Deskundigheid
Gemak
Service

MediDerm

Samenwerking in het kader van debiteurenbeheer. Gegevens kunnen eenvoudig digitaal worden aangeleverd zodat het incassotraject zonder vertraging kan worden voorgezet. Goede, snelle en duidelijke... Samenwerking in het kader van debiteurenbeheer. Gegevens kunnen eenvoudig digitaal worden aangeleverd zodat het incassotraject zonder vertraging kan worden voorgezet. Goede, snelle en duidelijke communicatie naar clienten. De meeste openstaande posten worden alsnog en binnen afzienbare tijd voldaan. In de toekomst zullen ook andere juridische vraagstukken worden uitbesteed aan Van Loon

Professioneel dienstverlening voor een aantrekkelijke prijs.

Gewoon zo doorgaan !

Voetzorg Drechterland | Stede Broec (Stefanie van Meer)

Ben zeer tevreden met de diensten

Snel / altijd adequate feedback / service altijd bereikbaar en vriendelijk.

Geen verbeterpunten

F Weber

Communicatie

De inzet van Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – voor mijn zaak vond ik optimaal. Van Loon Incasso Advocaten was voor mij altijd heel goed bereikbaar. De samenwerking tussen de... De inzet van Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – voor mijn zaak vond ik optimaal. Van Loon Incasso Advocaten was voor mij altijd heel goed bereikbaar. De samenwerking tussen de diverse collega’s was prima. Nooit lag mijn zaak stil. Was mr. Veldhuizen even niet bereikbaar, werd zijn hulp aan mij attent overgenomen door zijn collega’s.

De communicatie tussen Van Loon Incasso Advocaten en mij was altijd vriendelijk, helder, kordaat, zorgvuldig en betrouwbaar. Ruimte voor enige luchtigheid in de telefonische gesprekken met mr. Veldhuizen was er ook. Ik ervaarde een duidelijke klik tussen hem en mij. Er was een gelijkwaardigheid: ik had mijn hulpvraag, mijn informatie en kennis, mr. Veldhuizen zijn deskundige juridische kennis en kunde. Ik voelde mij serieus genomen door mr. Veldhuizen. Mr. Veldhuizen handelde deskundig, vlot, kordaat, betrouwbaar en met ruimte voor empathie.

Nooit heb ik het idee gehad dat Van Loon Incasso Advocaten erop gericht was voor zichzelf zoveel mogelijk geldelijk gewin te halen uit de dienstverlening die zij mij boden. Ook dit zal voor mij een belangrijke reden zijn in de toekomst in voorkomende situaties wederom te kiezen voor Van Loon Incasso Advocaten.

Hoe Van Loon Incasso Advocaten mij geholpen heeft, betekent voor mij heel veel. Met name de immateriële kant van de zaak is voor mij essentieel.

De samenwerking tussen Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – en mij als cliënt, kon ik mij niet beter wensen. De informatie die ik mr. Veldhuizen in de diverse stadia van de... De samenwerking tussen Van Loon Incasso Advocaten – mr. H.G.J. Veldhuizen – en mij als cliënt, kon ik mij niet beter wensen. De informatie die ik mr. Veldhuizen in de diverse stadia van de incassoprocedure en vervolgens de gerechtelijke procedure met zorg aanleverde, werd door hem goed gelezen, serieus genomen en met zijn juridische deskundigheid verwerkt in de door Van Loon Incasso Advocaten op dat moment te nemen (buiten)gerechtelijke stappen.

Bij de financiële afronding van de zaak heb ik een flinke tijd moeten puzzelen en rekenen om mijn complete financiële overzicht in kwestie te creëren. In dezen had Van Loon Incasso Advocaten mij... Bij de financiële afronding van de zaak heb ik een flinke tijd moeten puzzelen en rekenen om mijn complete financiële overzicht in kwestie te creëren. In dezen had Van Loon Incasso Advocaten mij middels het geven van een gedetailleerd financieel overzicht inzicht kunnen geven.

Dit is onze eerste kennismaking met van Loon Incasso Advocaten. Wij hebben de site ontdekt via internet. Onze ervaring tot nu toe is prima.

De sterke punten van uw bureau zijn naar onze mening de snelheid, de duidelijke en overzichtelijke informatie.
Het verzoek om incasso werd 's ochtends ingediend, 's middags had de debiteur het eerste verzoek binnen. Kortom zeer tevreden.

Over de verbeterpunten het volgende: Het uw toekomende bedrag wordt bij een 2de termijn verrekend, naar ons idee is het beter om dit bij de laatste termijn plaats te laten vinden. Een ieder heeft... Over de verbeterpunten het volgende: Het uw toekomende bedrag wordt bij een 2de termijn verrekend, naar ons idee is het beter om dit bij de laatste termijn plaats te laten vinden. Een ieder heeft dan het volledig toekomend bedrag ontvangen.

Bij Van Loon Incasso Advocaten wordt je volledig ontzorgd. Je geeft online de issues en de gegevens van de debiteur door en zij gaan er voor je achteraan. Vanaf dat moment heb je er geen omkijken... Bij Van Loon Incasso Advocaten wordt je volledig ontzorgd. Je geeft online de issues en de gegevens van de debiteur door en zij gaan er voor je achteraan. Vanaf dat moment heb je er geen omkijken meer naar, en de resultaten zijn geweldig! Je kunt online de dossiers inzien. Daar staat de voortgang precies in beschreven en als het nodig is wordt er met je overlegd. Kosten worden op de debiteur verhaald, helemaal top! Van Loon incasso Advocaten kan ik iedereen aanraden!

gemakkelijk
vriendelijk
professioneel
ontzorging
geen onnodige kosten

Dankzij Van Loon Incasso Advocaten heeft mijn klant uiteindelijk binnen een korte termijn betaald. Dit allemaal zonder dat het mij geld of energie heeft gekost.

ze maakten gelijk werk van mijn zaak. duidelijke communicatie. overzichtelijke werkwijze en snel resultaat.

Klomp en partners.

Vriendelijk ter zake kundige aanpak met optimaal rendement conform plan van aanpak.

Open communicatie en inlevend vermogen doch zakelijk en gericht op resultaat.

Neen.

Anne de Vries

Ze zijn direct na het indienen van alle stukken tot actie overgegaan en realiseerde daardoor binnen 24 uur de toezegging dat de debiteur zou gaan betalen. Dat gebeurde deels (zonder de incassokosten... Ze zijn direct na het indienen van alle stukken tot actie overgegaan en realiseerde daardoor binnen 24 uur de toezegging dat de debiteur zou gaan betalen. Dat gebeurde deels (zonder de incassokosten en rente). Daarop is Van Loon Incasso Advocaten wederom in actie gekomen en is inmiddels ook dat deel betaald. De communicatie is helder en effectief zowel naar de debiteur als ons als opdrachtgever.

Snelheid
Directheid
Inlog volgsysteem, waardoor je de actuele status goed kan volgen.

Meer persoonlijk contact.

Prettige ervaring. Erg behulpzaam en er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke voorkeuren voor afhandeling. De belangrijke zaken werden gecommuniceerd, maar niet zodanig dat ik er ' last ' van... Prettige ervaring. Erg behulpzaam en er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke voorkeuren voor afhandeling. De belangrijke zaken werden gecommuniceerd, maar niet zodanig dat ik er ' last ' van had en er zelf constant mee bezig hoefde te zijn. Goed afgehandeld!

Zitten er goed bovenop. Gewenste resultaat zonder gezeur behaald.

In mijn geval niet van toepassing. Alles naar wens gegaan.