Ik ben erg tevreden. Ik heb eerst de website bezocht, en voor een paar specifieke vragen telefonisch contact gezocht. Ik werd meteen en deskundig te woord gestaan. De verzending was prima. Het... Ik ben erg tevreden. Ik heb eerst de website bezocht, en voor een paar specifieke vragen telefonisch contact gezocht. Ik werd meteen en deskundig te woord gestaan. De verzending was prima. Het product was te gebruiken zoals was aangegeven voldoet aan de verwachtingen.

Snel, persoonlijk en deskundig advies

Wellicht bij particulieren nog aangeven op welke manier het product moet worden gebruikt en of er nog andere materialen of producten benodigd zijn.

Vriendelijk, snel van begrip en duidelijk!

Ik werd, geheel tegen verwachting, na werktijd teruggebeld met informatie over een produkt/

J. Hartman

Zeer goed. Goed advies, spullen deden wat erover uitgelegd was.

Advies.

Nooit meer DPD inschakelen. Zou tussen 19 en 20 geleverd worden. Vervolgens komt er niemand opdagen, ondanks dat ik hen had gebeld gedurende de dag. Mijn planning liep dus door hun toedoen in de... Nooit meer DPD inschakelen. Zou tussen 19 en 20 geleverd worden. Vervolgens komt er niemand opdagen, ondanks dat ik hen had gebeld gedurende de dag. Mijn planning liep dus door hun toedoen in de soep. DPD is echt een KUTBEDRIJF! Beter een paar euro meer rekenen voor de levering.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Snel en correct geleverd.

Hoffmann

Niet zo fijn dat de post bezorger het te leveren goed vóór de buitendeur neerzet. Bij niet thuis bij de buren afgeven was mijn verzoek.

De postbode heeft het parket , buiten de deur neergezet. Iedereen kon dit meenemen ! Niet zo fijn🤔

goede voorlichting

Gevonden op internet en materialen voor impregneren van tegels in de tuin snel gevonden voor een goede prijs. correct en snel geleverd.

product gewoon in jerrycans, geen overbodige extra verpakking materialen.
snelle levering

soms een beetje lastig op thema te zoeken op de site, bijvoorbeeld alle middelen voor behandeling van beton op een rijtje

Gerard Wolters

Snelle en correcte levering

Levert wat ze beloven

Vriendelijke én duidelijke telefonische informatie over de producten.

Als leek ben ik, door het advies, ervan overtuigd dat ik het juiste impregneermiddel kocht.

Het bezorgen door DPD duurde van donderdag tot maandag. Dat is langer dan je gewend bent..

Zeer prettige en volledige service door Jeffrey!