Appartement Prinsevinkenpark Den Haag

Plafondisolatie laten plaatsen in appartement gebouw. Vooraf gedegen onderzoek door Incatro gedaan. Keurig en helder offerte

Houden zich aan hun afspraak. Zijn niet opdringerig en werken keurig.

Dupuits

Zeer goed en goede informatie en uitleg

correctheid, goede afwerking,professionele medewerkers

nee

Arno van Bergen

Aanschaf akoestisch schilderij ivm galm in woonkamer

Allemaal zeer deskundig en vriendelijk personeel met uitvoerige uitleg en advies. Ook het montage team !! Helamaal top, echt een aanrader !!

Geen, vooral zo doorgaan !!

Familie Hoofwijk

Het resultaat is geweldig. Niet alleen visueel, zeker ook wat betreft de akoestiek. De galm is weg. Incatro heeft helemaal waargemaakt wat `zij beloofd heeft.

vriendelijke ontvangst, deskundig advies, uitstekende uitvoering en afwerking

Prettige en deskundige mederwerkers

Christine Wolf / Bibliothek Witten

Top-Qualität

De bakker

Onze ervaring is goed, wij waren niet tevreden en ze doen er alles aan en komen hun 100% tevredenheidsgarantie na

Teunissen

Prettig bedrijf!

Advies

Iets meer de lead nemen in het advies voor de stoffen. We zijn nu eerst veel zelf aan het stoeien geweest. Uiteindelijk is nog iemand langs geweest met stoffen en wat het snel gekozen.

De bakker

Reactie Incatro Room Acoustics:

Akoestisch gezien een complexe situatie met een open trappenhuis en diverse gangdelen. Inderdaad we garanderen 100% tevredenheid en dus komen we onze belofte na. De klant heeft dan ook aanvullend... Akoestisch gezien een complexe situatie met een open trappenhuis en diverse gangdelen. Inderdaad we garanderen 100% tevredenheid en dus komen we onze belofte na. De klant heeft dan ook aanvullend nog 5 grote wandpanelen geheel gratis ontvangen en door ons gemonteerd.

Bijlsma

Netjes, beleefd personeel. Goed bedrijf! Aan te bevelen bij anderen.

Keurig personeel; netjes en beleefd. Zuinig met andermans spullen.

Geen verbeterpunten. Perfect!!!