tattoozero

Alles ging erg vlot
Aanmelden
Communicatie
Doeltreffend (daar waar de debiteur eerst niet reageert,kan het via Incasso ineens wél)

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor de beoordeling. Soms is het herinneren door een andere partij heel effectief!

Wij hebben u 2 probleemgevallen toegestuurd en een daarvan is goed afgehandeld! Dus een case staat nog open??? Dus het is een ja en een nee!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor uw reactie. De eerste vordering is gelukkig volledig betaald. Bij de tweede vordering is helaas dubbel geleverd. De debiteur betaalt nu de helft van de factuur en stuurt het teveel... Dank voor uw reactie. De eerste vordering is gelukkig volledig betaald. Bij de tweede vordering is helaas dubbel geleverd. De debiteur betaalt nu de helft van de factuur en stuurt het teveel geleverde terug. Ik hoop dat dit probleemgeval dan ook is afgehandeld.

Snelle en correcte afwikkeling

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u klant bij ons bent geworden en we blijven graag uw vorderingen incasseren.

Fysio Muusse en meer

Goed, ze doen hun werk naar behoren

Beste Willem,
Het was een lang traject waar we bijna een jaar mee bezig zijn geweest maar uiteindelijk is de vordering betaald. Dank voor je beoordeling.

Communicatie verloopt soepel via het portaal. Eenvoudig om dossier aan te maken en voortgang te zien. Coulante omgang met wijzigingen etc. Samenwerking loopt wat ons betreft tot op heden prettig.

ABM services & services bv

Zeer flexibel en eerlijk zeer goede services.

Beste Hans,
Dank je voor je beoordeling. Uiteindelijk was de tegenpartij na enige druk gelukkig ook zo eerlijk om te betalen voor de geleverde diensten.

J vd C metaalbewerking

Duidelijk, correct, snel

Beste Susan,
Dit was inderdaad een snelle incasso. De debiteur betaalde na het versturen van 1 aanmaning. Dank voor je review.

Carlijn Offergelt

Adequate aanpak; fijn dat er een lean en mean dienst bestaat voor eenpitters zoals ik!

Beste Carlijn,
Beste Carlijn,
Het heeft een tijdje geduurd en de tegenpartij schakelde hun advocaat in maar jouw zaak was een leuke zaak om onze tanden in te bijten. Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor het mooie compliment.

Snelle service, nette afwikkeling

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor de beoordeling. Het bedrijf had een terugkoopverplichting en we hebben ze hier alleen nogmaals op moeten wijzen. Hierna werd gelukkig snel betaald.