Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

H.Luijten

Goede vriendelijke uitleg en super goede uitvoering !

Opvallende sterke punten

Goede uitleg en meedenken over evt. andere oplossingen i.v.m. openslaande tuindeuren .

C van Poppel

Prima ervaring met zowel inspectie/offerte als uitvoering van de werkzaamheden.

Opvallende sterke punten

Heel nette manier van werken.
Klantgericht en vriendelijkheid ten top.

Michel Gremmen

Zowel met de adviseur als met de installateur Len Stam een perfecte ervaring. Klantvriendelijk en professioneel.

Opvallende sterke punten

Vooral Len Stam heeft zijn werk geweldig uitgevoerd en is ook nog eens een uithangbord voor Inbraakproof. Chapeau

renate

Na verzoek om afspraak, snel contact en afspraak ingepland. Offerte kwam erg snel alleen na de bestelling bleef het stil. We wachten nog op levering sinds maart.

Snelle afspraak na aanvraag
Duidelijke uitleg

Reactie Inbraakproof:

Beste mevrouw, dank voor uw review. Wij hebben getracht u meermalen te bereiken en verzoeken tot contact ingediend. Inmiddels is de voorziening geplaatst. Wij hopen dat we u hiermee van dienst zijn geweest.

C.M. van de Kamer

Inbraakproof stond vermeld in een krantenartikel dat gemeente Roosendaal in bepaalde wijken subsidie geeft op verbetering van hang- en sluitwerk om het aantal inbraken te verminderen.

Opvallende sterke punten

Vriendelijke medewerkers, duidelijke mondelinge uitleg over de werkzaamheden en aan het einde van de werkdag is de losse rommel keurig opgeruimd! Vragen over de werkzaamheden achteraf zijn telefonisch direct beantwoord.

B van der Heijden

Betrouwbaar en komen afspraken na.

Werken accuraat

Jan Satter

Snel, netjes en professioneel gemonteerd

Netjes en schoon opgeleverd

Jan Satter

Snel, netjes en professioneel gemonteerd

Netjes en schoon opgeleverd

Tst bv

Snelle reactie en afhandeling. Zeer tevreden

toosvisser van dorst

Alles is volgens de afspraak heel netjes geregeld.