Glenn

Valerie heeft de verhuur van ons appartement perfect aangepakt. Ze heeft ons volledig ontzorgd en alles tot in de puntjes in orde gebracht. Een dikke aanrader dus!

Beste Glenn
Dank je wel voor het vertrouwen in ons kantoor alsook voor je feedback.
Altijd fijn om met jou samen te werken.

Melissa

Ik werd goed geholpen en begeleid door Valerie voor mijn eerste echte huurwoning. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer tevreden.

Hi Melissa
Zéér fijn om dit te lezen!
Bedankt voor je mooie review.
Veel succes met je nieuwe thuis!

Saskia & Greg

Super ervaring! Veel uitleg gekregen van Valerie. En haar enthousiaste & eerlijke houding was ook top!

Beste Greg en Saskia
Bedankt voor jullie review!
Wij wensen jullie heel veel woonplezier in jullie nieuwe stek :)

Karine Wouters

Valerie heeft ons super goed geholpen, altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, super professioneel. Iemand die ik zeker zou aanbevelen om je huis of appartement aan toe te vertrouwen.

Beste Karine
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor en de prachtige feedback!

Sara

Valerie heeft alles heel snel geregeld. Heb je vragen? Zo snel ze kan, zal ze je contacteren.
Ze heeft ook oog voor de persoon die voor haar staat en niet enkel voor haar dossier. Heel vlot in omgang.
Ik kende het kantoor nog niet maar zou het zeker aanraden aan anderen!

Beste Sara
Wat leuk om dit te mogen lezen!
Bedankt voor de mooie review.

Moeskops Diana

Super, Valerie doet meer dan haar takenpakket alleen. Ze helpt waar ze kan, toppie ????

Beste Diana
Bedankt voor je feedback.
Het was een genoegen om met je samen te werken.

jo

Spontaan, vriendelijk en klantgericht. daarbovenop was mijn appartement snel verhuurd met een duidelijk en vlot verloop.

Beste Jo
Bedankt voor mooie review!

Molsesteenweg 95

Vriendelijk personeel.

Beste Karine
Bedankt voor het mooi complimentje!

Patrick en Sonja

Valerie heeft alle tijd genomen om het contract met ons door te nemen. Er werden duidelijke afspraken gemaakt over kosten en geleverde diensten. Altijd vriendelijke ontvangst. Snel antwoord op... Valerie heeft alle tijd genomen om het contract met ons door te nemen. Er werden duidelijke afspraken gemaakt over kosten en geleverde diensten. Altijd vriendelijke ontvangst. Snel antwoord op emails en whatsapp. Alles is heel vlot verlopen. We hadden heel snel een nieuwe huurder, ... Kortom het is voor ons 100% mee gevallen en als we nog eens verhuren gaan we zeker terug komen.
Super gedaan ! Bedankt ! Succes !

Beste Patrick & Sonja
Heel erg bedankt voor de mooie feedback.
Het was een plezier om met jullie samen te werken.
Tot ziens.
Lieve groet!

Maud

Super vriendelijk ontvangst, hadden alle tijd voor ons tijdens het huisbezoek, direct antwoord per mail of telefoon, zeker een aanbeveling!

Beste Maud
Bedankt voor de mooie feedback!