Hanegreefs Maria

Immo Verbeeck is de beste en Valerie is meer dan top.

Beste Maria
Bedankt voor je review!
Het doet ons een plezier dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad.

Moeskops Diana

Super vriendelijk en zeer behulpzaam!!!

Hi Diana
Altijd fijn als een klant terug keert en weer tevreden ons kantoor verlaat.
Bedankt voor je review!

Viv & dimi

Heel klantvriendelijk en lief

Beste Viv, Dimitri
Bedankt voor jullie feedback!
Succes met de verbouwing, maak er wat moois van :)

Bart Massoels

Vriendelijke en professionele assistentie. Meer dan je zou verwachten. Valerie doet dit zeer goed

Hi Bart
Bedankt voor je fantastische feedback.
We wensen je heel veel succes in je nieuwe woonst!

Olislagers Carlo

Top 10/10 voor Valerie. Vriendelijke en deskundige uitleg.

Dag Carlo
Bedankt voor je mooie review.
Succes met je verhuis en nieuwe thuis!

Immo Verbeeck

Ik ben gelukkig dat ik de firma Immo Verbeeck in contact ben gekomen, al de mensen die daar werken zijn lief vriendelijke en goed werk leveren in hun vakkennis.Veel dank aan Valerie Mertens en al de... Ik ben gelukkig dat ik de firma Immo Verbeeck in contact ben gekomen, al de mensen die daar werken zijn lief vriendelijke en goed werk leveren in hun vakkennis.Veel dank aan Valerie Mertens en al de medewerkers
( Veel succes voor Jullie Immo Verbeeck

Roxanne

Valerie is top. Vanaf dag 1 kreeg ik een goede en snelle service.

Hi Roxanne
Bedankt voor je leuke review.
We wensen je heel veel woonplezier in jullie nieuwe stek!

Geeraerts Hildegard

Ongelooflijke service! Medewerkster Valerie heeft zich echt 100 procent voor me ingezet! Dit vergeet ik nooit!!

Beste Hildegarde
Wat leuk om dit te lezen.
Dit is met heel vele plezier gedaan.
Succes met je nieuwe thuis! Genieten maar :)

Jessie Hutten

De samenwerk met Immo Verbeeck verliep vlekkeloos! Wij zijn geholpen door Valerie en waren aangenaam verrast door de vlotte service en vriendelijkheid! Wij zijn zeer correct, vriendelijk en... De samenwerk met Immo Verbeeck verliep vlekkeloos! Wij zijn geholpen door Valerie en waren aangenaam verrast door de vlotte service en vriendelijkheid! Wij zijn zeer correct, vriendelijk en nauwkeurig door Valerie begeleidt van begin tot het einde. Alles is vlot geregeld en wij verkregen alle informatie voor onze nieuwe woning, nu kunnen we beginnen te genieten! Valerie is een top makelaar!

Hi Jessie en Pieter
Bedankt voor jullie feedback.
We wensen jullie heel véél succes in jullie nieuwe thuis!

Lise

De samenwerking is super verlopen. Valerie is een gedreven dame die van aanpakken weet. Bijkomend is ze communicatief sterk en kon ze me perfect informeren over de administratieve gang van zaken.... De samenwerking is super verlopen. Valerie is een gedreven dame die van aanpakken weet. Bijkomend is ze communicatief sterk en kon ze me perfect informeren over de administratieve gang van zaken. Door deze aanpak werd het appartement dan ook snel verhuurd. Samenwerken met Valerie is dan ook een aanrader.

Lise,
Hartelijk bedankt voor je fantastische review.
Het was een plezier om dit voor jou te mogen verwezelijke.
Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor!