed meedenkt met de klant. Jammer dat het soms moeilijk is om goede afspraken te maken, dat laat wel een op zich wachten.

Er wordt goed meegedacht met de klant, wat betreft waar iets te plaatsen maar ook wat je op een paneel kunt afbeelden. Het bedrijf is erg klantvriendelijk. De panelen zien er erg mooi uit, we... Er wordt goed meegedacht met de klant, wat betreft waar iets te plaatsen maar ook wat je op een paneel kunt afbeelden. Het bedrijf is erg klantvriendelijk. De panelen zien er erg mooi uit, we krijgen ook veel complimenten dat ze zo mooi zijn.

Afspraken goed nakomen, of zelf initiatief nemen om afspraak te verzetten als hij niet nagekomen kan worden. Goed opmeten van panelen, We hadden een paneel wat te groot was, na overleg en... Afspraken goed nakomen, of zelf initiatief nemen om afspraak te verzetten als hij niet nagekomen kan worden. Goed opmeten van panelen, We hadden een paneel wat te groot was, na overleg en goedvinden van onze kant is het over een lichtschakelaar geplaatst. Dit is geen probleem. Er werd ook aangeboden het te verkleinen, maar dat zou zonde zijn.
De aangepaste kleur op twee panelen komt toch niet overeen met de gehoopte kleur, jammer.