Contact

Bottenheft

Goede informatie

Zeer deskundig

Hendrik Vanhees

Vakkundig geholpen door monteur Jan.Bij de eerste oplevering klopte niet alles volgens afspraak, maar binnen een paar dagen werd alles in orde gemaakt. Betrouwbaar bedrijf , wat van belang is in... Vakkundig geholpen door monteur Jan.Bij de eerste oplevering klopte niet alles volgens afspraak, maar binnen een paar dagen werd alles in orde gemaakt. Betrouwbaar bedrijf , wat van belang is in deze tijd dat er veel nepbedrijven zijn.

Opvallende sterke punten

Eindresultaat : alles correct volgens afspraak.

C. J. den Boer

Goed bereikbaar, snel afgehandeld

Snelle afhandeling

Peijffers

Goede afspraken en monteur zeer vakkundig en alles netjes afgewerkt

Keurig afgewerkt

Vakkundig

Prima gewerkt heel netjes goede uitleg dus uitstekende service

Goede vakmanschap

Van de Pas

Inbraakproof heeft bij ons een een professioneel toegangscontrole systeem geleverd waardoor mijn vrouw weer, ondanks haar handicap, meer zelfstandig kan zijn, waaronder deur ontgrendelen voor onder... Inbraakproof heeft bij ons een een professioneel toegangscontrole systeem geleverd waardoor mijn vrouw weer, ondanks haar handicap, meer zelfstandig kan zijn, waaronder deur ontgrendelen voor onder andere hulpverleners. Tevens een update van alle sloten, rookmelders c.a. waardoor de woning het politie keurmerk veilig wonen krijgt. Deuren sluiten weer als bij een nieuwe woning.

Opvallende sterke punten

Werken heel secuur en netjes

Goede ervaring prima monteur, Corona legde zijn beperking op, geen koffie of koekje, monteur heeft goed doorgewerkt.

Prima vakman

Gerard Segboer

Prima werk en creatieve en nette oplossing bedacht voor het monteren van de sloten op openslaande deuren in combinatie met rails van rolhor.

Bedenken van oplossingen

Goed advies en vakkundig