Sofie Van den Bergh

Huren appartement

Moeskops Diana

Zeer positief!!!

Broeckx M.

Immo Verbeeck is kenmerkend voor een duurzame en hulpbehoevende informatieverstrekking.

Afspraken worden tijdig en plichtsgetrouw uitgevoerd met kennis van zaken.

Reactie Immo Verbeeck:

Dank je wel Miguel voor de lovende woorden.
Met vriendelijke groeten
Faril

Nico Vandepoel / Soundq bv

Zeer aangename firma om mee samen te werken, al 2 maal ons appartement binnen de week kunnen verhuren dankzij verbeeck en ze hebben ons verder voledig ontlast van alles absoluut een aanrader.

Reactie Immo Verbeeck:

Dank je wel Nico voor de leuke review, dit geeft een mens voldoening voor zijn werk.

Beets Gerda

TOP Service !!!!!!!!!! Zeer fijne samenwerking met Valerie XXxx Bedankt hiervoor !!

Beste Gerda
Wauw, heel erg bedankt voor de fijne review!
We zijn heel blij dat we met jou mochten samenwerken!

Maarten

Top service!

Meegaande en empathische aanpak, je voelt je geen nummer en het belangrijkste word voor je geregeld.
Meer moet dat niet zijn...

Keep up the good work! Top service!

Meer moet dat niet zijn...

Keep up the good work!

Bedankt nogmaals,
Van een zeer tevreden klant :)

Hi Maarten
Zéér fijn om te lezen dat je een van onze kernwaarden sterk hebt ervaren.
Veel succes in de nieuwe woonst!

Jansen

Zeer professionele en persoonlijke aanpak ! Zeer tevreden .

Beste Dhr. Jansen
Vriendelijk bedankt voor deze mooie review.
We wensen je een fantastische tijd toe in je nieuwe thuis!

Evelien

Ik werkte zelf voor een it leverancier voor immo kantoren over heel Vlaanderen en heb bewust voor Immo Verbeeck gekozen uit meer dan 100 kantoren waar ik persoonlijk contact mee had. Ik heb gekozen... Ik werkte zelf voor een it leverancier voor immo kantoren over heel Vlaanderen en heb bewust voor Immo Verbeeck gekozen uit meer dan 100 kantoren waar ik persoonlijk contact mee had. Ik heb gekozen voor een persoonlijke en lokale aanpak en die hebben ze 100% waar gemaakt. De verkoop kon bijna niet doorgaan en een last minute tussenkomst van hun in het voordeel van zowel ons als de koper heeft de verkoop alsnog doen doorgaan zoals gepland. Ze zijn eerlijk en komen zo ook constant over, zowel tegen ons als de kandidaat kopers. Ik kan hen alleen maar aanbevelen.

Beste Evelien,
Wauw! Bedankt voor deze mooie review!
Beste Evelien,
Wauw! Bedankt voor deze mooie review!
Het dossier kende een spannend moment, onze mindset is voor iedere uitdaging is een oplossing! We vonden er een en zorgde voor de geslaagde kans.
Bedankt voor de fijne samenwerking! Verder wensen we je nog heel succes in de toekomst.

Lieve S.

Danku Valerie voor de zeer goede tussenkomst !!Prachtig werk en een gemotiveerde en kundige dame!!! Verdient een dikke pluim!!

Dag Lieve
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor en de langdurige samenwerking. Altijd fijn om je verder te kunnen helpen!

Peeters Leo

Prachtige service.Alles wordt geregeld tot in de puntjes.Niets is teveel.

Beste Leo
Wat fijn om te lezen dat je onze samenwerking als fijn hebt ervaren.
Op naar een langdurige samenwerking!