Duidelijke omschrijving van de aangeboden middelen

ondanks dat ik middels afterpay ging betalen ,werd mijn bestelling snel bezorgd

de mogelijkheid bieden om met een creditkaart te betalen.

Goede en snelle service

Goede informatie op website

niet

Ervaring met het middel dat ik heb gekocht is heel prettig, en daar heeft de uitleg op uw site ook toe bijgedragen. Bestelling is heel snel in behandeling genomen, wat ook fijn is. Goed bereikbaar.

De snelheid van het in behandeling nemen van de bestelling en de uitgebreide handleiding/informatie van het impregneermiddel op de site

Ik ben niet tevreden over de levering van het product. Op donderdag 29 maart product besteld. Het zou de volgende dag -vrijdag- tussen 15:00 en 16:00 bezorgd worden, maar niks ontvagen. Ook geen mail waarom er niet is geleverd. Daar blijf je dan toch voor thuis. Vervolgens zaterdag ook niets ontvangen. Uiteindelijk is het op 2e paasdag (?) bezorgd. Het product was ook wat vochtig aan de buitenkant, of dat van de opslag was of dat de spuitbus wat had gelekt weet ik niet. Daar betaal je dan €6,95 voor. In deze tijd kunnen de verzendkosten echt voor een lager bedrag door een ander bedrijf bezorgd worden. Dus daarmee zouden jullie winst kunnen halen.

Positief.

Kennis van zaken.

Nee.

Dimitri

Snelle levering en zeer goede service je word echt onmiddelijk verder geholpen.
Producten zijn ook van heel goede kwaliteit
Echt een aanrader

Goede producten
Snelle reactie op mails
Snelle verzending
Goede uitleg bij de aangeboden producten

Armina Der-Jeganyan

Top snelle levering

werkt snel

nee

Goede ervaring, aanrader

duidelijke informatie op de website, snelle afhandeling

het product werd snel geleverd, maar de voorgestelde manier van samenwerking met de leverancier werd niet gevolgd (keuze van tijdslot van levering). Een half uur voor levering kreeg ik de melding dat product zou geleverd worden. Ervoor was de informatie op de website niet up-to-date, en konden we niet interageren met de leverancier.

Geronimo

Duidelijke product beschrijving

zie boven

productbeschrijving /gebruiksaanwijzing op de vloeistof cans, zodat je later ook nog snel de info kunt lezen

Website is duidelijk en er wordt snel en correct geleverd

Kleinere verpakkingen verkopen