Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

J

Na een zoektocht naar een betrouwbaar bedrijf dat het hang- en sluitwerk in mijn woning kon verbeteren ben ik terechtgekomen bij Inbraakproof. Het maken van een afspraak voor een adviesgesprek ging... Na een zoektocht naar een betrouwbaar bedrijf dat het hang- en sluitwerk in mijn woning kon verbeteren ben ik terechtgekomen bij Inbraakproof. Het maken van een afspraak voor een adviesgesprek ging vlot en kon ook op korte termijn. In het adviesgesprek ben ik door Marc eerlijk geïnformeerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Hierbij had ik geenszins de indruk dat er werd geprobeerd mij meer te verkopen dan ik eigenlijk wilde. Voor ieder punt werd de keuze geheel aan mij gelaten en werd waar mogelijk ook een goedkopere optie geboden. Hierdoor heb ik een eigen afweging kunnen maken, zonder dat ik hoefde te twijfelen aan kwaliteit. Helaas was door grote drukte de wachttijd tussen het tekenen van de offerte 2,5 maand. Dit lag echter in de lijn der verwachting gelet op de informatie die ik van andere bedrijven had ontvangen. Monteur Jan heeft vervolgens mijn woning inbraakproof gemaakt. Hij was vakkundig, betrouwbaar en erg beleefd. Al mijn vragen heeft hij duidelijk beantwoord. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om schoon te werken (iets wat met zaagsel en regen niet erg voor de hand lag). Jan heeft me behoed voor een slapeloze nacht door pas de tweede dag te vertellen dat het slot van mijn achterdeur wel heel gemakkelijk open te breken zou zijn geweest. Wanneer iemand zo met een klant meedenkt, dan is hij echt een ware professional. Mocht u een bedrijf zoeken voor het aanpassen van uw woning, dan kan ik Inbraakproof van harte aanbevelen.

Opvallende sterke punten

Het is niet gemakkelijk om een onbekende toe te laten in je woning. Bij Jan voelde ik me echter meteen op mijn gemak. Ik heb hem dan ook vol vertrouwen de sleutel van mijn woning kunnen geven en... Het is niet gemakkelijk om een onbekende toe te laten in je woning. Bij Jan voelde ik me echter meteen op mijn gemak. Ik heb hem dan ook vol vertrouwen de sleutel van mijn woning kunnen geven en zelf mijn eigen werk kunnen doen.

Martijn van de Haar

Heel professioneel

Sterke deskundigheid

C. van de Haar

Duidelijk uitleg. Deskundige installateur die goede uitleg en medewerking heeft verleend.

Deskundigheid

Marianne

Opvallende sterke punten

Goede beveiliging....Jan werkt netjes en ruimt alles op

Rasenberg

Net werk

EdjJ

We zijn door inbraakproof.nl heel goed geadviseerd voor het veilig maken van ons huis. De installatie is vervolgens heel netjes en kundig uitgevoerd door Jan.

Opvallende sterke punten

Goed advies over inbraakpreventie en brandveiligheid
Goede installatie
Vriendelijk in de omgang

Stichting en actie

Filip

Werken snel

Irene Hin

Geweldige service! Vakwerk qua installatie. Zeer aardige man die netjes werk aflevert en alles schoon achter laat. De werking van al het materiaal heeft hij helder heeft uitgelegd! Kortom een... Geweldige service! Vakwerk qua installatie. Zeer aardige man die netjes werk aflevert en alles schoon achter laat. De werking van al het materiaal heeft hij helder heeft uitgelegd! Kortom een aanrader!

Opvallende sterke punten

We kregen een to the point advies en alles is vervolgens keurig geïnstalleerd!

Diana Poulus - Schenk

Vriendelijke monteur

T

Monteur werkt keurig netjes, legt werking van een en ander goed uit.

Opvallende sterke punten

Alles wordt heel netjes gemonteerd.