Flexibele opstelling, meedenkend en afspraken worden nagekomen

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Bedankt voor uw zeer goede beoordeling over Inboedelopslag Veldhoven.
Fijn dat u zo tevreden bent.
Inboedelopslag Veldhoven

Eerst gesprek gehad met uitleg. Goed bereikbaar, alleen jammer dat er in de container geen licht is en er kattenpoep in het gangpad lag. Verder prima tevreden.

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Bedankt voor uw goede cijfer en fijn dat u prima tevreden bent over Inboedelopslag Veldhoven. Jammer van de kleine -puntjes, dit had u mogen melden dan hadden we daar iets aan kunnen doen. We hebben... Bedankt voor uw goede cijfer en fijn dat u prima tevreden bent over Inboedelopslag Veldhoven. Jammer van de kleine -puntjes, dit had u mogen melden dan hadden we daar iets aan kunnen doen. We hebben hierover van andere huurders ook geen klacht mogen ontvangen, we houden het in de gaten.
Hartelijkdank namens Inboedelopslag Veldhoven.

P. DINGEN

Erg klantgericht, meedenken als het nodig is.

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Wij zijn erg blij met uw goede eindbeoordeling en uw positieve review over onze opslag.
Bedankt hiervoor.
Mvg Inboedelopslag Veldhoven.

Mens+

Snelle levering van geschikte ruimte. Goede prijsstelling. Flexibiliteit tav huurperiode en facturatie kan worden verbeterd.

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Bedankt voor de positieve beoordeling en het vertrouwen in onze opslag.
Ook uw tip word zeker in behandeling genomen.
Bedankt namens Inboedelopslag Veldhoven.

Tim

Geen enkel omkijken gehad, spullen goed beschermd op kunnen slaan.

Hallo Tim,
bedankt voor je leuke positieve reactie, en voor het vertrouwen in
Inboedelopslag Veldhoven.

P.H. Verbaandert

Alles was goed geregeld.

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Bedankt voor uw positieve reactie.
Inboedelopslag Veldhoven.

Lau van Vlokhoven

Goed, alles cfm afspraak
Tip: bodemplanken container geeft af, verzadigd met olie en vuil?

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Er bleek inderdaad per ongeluk iets te zijn gemorst door een eerdere huurder.
Dit is bij ons te laat opgemerkt, onze excuses hier voor.
Toch dank voor uw positieve beoordeling.
Mvg...
Er bleek inderdaad per ongeluk iets te zijn gemorst door een eerdere huurder.
Dit is bij ons te laat opgemerkt, onze excuses hier voor.
Toch dank voor uw positieve beoordeling.
Mvg Inboedelopslag Veldhoven.

Wilma Raemaekers

Heel nette opslag. Dozen waren wel een beetje vochtig. En de roldeuren kun je open maken ondanks het hangslot. Verder mooie opslag, goed te bereiken. Vriendelijke mensen.

Reactie Inboedelopslag Veldhoven:

Bedankt voor uw goede review en positieve beoordeling! Het is nu bekend bij ons dat wanneer men te grote hangsloten gebruikt de roldeuren te openen zijn. Dit gaan we zeker mededelen in de komende... Bedankt voor uw goede review en positieve beoordeling! Het is nu bekend bij ons dat wanneer men te grote hangsloten gebruikt de roldeuren te openen zijn. Dit gaan we zeker mededelen in de komende gesprekken met onze nieuwe huurders. Bedankt voor uw feedback. Mvg Inboedelopslag Veldhoven.

Brabander

Unclear about terms. Payed 3 months in advance, only used 1 month and still did not get my money back for the other 2 months.

Walter

Super goed en snel geholpen met een tijdelijke opslag ruimte bedankt jeroen