Guido en Nancy

In onze zoektocht naar de mogelijkheden om een woning in de verhuur te brengen werd het kantoor Immo Verbeeck ons aanbevolen. We hebben contact gelegd en werden te woord gestaan door Valerie... een... In onze zoektocht naar de mogelijkheden om een woning in de verhuur te brengen werd het kantoor Immo Verbeeck ons aanbevolen. We hebben contact gelegd en werden te woord gestaan door Valerie... een zeer gedreven, correcte en vlot aanspreekbare makelaar.
Ze heeft ons bijgestaan in het papierwerk om de woning verhuur klaar te maken en heeft op een vlotte manier voor huurders gezorgd en alles administratief in orde gebracht.
Kortom.. een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Glenn & Elien

Waar moeten we beginnen?
Waar moeten we beginnen?
Onze relatie met Immo Verbeeck is ondertussen al een goed jaar aan de gang en we kunnen niet uitdrukken hoe vlot en vlekkenloos het al gelopen is. Kers op de taart, het verhuren van onze woning waar Valerie alle juiste beslissingen nam & voor zowel ons als onze huurder een puzzel deed kloppen. Neem daarbij dat dit alles in 1 weekend gebeurde, top!
Wij trekken de wereld in met een meer dan gerust hart.
Meer hoeft dat niet te zijn.
Bedankt voor alles!

Dorien Vermeulen

Als verhuurder ben ik heel tevreden met hoe alles verlopen is, correct, duidelijk, antwoord snel en houd je van alles op de hoogte. Super vriendelijk, eerlijk en gaat je met alles willen helpen wat... Als verhuurder ben ik heel tevreden met hoe alles verlopen is, correct, duidelijk, antwoord snel en houd je van alles op de hoogte. Super vriendelijk, eerlijk en gaat je met alles willen helpen wat kan. Enkel maar lof! Heel veel succes nog daar. Wij horen elkaar nog.

Beste Dorien
Bedankt voor je lovende woorden.
We zijn heel blij dat we dit voor jou hebben mogen doen.

Glenn

Valerie heeft de verhuur van ons appartement perfect aangepakt. Ze heeft ons volledig ontzorgd en alles tot in de puntjes in orde gebracht. Een dikke aanrader dus!

Beste Glenn
Dank je wel voor het vertrouwen in ons kantoor alsook voor je feedback.
Altijd fijn om met jou samen te werken.

Melissa

Ik werd goed geholpen en begeleid door Valerie voor mijn eerste echte huurwoning. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer tevreden.

Hi Melissa
Zéér fijn om dit te lezen!
Bedankt voor je mooie review.
Veel succes met je nieuwe thuis!

Saskia & Greg

Super ervaring! Veel uitleg gekregen van Valerie. En haar enthousiaste & eerlijke houding was ook top!

Beste Greg en Saskia
Bedankt voor jullie review!
Wij wensen jullie heel veel woonplezier in jullie nieuwe stek :)

Karine Wouters

Valerie heeft ons super goed geholpen, altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, super professioneel. Iemand die ik zeker zou aanbevelen om je huis of appartement aan toe te vertrouwen.

Beste Karine
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor en de prachtige feedback!

Sara

Valerie heeft alles heel snel geregeld. Heb je vragen? Zo snel ze kan, zal ze je contacteren.
Ze heeft ook oog voor de persoon die voor haar staat en niet enkel voor haar dossier. Heel vlot in omgang.
Ik kende het kantoor nog niet maar zou het zeker aanraden aan anderen!

Beste Sara
Wat leuk om dit te mogen lezen!
Bedankt voor de mooie review.

Moeskops Diana

Super, Valerie doet meer dan haar takenpakket alleen. Ze helpt waar ze kan, toppie ????

Beste Diana
Bedankt voor je feedback.
Het was een genoegen om met je samen te werken.

jo

Spontaan, vriendelijk en klantgericht. daarbovenop was mijn appartement snel verhuurd met een duidelijk en vlot verloop.

Beste Jo
Bedankt voor mooie review!