de Winter

Dakpan impregneer besteld en zeer tevreden hierover , topspul !

Dick Geers

Gesproken over de telefoon zeer goed advies geregen.

Jan Vos

Goede uitleg over de producten en snelle levering

Gebeld voor advies over welk product ik moet nemen. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken

weet ik eigenlijk niet

Frans Peeters

Goede bestelcyclus voor uitstekende producten voor een scherpe prijs. Ook uitstekende product-informatie en service.

Vragen worden snel en correct beantwoord en met een coulante houding.

marcel

Snel geleverd en goede spullen

snel geleverd

J. van Oosten

Vriendelijk en er wordt duidelijk uitgelegd over het hoe en wat om mijn camperdak te behandelen.
de profseal verwerkt makkelijk.

bevoorrading updaten

Maarten de Graaf

Om kort te gaan: No nonsens en geen onnodige franje en zo. Gewoon recht voor z'n raap, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen of beloven.

Duidelijke productbeschrijvingen en toepassingsmogelijkheden, zodat je de verschillende producten goed kunt vergelijken

Wat mij aangenaam verraste was de zeer snelle levering. Op jullie website vond ik daar niets over, dus ik dacht dat zal wel een week of 2 duren. Misschien moeten jullei die snelle levering alsnog of wat prominenter op de website zetten.

Scherpe prijs, producten op voorraad.

J. van Oosten

de profseal verwerkt makkelijk.

bevoorrading updaten

Frans Peeters

Met recht dé impregneer SPECIALIST.

+ Uitvoerige en goede informatie op website.
+ Snelle en duidelijke reactie op e-mail vraag.
+ Gemakkelijk bestelproces en zeer snelle levering [ook complimenten DPD pakketdienst]
+ Uitstekend product [niet goedkoop, maar wel kwaliteit, levensduur wacht ik met vertrouwen af'.

De info over de korting ontving ik pas na het plaatsen van de tweede bestelling. Ga vragen of dat nog met terugwerkende kracht kan