Contact
Afspraak maken

Elaine

Top service en kwaliteit

Opvallende sterke punten

Goed advies (woon-winkel pand dus veiligheid belangrijk) en de monteur zelf is echt een vakman. Er bleek een inbraakpoging geweest te zijn wat de vorige bewoners niet gemeld hebben. Dat had flink... Goed advies (woon-winkel pand dus veiligheid belangrijk) en de monteur zelf is echt een vakman. Er bleek een inbraakpoging geweest te zijn wat de vorige bewoners niet gemeld hebben. Dat had flink schade toegebracht, monteur heeft dit zeer netjes opgelost.

Remco

Ruim een maand geleden is Marc bij ons geweest ter inspectie. Marc rammelde met de deuren, hierin was zichtbaar dat de deur niet bescherm is. Boven en onder rammelde tijdens zijn proef. De ramen... Ruim een maand geleden is Marc bij ons geweest ter inspectie. Marc rammelde met de deuren, hierin was zichtbaar dat de deur niet bescherm is. Boven en onder rammelde tijdens zijn proef. De ramen waren niet beveiligd met bevoegde sloten.

Tijdens de inspectie nam Marc zijn laptop en geeft meteen de offerte af. De prijs is rendabel, zelf had ik het hoger geschat. Marc geeft de ruimte om de offerte tot mij te nemen, maar al snel akkoord gegeven.

Marc was duidelijk in het gesprek en geeft een indicatie van de planning, wanneer, wat, waar.

Na een maand, toch even gebeld met de vraag: wanneer. Hier meteen antwoord op gekregen, helaas was de gegeven datum niet besproken, maar hier kon Inbraakproof omheen werken. Zo is afgesproken dat Jan de slotenmaker maandag van 08:00 tot 10:00 werkt en de donderdag de hele dag. Zo gezegd zo gedaan.

Jan, een vriendelijke man komt om 08:00. Stelt zich voor en geeft gevraagde/ gerichte tips over de mogelijkheden tot beveiliging. Tijdens het demonteren en monteren houdt Jan de ruimte netjes. Zoveel mogelijk ruimt Jan op. Erg fijn.

Prettige gesprekken en kundig werk, precies wat ik verwacht bij een bedrijf, dat heeft Jan geboden.

Enige minpunt: De stickers voor het keurmerk zijn op de kop gedrukt, vanuit buiten is het normaal leesbaar, van binnen staat op de kop. Verveld. Hiervoor mail gestuurd met mogelijkheid tot juiste bedrukking.

Mocht iemand zijn sloten willen wisselen, dan zal ik Inbraakproof zeker adviseren!

Duidelijk communiceren.
Uitleg geven.
Laten zien wat, hoe het werkt en gefreesd wordt.

Agenda afspraken bevestigen.
Stickers aan beide kanten juist bedrukken. Zodat beide kanten van het raam normaal leesbaar zijn.

Lens

Netjes en correct

Goede uitleg en tips

Nee

A.Oostrum-Plune

Heel tevreden over de monteur ( Jan ) hij was er op de afgesproken tijd en werkte zeer nauwkeurig en rustig. Hij gaf goede uitleg.

Deskundigheid

Johan van dalen

Monteur (René) kwam prima op de afgesproken tijd , werkt heel netjes en secuur gaf goed uitleg over het materiaal en tips .

Opvallende sterke punten

Werken heel netjes en secuur geen rommel achter gelaten.

Nee niets aan doen, prima zoals het gaat

MWA Smits

Alleen maar goed.

Opvallende sterke punten

Monteur Marc Roos doet onverstoorbaar zijn werk en neemt alle benodigde tijd voor uitleg. Ook in het weekend nadat ik wat vragen had.

Heb ik niet

Van den Akker.

Zowel voorafgaande controle als de daadwerkelijke uitvoering van de noodzakelijke werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd door vriendelijke en betrouwbare mensen. We kunnen met vertrouwen ons... Zowel voorafgaande controle als de daadwerkelijke uitvoering van de noodzakelijke werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd door vriendelijke en betrouwbare mensen. We kunnen met vertrouwen ons huis even achterlaten zonder angstige gevoelens.

Betrouwbaarheid

Weet niet

Fam. Vriens

Goed en tevreden

Goed advies

Kan altijd beter, maar kan ze zo 123 niet bedenken.

Jos

Prima!

Goede installateur!

Nvt

RvH

Opvallende sterke punten

Prima monteur, vriendelijk, efficient en behulpzaam

Kosten aan de hoge kant