Christine Wolf / Bibliothek Witten

Top-Qualität

De bakker

Onze ervaring is goed, wij waren niet tevreden en ze doen er alles aan en komen hun 100% tevredenheidsgarantie na

Teunissen

Prettig bedrijf!

Advies

Iets meer de lead nemen in het advies voor de stoffen. We zijn nu eerst veel zelf aan het stoeien geweest. Uiteindelijk is nog iemand langs geweest met stoffen en wat het snel gekozen.

De bakker

Reactie Incatro Room Acoustics:

Akoestisch gezien een complexe situatie met een open trappenhuis en diverse gangdelen. Inderdaad we garanderen 100% tevredenheid en dus komen we onze belofte na. De klant heeft dan ook aanvullend... Akoestisch gezien een complexe situatie met een open trappenhuis en diverse gangdelen. Inderdaad we garanderen 100% tevredenheid en dus komen we onze belofte na. De klant heeft dan ook aanvullend nog 5 grote wandpanelen geheel gratis ontvangen en door ons gemonteerd.

Bijlsma

Netjes, beleefd personeel. Goed bedrijf! Aan te bevelen bij anderen.

Keurig personeel; netjes en beleefd. Zuinig met andermans spullen.

Geen verbeterpunten. Perfect!!!

Goed en deskundig

Goed inzicht en goede uitvoering

nee

Prettig. Mooi product.

klantvriendelijk

adviezen professioneel onderbouwen (metingen - tekeningen - vergelijkbare situaties)

Vanaf het eerste contact tot en met montage zijn wij zeer te spreken over de professionaliteit van de medewerkers.

De medewerkers die de uiteindelijke montage uitvoerden werkten zeer netjes.

Het uiteindelijke resultaat is mooier als de voorstelling die ik er eerst bij had.

Punt van nazorg heb ik (nog) niet en hoop ik ook geen gebruik van te hoeven maken.

Moet nog even afwachten of de akoestische oplossing ook werkt bij de aanwezigheid van een grote groep familie / kennissen.

Vitalis Zorg Groep locatie Brunswijck, Thécla Swinkels

Communicatie