Deskundigheid
Gemak
Service

Wij hebben een zaak ter incasso uit handen gegeven aan Van Loon en deze is succesvol afgerond.

nee

nee

Prima dienstverlening, je wordt altijd op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Linda Bakic/Elfcoaching & Training

Een prettige, zakelijke samenwerking waarin goed zorg wordt gedragen voor de opdrachtgever. Professionaliteit die geleverd wordt geeft mij geen twijfel de volgende keer wederom deze mensen in te... Een prettige, zakelijke samenwerking waarin goed zorg wordt gedragen voor de opdrachtgever. Professionaliteit die geleverd wordt geeft mij geen twijfel de volgende keer wederom deze mensen in te schakelen.

Veltion

Prima en snelle dienstverlening; laagdrempelig

Digitale weg / systeem van terugkoppelen

Gemaakte afspraken nakomen op de tijdstippen die vastgelegd zijn;

Reageren snel en zijn ter zake deskundig. Ook denken ze met ons mee.

Als zeer prettig; deskundig advies en goede service

Goede communicatie

x

Professioneel, accuraat, kundig en korte lijnen

CBO Security B.V.

We hebben pas recent besproken over wat we nu allemaal over kunnen dragen en wat wij moeten doen om dat sluitend te maken. Er zijn een paas caser geweest de ze prima hebben afgehandeld, helaas zijn... We hebben pas recent besproken over wat we nu allemaal over kunnen dragen en wat wij moeten doen om dat sluitend te maken. Er zijn een paas caser geweest de ze prima hebben afgehandeld, helaas zijn we toch voor kosten komen staan maar dat lag niet aan van Loon.

Bereikbaar, snel schakelen en advies.

Misschien iets meer feedback.

Free Voice Antwoordservice

Als een debiteur besluit ons niet te betalen is het bijzonder prettig om daarna de vordering uit handen te geven bij Van Loon Incasso. Je weet dat dan een goede kans is dat het bedrag alsnog binnen... Als een debiteur besluit ons niet te betalen is het bijzonder prettig om daarna de vordering uit handen te geven bij Van Loon Incasso. Je weet dat dan een goede kans is dat het bedrag alsnog binnen komt.

Het is plezierig zaken doen met Van Loon Incasso.

Nee

Wij ervaren dat van Loon Incasso Advocaten professioneel en met veel kennis ons vertegenwoordigt