H. de Boer

Waaarom de Impregneermiddelen Specialist zich Specialist noemt is mij een raadsel! Sven, de 'specialist' van het bedrijf, adviseerde mij mijn betonnen woonvloer te beschermen met de epoxy's BS 2000... Waaarom de Impregneermiddelen Specialist zich Specialist noemt is mij een raadsel! Sven, de 'specialist' van het bedrijf, adviseerde mij mijn betonnen woonvloer te beschermen met de epoxy's BS 2000 en 3000 . Maar verzuimde mij te vertellen dat voor een bescherming tegen wijn, koffie etc ook een sealing coating nodig is! Namelijk de Pur Aqua Top 2K M Plus. Daar kwam ik pas achter toen een fles rode wijn was omgevallen. Met als trieste resultaat een meters grote wijnvlek. Hoe ik ook dweilde met heel veel water etc, ik kreeg hem er niet uit. Weg mooie vloer! Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Sven. Maar hij toonde totaal geen begrip. Ook ging hij niet in op mijn compromis voorstel om de kosten van de opnieuw aan te brengen BS 3000 epoxy en de Sealing, samen te delen. Zijn reactie vind ik zeer kwalijk en teleurstellend. Bestellingen via het internet zijn gebaseerd op VERTROUWEN. Zeker als je je als 'Specialist' presenteert, moet je als klant op zijn advies kunnen vertrouwen. En als je een fout maakt, je daarvoor de verantwoordelijkheid durft te nemen. Zo herstel je vertrouwen, Sven! Doe jezelf en anderen het grote plezier je nooit meer de 'Specialist' te noemen!

NVT

Sven, ga een andere baan zoeken !

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf.
Dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf.
Het is altijd waardevol om naast goede ervaringen ook minder goede ervaringen te ontvangen. Hier kunnen we immers aan werken in de toekomst.
Het is zeer spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over een advies en levering ruim 3 jaar geleden van een product door ons bedrijf.
Echter verbaasd dit ons want bij ieder product geven wij een zo gepast mogelijk advies en voegen wij bij de levering een technisch merkblad waar alle benodigde
informatie uitgebreid beschreven staat.
Dit wordt juist zo gewaardeerd door veel consumenten die dagelijks bij ons bestellen.

S.

Nette site veel info te vinden

Schuurke

Positief en geleverd conform afspraak

Goede productinformatie en snelle levering

Korver

Prima service en duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Snelle levering. Prijs kwaliteit prima!!

Snelle en correcte levering

Op dit moment niet

Maar K

Vriendelijke medewerker aan de telefoon die veel uitleg kon geven. Bedankt Jeffrey, je hebt me goed geholpen!

Vakkunde

Momenteel geen minpunt gevonden

Henk Schreur

Dit is/was de eerste keer en niet voldoende ervaring om goed te beoordelen. Desondanks zeer tevreden

Voldoende informatie op de website

vof Peter Duindam Betonvloeren

Goede ervaring

g

g

Dekker

Niets op aan te merken

Snel en makkelijk bestellen

Frans

Goed geholpen en snelle levering

snelle levering

wat kleurenstalen van de restauratie mortel aanschaffen om naar kanten te sturen

Keyvan

Slecht advies, onbehoorlijk aan de telefoon

GEEN

Juist adviseren en verantwoordelijkheid nemen voor je advies!

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Jammer dat u er zo over denkt. Wij hebben het goede advies gegeven maar blijkbaar heeft u dat niet goed begrepen. Wij hebben u het juiste product aanbevolen u heeft 1 emmer besteld. Nu u te weinig... Jammer dat u er zo over denkt. Wij hebben het goede advies gegeven maar blijkbaar heeft u dat niet goed begrepen. Wij hebben u het juiste product aanbevolen u heeft 1 emmer besteld. Nu u te weinig heeft hebben wij het gedaan en schrijft u deze review beetje jammer!!