Contact
Deskundigheid
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

Prima gewerkt heel netjes goede uitleg dus uitstekende service

Goede vakmanschap

Van de Pas

Inbraakproof heeft bij ons een een professioneel toegangscontrole systeem geleverd waardoor mijn vrouw weer, ondanks haar handicap, meer zelfstandig kan zijn, waaronder deur ontgrendelen voor onder... Inbraakproof heeft bij ons een een professioneel toegangscontrole systeem geleverd waardoor mijn vrouw weer, ondanks haar handicap, meer zelfstandig kan zijn, waaronder deur ontgrendelen voor onder andere hulpverleners. Tevens een update van alle sloten, rookmelders c.a. waardoor de woning het politie keurmerk veilig wonen krijgt. Deuren sluiten weer als bij een nieuwe woning.

Opvallende sterke punten

Werken heel secuur en netjes

Goede ervaring prima monteur, Corona legde zijn beperking op, geen koffie of koekje, monteur heeft goed doorgewerkt.

Prima vakman

Gerard Segboer

Prima werk en creatieve en nette oplossing bedacht voor het monteren van de sloten op openslaande deuren in combinatie met rails van rolhor.

Bedenken van oplossingen

Goed advies en vakkundig

Vriendelijk en nauwkeurig

Ligthart

Deskundig en netjes afgewerkt

Prima, goede bruikbare tips en monteur werkte netjes en was duidelijk in de uitleg

Opvallende sterke punten

Dacht met ons mee en gaf prima tips

Prima vakkundige service

Meedenken

J.Martens

Vakkundig

Service en vakkundig

Taalman

Prima service, zeer tevreden over monteur

Opvallende sterke punten

Monteur is zeer professioneel en klantvriendelijk. Denkt pro actief mee met de klant