Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

Ingrid Aanen

Goede beveilingstips, vakkundig en netjes werkend. Zeer vriendelijk. Ik beveel ze van harte aan.

Zeer ervaren

Jos van Dongen

Prima verlopen.

Opvallende sterke punten

Monteur Jan is vakman. Werkt heel zorgvuldig, en heel netjes. Laat geen rotzooi achter en is pas tevreden als alles goed functioneert. Geeft ook goede tips.
Is ook aardige man om over de vloer...
Is ook aardige man om over de vloer te krijgen.

Nee

Guus

Denken mee in de advies daar.
Denken mee in de advies daar.
Installatie door Jan die zoveel mogelijk voorkomt dat hij rotzooi maakt en daarna ook de kleine restjes ook opruimt. Duidelijke uitleg hoe de sloten optimaal gebruikt kunnen worden.

Guus

Opvallende sterke punten

Netjes werken en praktisch meedenken

Hans Rovers / VvE Residentie Ulvenhout

Zeer tevreden, erg goed werk afgeleverd. Ons oude sleutelplan [wij zijn een VvE] bleek meer dan het verwachte kleine aantal fouten te bevatten, dus zorgvuldigheid en flexibiliteit waren vereist. Dat... Zeer tevreden, erg goed werk afgeleverd. Ons oude sleutelplan [wij zijn een VvE] bleek meer dan het verwachte kleine aantal fouten te bevatten, dus zorgvuldigheid en flexibiliteit waren vereist. Dat heeft Inbraakproof waargemaakt: de aanpassing van het oude sleutelplan was ingrijpend; de uitvoering was zorgvuldig en netjes; en ze hebben prima gereageerd op datgene wat wij / zij ook, trouwens / niemand zag aankomen. En dan ook: ze hebben hier en daar een schroefje aangedraaid, een tip gegeven die buiten hun opdracht viel.

Opvallende sterke punten

Heel prettig, goed en persoonlijk contact gehad met Inbraakproof. Wij hebben er als VvE voor gekozen om de PKVW-certificaten te verkrijgen via Keurmerkinspecties: dubbele zekerheid gewenst gezien... Heel prettig, goed en persoonlijk contact gehad met Inbraakproof. Wij hebben er als VvE voor gekozen om de PKVW-certificaten te verkrijgen via Keurmerkinspecties: dubbele zekerheid gewenst gezien alle gedoe binnen onze VvE. Dat verliep naadloos: We hebben nu wat we wilden, en kunnen 10 jaar vooruit met het PKVW-certificaat voor onze appartementen!

Met een 10 uit een 10 zijn er nauwelijks of geen verbeterpunten. Inbraakproof heeft zich soepel gevoegd naar het rapport / advies van Keurmerkinspecties. Weet inmiddels uit ervaring, gezien de... Met een 10 uit een 10 zijn er nauwelijks of geen verbeterpunten. Inbraakproof heeft zich soepel gevoegd naar het rapport / advies van Keurmerkinspecties. Weet inmiddels uit ervaring, gezien de tegenofferte en alle gedoe dat die tegenofferte met zich meebracht, dat niet elk bedrijf dat zo doet, kan of wil. Advies aan opdrachtgevende VvE's: Sluit aan bij een rapport / advies van Keurmerkinspecties; en laat je niet leiden door eigenaars die veel lawaai en vertraging veroorzaken maar geen idee hebben waar ze het nu weer over hebben. Inbraakveiligheid is een gevoel voor bewoners en eigenaars maar het is kennis, kunde en ervaring voor Keurmerkinspecties en gespecialiseerde bedrijven zoals Inbraakproof.

Hans Bruysters

We zijn zeer tevreden, zowel met het advies als de montage van e.e.a. er wordt zeer schoon gewerkt!!!

Opvallende sterke punten

Totaal geen troep bij montage!

Frans Brouwers

Prima werk geleverd

Goed en vakkundig werk

Snoek vd

Vriendelijke monteur, werkzaamheden netjes uitgevoerd en na werkzaamheden de nodige uitleg gegeven (oa kleine dingen waar je niet aan denkt maar wel een verschil kunnen maken).
Bedankt!

Opvallende sterke punten

Goede uitleg en tips gegeven

Nvt

Frie Snoek

Dik tevreden met de vakkundige manier waarop monteur Jan afgelopen woensdag en nog een paar uur op donderdag alles geïnstalleerd heeft. Tussendoor af en toe overleg. Bovendien een gezellige mens om... Dik tevreden met de vakkundige manier waarop monteur Jan afgelopen woensdag en nog een paar uur op donderdag alles geïnstalleerd heeft. Tussendoor af en toe overleg. Bovendien een gezellige mens om mee te kletsen tussen het werken door. Alles wordt schoon opgeleverd.

De monteur.

Geen.

Koos

Komt afspraken na. Monteur werkt goed door en maakt het werk af, zelfs in eigen tijd.

Ervaren monteur
Goede uitleg

Hof.

Installatie camera’s en intercomsysteem is zeer netjes uitgevoerd.

Eerlijk en Integer.