Geeraerts Hildegard

Ongelooflijke service! Medewerkster Valerie heeft zich echt 100 procent voor me ingezet! Dit vergeet ik nooit!!

Beste Hildegarde
Wat leuk om dit te lezen.
Dit is met heel vele plezier gedaan.
Succes met je nieuwe thuis! Genieten maar :)

Jessie Hutten

De samenwerk met Immo Verbeeck verliep vlekkeloos! Wij zijn geholpen door Valerie en waren aangenaam verrast door de vlotte service en vriendelijkheid! Wij zijn zeer correct, vriendelijk en... De samenwerk met Immo Verbeeck verliep vlekkeloos! Wij zijn geholpen door Valerie en waren aangenaam verrast door de vlotte service en vriendelijkheid! Wij zijn zeer correct, vriendelijk en nauwkeurig door Valerie begeleidt van begin tot het einde. Alles is vlot geregeld en wij verkregen alle informatie voor onze nieuwe woning, nu kunnen we beginnen te genieten! Valerie is een top makelaar!

Hi Jessie en Pieter
Bedankt voor jullie feedback.
We wensen jullie heel véél succes in jullie nieuwe thuis!

Lise

De samenwerking is super verlopen. Valerie is een gedreven dame die van aanpakken weet. Bijkomend is ze communicatief sterk en kon ze me perfect informeren over de administratieve gang van zaken.... De samenwerking is super verlopen. Valerie is een gedreven dame die van aanpakken weet. Bijkomend is ze communicatief sterk en kon ze me perfect informeren over de administratieve gang van zaken. Door deze aanpak werd het appartement dan ook snel verhuurd. Samenwerken met Valerie is dan ook een aanrader.

Lise,
Hartelijk bedankt voor je fantastische review.
Het was een plezier om dit voor jou te mogen verwezelijke.
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor!

Gijs -Janssen M.

De verhuur van ons appartement is zeer vlot en professioneel verlopen. Een pluim voor Valerie en Immo Verbeeck.

Beste Marc en Heidi
Bedankt voor deze fantastische review!

Ineke

Valerie is een heel behulpzame dame. Ze reageert snel op mails met steeds weer een vakkundige uitleg. Ook bij de hele administratieve verplichtingen kregen we de nodige begeleiding. Kortom: een top... Valerie is een heel behulpzame dame. Ze reageert snel op mails met steeds weer een vakkundige uitleg. Ook bij de hele administratieve verplichtingen kregen we de nodige begeleiding. Kortom: een top madam bij Immo Verbeeck!

Ineke!
Wat fijn om dit te mogen lezen.
Bedankt voor je mooie recensie!

Dirk Leysen

Valerie Mertens is een heel spontane en gedreven dame. Haar enthousiasme voor haar werk, zorgt voor een zeer vlotte samenwerking tussen alle betrokken partijen. De professionele aanpak en de... Valerie Mertens is een heel spontane en gedreven dame. Haar enthousiasme voor haar werk, zorgt voor een zeer vlotte samenwerking tussen alle betrokken partijen. De professionele aanpak en de duidelijke en transparante communicatie, zijn oorzaak en gevolg van een toffe en correcte afwerking van een bemiddelingsopdracht. Proficiat Valerie.

Beste Dirk
Bedankt voor deze mooie recensie en het vertrouwen in ons kantoor.
Tot ziens! :)

Mattia De Colle

The experience with Immo Verbeeck was absolutely excellent! As an expat relocating in Mol was quite complicated finding someone that would had agreed to help me while I was still abroad. Luckily I... The experience with Immo Verbeeck was absolutely excellent! As an expat relocating in Mol was quite complicated finding someone that would had agreed to help me while I was still abroad. Luckily I got in contact with Valerie who handled my case flawlessy while I was still outside the country. Once I came to Belgium I only had a few steps to complete and that sped up my moving in substantially. Couldn't recommend it more!

Dear Mattia
Thank you for your nice review.
We wish you a pleasant stay here in Belgium!
Kind regards.

Jan Buyse

Immo Verbeeck is heel zeker wat wij verwachten van een Immo bedrijf. Heel professionele, perfecte samenwerking tussen bedrijf en eigenaar. Onze contacten met Valerie (verhuur) en Carmen (Syndicus)... Immo Verbeeck is heel zeker wat wij verwachten van een Immo bedrijf. Heel professionele, perfecte samenwerking tussen bedrijf en eigenaar. Onze contacten met Valerie (verhuur) en Carmen (Syndicus) verlopen steeds rimpelloos ! Een hele verademing na alles wat voorheen steeds misliep met ImmoVl !!!! Dit zijn mensen waar je kan op rekenen en die je vakkundig bijstaan.

Beste Jan
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor en de mooie feedback!

Guido en Nancy

In onze zoektocht naar de mogelijkheden om een woning in de verhuur te brengen werd het kantoor Immo Verbeeck ons aanbevolen. We hebben contact gelegd en werden te woord gestaan door Valerie... een... In onze zoektocht naar de mogelijkheden om een woning in de verhuur te brengen werd het kantoor Immo Verbeeck ons aanbevolen. We hebben contact gelegd en werden te woord gestaan door Valerie... een zeer gedreven, correcte en vlot aanspreekbare makelaar.
Ze heeft ons bijgestaan in het papierwerk om de woning verhuur klaar te maken en heeft op een vlotte manier voor huurders gezorgd en alles administratief in orde gebracht.
Kortom.. een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Guido, Nancy
Bedankt voor jullie feedback.
Tot snel! :)

Glenn & Elien

Waar moeten we beginnen?
Waar moeten we beginnen?
Onze relatie met Immo Verbeeck is ondertussen al een goed jaar aan de gang en we kunnen niet uitdrukken hoe vlot en vlekkenloos het al gelopen is. Kers op de taart, het verhuren van onze woning waar Valerie alle juiste beslissingen nam & voor zowel ons als onze huurder een puzzel deed kloppen. Neem daarbij dat dit alles in 1 weekend gebeurde, top!
Wij trekken de wereld in met een meer dan gerust hart.
Meer hoeft dat niet te zijn.
Bedankt voor alles!

Glenn, Elien
Bedankt voor deze unieke kans.
En uiteraard voor de mooie recensie!
Veel plezier op jullie wereldreis.