Deskundigheid
Gemak
Service

Duidelijke werkwijze, dossier wordt snel bijgewerkt en is overzichtelijk

korte lijnen

Vereniging Half Acht

Een account openen gaat erg gemakkelijk. Er wordt aangegeven dat er binnen 24 uur actie volgt, en dat gebeurt ook echt. Als je vragen of twijfels hebt is de accountmanager gemakkelijk telefonisch... Een account openen gaat erg gemakkelijk. Er wordt aangegeven dat er binnen 24 uur actie volgt, en dat gebeurt ook echt. Als je vragen of twijfels hebt is de accountmanager gemakkelijk telefonisch bereikbaar.

Heel prettig was het snelle schakelen, het inlevingsvermogen van onze accountmanager en zijn deskundige commentaar. En zijn geduld en vriendelijkheid.

Geen. Wij hadden niet gedacht dat een 'koppijndossier' zo soepel tot een goed einde kon worden gebracht.

Een tevreden klant

Het online indienen van de vordering is snel gedaan. De communicatie met Van Loon Incasso Advocaten is goed, snel en duidelijk. Van Loon Incasso Advocaten haalt doet veel moeite om de vordering voor... Het online indienen van de vordering is snel gedaan. De communicatie met Van Loon Incasso Advocaten is goed, snel en duidelijk. Van Loon Incasso Advocaten haalt doet veel moeite om de vordering voor je te innen.
Ook in mijn geval is het met de tegen partij tot een goede schikking gekomen.

Communicatief, Deskundigheid, Snel reageren op ontwikkelingen, Duidelijk.

Ik kan zo niet meteen iets bedenken.

Zeer goede ervaring, snelle actie

Snel actie ondernomen

Zeer prettig. Van Loon werkt snel en deskundig.

Er wordt snel gehandeld, je kan telefonisch snel contact leggen en wordt deskundig geholpen.

Een notificatie ontvangen als er nieuwe documenten in de online omgeving staan.

Goede en duidelijke communicatie met vaak positieve resultaten.

Eigen altijd 1 contactpersoon. Al sinds enige jaren.

Kan ik zo niet bedenken.

ArinaZorg

Uitstekend geholpen

Fabrice Monnier

Van Loon Incasso Advocaten heeft mij goed geholpen met het oplossen van mijn probleem.

Goede uitleg van het incasso proces, het no pay no cure systeem die heel handig is als het gaat om relatieve kleine bedragen, en blijkbaar de overtuigingskracht van deze bureau bij de wanbetalers.

Frankhuisen Medical Training & Solutions

Direct contact.
Heldere uitleg werkwijze voor aanvang samenwerking.

Website waar je op een eenvoudige manier dossiers kan aanmaken en volgen van statussen betaling en acties ondernomen naar debiteuren

2x incasso. 1x succesvol na eerder zelf langdurig proberen om de klant te laten betalen.
2e keer helaas bedrijfsbeëindiging en uiteindelijk faillissement.

Gebruiksgemak website en terug koppeling.

Nvt