Vriendelijke én duidelijke telefonische informatie over de producten.

Als leek ben ik, door het advies, ervan overtuigd dat ik het juiste impregneermiddel kocht.

Het bezorgen door DPD duurde van donderdag tot maandag. Dat is langer dan je gewend bent..

Zeer prettige en volledige service door Jeffrey!

Snel geleverd

Bello

Duidelijk helder. Goede instructie/uitleg erbij.

Snelheid
Helderheid

Misschien nog wat duidelijker de verschillen tussen producten. Welke moet ik kiezen?

Henny Verhoeven

Duidelijke beschrijving van de producten, het verbruik van Enviroseal impregneermiddel, wijkt af van wat op het product stond. Dat is verwarrend over de te bestellen hoeveelheid. Echter de te veel...

Zeer klant en service gericht. Goede telefonische informatie en daadkrachtig handelen.

Zie punt 1. Misschien de tekst op de website aanpassen tav het verbruik van Enviroseal impregneermiddel.

Het geleverde systeem (thor helical scheurherstel) is goed zelf te gebruiken. Alleen de gebruiksaanwijzing zou hier en daar kunnen worden verbeterd.
Met wat aanloop-problemen (zie bij...

1. Gebruiksinstructie op de website verschillen op sommige punten van de het pakket meegeleverde beschrijving.
2. Het vullen en gebruiken van de meegeleverde spuit kostte aanvankelijk wat moeite. Bij een tweede keer ging het pas zoals het moet. Een iets uitgebreidere aanwijzing zou hier hebben geholpen.
3. De hoeveelheid meegeleverde mortel is (in mijn geval) maar voor slechts ruim de helft voldoende. Heeft misschien te maken met de uitslijpdiepte en -hoogte van de voegen.

Prima alles ontvangen , met een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.

duidelijke gebruiksaanwijzingen bij gekregen

Pfm nolte

Teleurstellend. Ik had dag tevoren via site geboekt met mededeling dat ik het af kwam halen. Volgende dag bleek desbetreffend artikel niet voorradig ! Rit van Noordwijkerhout tevergeefs gemaakt....

Groot assortiment

Site wordt niet updated

Eamon Kelly/emerald stucadoor

Excellent service and delivery next day, I called with a question and was helped immediately