Mansour a. S. Damavand

Een Krachtig brief door IntoCash en heel snel door debiteur is het verschuldigde heeft voldaan, een aanbeveling ?

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw compliment. Voor u hebben wij een laatste herinnering (WIK brief) gestuurd. Vaak kan een herinnering door een ander voldoende zijn dat betaald wordt.

EH Afbouw Heerhugowaard

Prima afgehandeld

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor het compliment. De debiteur kwam met een smoesje maar nadat we zijn verweer hebben weerlegd werd direct betaald.

HVL Impressions B.V.

Perfect. Professioneel, snel en 100% naar tevredenheid.

Erna Bongers

Prima contact. Mensen doen erg hun best om klanten tevreden te stellen.

J.J. Leistra

Zeer effectief en doelgericht bedrijf met prettige directe communicatie

André de Jong

IntoCash werkt efficient en goed, ik beveel ze aan.

Roos Stoop

Wij hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Altijd keurig contact en correcte afhandeling.

Roelie Wolthers

Zeer eenvoudig in gebruik. Systeem werkt heel eenvoudig. Communicatie met medewerkers niet eens nodig geweest. Tevens zeer overzichtelijk gedurende het proces.

Rijkers

Dit is de 2e zaak bij Intocash. Pakt de zaak zo snel mogelijk op! Laat een duidelijk proces dossier zien bij je zaak online en al het mail verkeer is netjes geordend. Ze staan je verder netjes te... Dit is de 2e zaak bij Intocash. Pakt de zaak zo snel mogelijk op! Laat een duidelijk proces dossier zien bij je zaak online en al het mail verkeer is netjes geordend. Ze staan je verder netjes te woord telefonisch en de zaak word snel afgehandeld waar anders de betaling maanden op zich zou wachten!

Mlc eimers

Zeer goed. Snelle oplossing.