Deskundigheid
Gemak
Service

Een tevreden klant

Het online indienen van de vordering is snel gedaan. De communicatie met Van Loon Incasso Advocaten is goed, snel en duidelijk. Van Loon Incasso Advocaten haalt doet veel moeite om de vordering voor... Het online indienen van de vordering is snel gedaan. De communicatie met Van Loon Incasso Advocaten is goed, snel en duidelijk. Van Loon Incasso Advocaten haalt doet veel moeite om de vordering voor je te innen.
Ook in mijn geval is het met de tegen partij tot een goede schikking gekomen.

Communicatief, Deskundigheid, Snel reageren op ontwikkelingen, Duidelijk.

Ik kan zo niet meteen iets bedenken.

Zeer goede ervaring, snelle actie

Snel actie ondernomen

Zeer prettig. Van Loon werkt snel en deskundig.

Er wordt snel gehandeld, je kan telefonisch snel contact leggen en wordt deskundig geholpen.

Een notificatie ontvangen als er nieuwe documenten in de online omgeving staan.

Goede en duidelijke communicatie met vaak positieve resultaten.

Eigen altijd 1 contactpersoon. Al sinds enige jaren.

Kan ik zo niet bedenken.

ArinaZorg

Uitstekend geholpen

Fabrice Monnier

Van Loon Incasso Advocaten heeft mij goed geholpen met het oplossen van mijn probleem.

Goede uitleg van het incasso proces, het no pay no cure systeem die heel handig is als het gaat om relatieve kleine bedragen, en blijkbaar de overtuigingskracht van deze bureau bij de wanbetalers.

Nee

Frankhuisen Medical Training & Solutions

Direct contact.
Heldere uitleg werkwijze voor aanvang samenwerking.

Website waar je op een eenvoudige manier dossiers kan aanmaken en volgen van statussen betaling en acties ondernomen naar debiteuren

2x incasso. 1x succesvol na eerder zelf langdurig proberen om de klant te laten betalen.
2e keer helaas bedrijfsbeëindiging en uiteindelijk faillissement.

Gebruiksgemak website en terug koppeling.

Nvt

TCO

Prima, snelle actie en communicatie prima. werd uiteindelijk betaald

bovenop de bal

Rovidam Mondzorgbanen bv

Wij hebben diverse trajecten et Van Loon Incasso Advocaten lopen en inmiddels ook afgerond. Tot op heden zijn we zeer tevreden over de wijze van afhandeling. Alles gaat goed georganiseerd en uiterst... Wij hebben diverse trajecten et Van Loon Incasso Advocaten lopen en inmiddels ook afgerond. Tot op heden zijn we zeer tevreden over de wijze van afhandeling. Alles gaat goed georganiseerd en uiterst correct.

Uiterst correct in hun aanpak en afhandeling. Plezierig in de omgang. Snel in het oppakken van de dossiers

Op dit moment geen verbeterpunten.