erik velthof

Prima, soepel en makkelijk.... toegangelijk

goed te bereiken

?

RJB

Zeer prettige ervaring. Het bedrijf weet waar zij het over heeft en noemt zich terecht Specialist.

Goede uitleg, behulpzaam en komt zijn afspraak tijdig na.

particulier

Soepel

flexibel

niet echt

Ron Wijk

Goed en helder

Doen wat ze zeggen/schrijven op de website

RJB

Wat een topzaak, goede kwaliteit en keurig op tijd afgeleverd.

Houdt aan afspraken.

J. Tambach

Snelle levering van een uitstekend product

kwaliteit en levering

Misschien een kleine attentie bijvoegen bijv. handschoenen

H. de Boer

Sven, je liegt. Zoals ik je al telefonisch heb uitgeled, staat in de technische beschrijving op papier uit 2018, niets vermeld over beschermende sealings tegen wijn etc! Ook bij nauwkeurig herlezen... Sven, je liegt. Zoals ik je al telefonisch heb uitgeled, staat in de technische beschrijving op papier uit 2018, niets vermeld over beschermende sealings tegen wijn etc! Ook bij nauwkeurig herlezen heb ik daarover niets kunnen vinden. Wat nu misschien daarover op het internet staat, kan ik niet beoordelen. Ik baseer me op informatie die je me toen hebt toestuurd! Als bewijs zal ik je die technische toelichting mailen. Ik daag je uit me de passages over beschermende sealings te tonen!

geen. integendeel

eerlijke, deskundige informatie

H. de Boer

Waaarom de Impregneermiddelen Specialist zich Specialist noemt is mij een raadsel! Sven, de 'specialist' van het bedrijf, adviseerde mij mijn betonnen woonvloer te beschermen met de epoxy's BS 2000... Waaarom de Impregneermiddelen Specialist zich Specialist noemt is mij een raadsel! Sven, de 'specialist' van het bedrijf, adviseerde mij mijn betonnen woonvloer te beschermen met de epoxy's BS 2000 en 3000 . Maar verzuimde mij te vertellen dat voor een bescherming tegen wijn, koffie etc ook een sealing coating nodig is! Namelijk de Pur Aqua Top 2K M Plus. Daar kwam ik pas achter toen een fles rode wijn was omgevallen. Met als trieste resultaat een meters grote wijnvlek. Hoe ik ook dweilde met heel veel water etc, ik kreeg hem er niet uit. Weg mooie vloer! Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Sven. Maar hij toonde totaal geen begrip. Ook ging hij niet in op mijn compromis voorstel om de kosten van de opnieuw aan te brengen BS 3000 epoxy en de Sealing, samen te delen. Zijn reactie vind ik zeer kwalijk en teleurstellend. Bestellingen via het internet zijn gebaseerd op VERTROUWEN. Zeker als je je als 'Specialist' presenteert, moet je als klant op zijn advies kunnen vertrouwen. En als je een fout maakt, je daarvoor de verantwoordelijkheid durft te nemen. Zo herstel je vertrouwen, Sven! Doe jezelf en anderen het grote plezier je nooit meer de 'Specialist' te noemen!

NVT

Sven, ga een andere baan zoeken !

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf.
Dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf.
Het is altijd waardevol om naast goede ervaringen ook minder goede ervaringen te ontvangen. Hier kunnen we immers aan werken in de toekomst.
Het is zeer spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over een advies en levering ruim 3 jaar geleden van een product door ons bedrijf.
Echter verbaasd dit ons want bij ieder product geven wij een zo gepast mogelijk advies en voegen wij bij de levering een technisch merkblad waar alle benodigde
informatie uitgebreid beschreven staat.
Dit wordt juist zo gewaardeerd door veel consumenten die dagelijks bij ons bestellen.

S.

Nette site veel info te vinden

Schuurke

Positief en geleverd conform afspraak

Goede productinformatie en snelle levering