Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

Privé

Van eerste afspraak tot en met uitvoering van de werkzaamheden deskundig, netjes, vriendelijk. Tijdens werkzaamheden overleg.

Opvallende sterke punten

Afspraak maken en nakomen, deskundigheid, vriendelijkheid en vakkundig werk. Ga zo door!

Van Ommeren

Zeer professioneel

Communicatie

Niki Koert

Prettig contact, goed advies, professioneel gemonteerd en keurig achtergelaten.

Opvallende sterke punten

Professioneel gemonteerd en netjes afgewerkt

Ik had het mooier gevonden als de bestaande sloten van de ramen verwijderd zouden worden. Nu staat het rommelig met twee verschillende soorten sloten.

Vis

Uitstekend en praktisch advies. Uitstekende uitvoering en service

Opvallende sterke punten

Nette en schone uitvoering van de werkzaamheden. Beleefde en informatieve uitvoerder.

Geen enkele

Jannie

Jan heeft heel netjes gewerkt. Is beleefd en heel vriendelijk.

Opvallende sterke punten

Uitleg gegeven hoe alles werkt

Nee

Evelien

Heel erg tevreden!

Opvallende sterke punten

Bij het advies werd echt gekeken naar wat de vraag wat nodig was ipv zo veel mogelijk producten proberen te verkopen.
De monteur, ik meen dat hij Jan heette, werkte heel netjes. Als er een...
De monteur, ik meen dat hij Jan heette, werkte heel netjes. Als er een deurknop oid verplaatst moest worden dan werd dit even overlegd, hij werkte snel en hij werkte vooral ook heel schoon.
Ik kan dit bedrijf oprecht aanbevelen!

N.v.t

Hans neienhuijsen

Degene, die de inspectie, deed en de offerte opstelde -ik ben zijn naam vergeten- was vriendelijk en professioneel. De offerte werd ter plaatse gemaakt wat vertrouwen gaf. Over monteur Jan, die bij... Degene, die de inspectie, deed en de offerte opstelde -ik ben zijn naam vergeten- was vriendelijk en professioneel. De offerte werd ter plaatse gemaakt wat vertrouwen gaf. Over monteur Jan, die bij ons -in de Biezelaar 57, 4844RD Terheijden, nieuwe sloten heeft geplaatst niets dan lof een harde werker ,een snelle, vriendelijke monteur, die netjes werkt.

Opvallende sterke punten

Vriendelijkheid, vertrouwenwekkend, professioneel, snel en correct.

Ik zou er geen kunnen verzinnen.

KM Bakker

Top. Vriendelijke vakman die overal een perfecte uitleg bij kon geven.

Bacilio

Perfect

Op tijd aanwezig

B. Adèr

Plezierige medewerkers geven vakkundig advies en installatie. Ze proberen je niets overbodigs te verkopen.

Plezierig, eerlijk.

Geen.