Duidelijk

Ca Jo

Positief. Gemakkelijk te bestellen en heel vlotte levering.

Vlotheid van verwerken.

heb er geen gevonden

Snelle levering, geen problemen

n.v.t.

n.v.t.

G. Arets

Na gesprek met u medewerker was ik overtuigt van goede uitleg.

Joca

Gemakkelijk te bestellen. Heel rap afgeleverd.

Snelheid

Jaap Keun

Zeer goede en snelle levering !
Tevens goed advies via een telefoon gesprek !

Ik heb er alleen wat besteld

Jan

Uiteindelijk prima materiaal en snel geleverd, maar ik moest er veel moeite voor doen.

Goede, verbeterde website, duidelijk assortiment van professioneel niveau.

- Klachten over geleverde goederen serieus nemen, zeker als je bezig bent met werkzaamheden waar je toch al niet op zit te wachten, zoals scheurherstel. Dan moet het materiaal meteen 100% goed zijn,... - Klachten over geleverde goederen serieus nemen, zeker als je bezig bent met werkzaamheden waar je toch al niet op zit te wachten, zoals scheurherstel. Dan moet het materiaal meteen 100% goed zijn, het gaat om kritieke reparaties.
- Mails niet onbeantwoord laten, dat geeft je als klant een machteloos gevoel. Ook al vind je de klant lastig, toch minimaal even laten merken dat je de mail hebt ontvangen.
- Samengevat: leef je iets meer in in de positie van de klant en probeer uit te blijven gaan van vertrouwen. Op de lange termijn heb je hiermee meer succes dan er van uit te gaan dat de klant voor een dubbeltje op de eerste rang wil.

Ditmer

Goed, je word netjes te woord gestaan bij telefonisch vragen.
Goede ervaring met 2 jr terug aangeschafte textiel impregneer, dus nu weer besteld

De werking van nu ook aangeschafte web clean (weerhouden van spinnen) ben ik nog niet enthasiast over, heb niet de indruk dat dit werkt!