Diny Vos

Goede ervaring bij Ilona's Silver & Gemstones
Mooie produkten, groot assortiment. Snelle levering. Alles netjes ingepakt. Leuke attentie krijg je bij bestelling

Zie eerste vraag.

Super

Ik had last minute een cadeautje nodig, via telefonisch contact de juiste producten gevonden, voor 17 uur besteld dus de volgende dat ook al in de bus.

Snelle en correcte levering en leuke attentie ontvangen.

Zeer snelle levering. Ik bestelde om 16.59u en had alles volgende dag al keurig verpakt in huis.

Mooie producten en goede service. Een super webshop!

Duidelijke productfoto's
Heldere informatie
Leuke attentie bij de levering

N.Morren

Uitstekende weshop. Ik heb al vaak iets besteld, en het gebeurt zelden dat er iets niet klopt, maar indien dit zo is, wordt het altijd snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Hetty de Vries

Snelle levering, mooie materialen!

Correcte afhandeling van het bestelde materiaal.

Zeer snelle communicatie

Anja

Een jarenlange goede ervaring! Wanneer er vragen zijn worden deze heel snel beantwoord en er wordt met je meegedacht.

Vlotte levering

Immie

Voor de eerste keer twee edelsteensnoeren besteld. De volgende dag al in huis...compleet, snoeren naar verwachting en als verrassing een klein kadootje erbij.
Ilona nog bedankt voor de...

Duidelijke informatie over de diverse stenen en afkomst. De overzichtelijke indeling.

Ik ben al jarenlang een tevreden klant. Het is betrouwbaar, klantgericht en levert zéér goede service.

Het is betrouwbaar, klantgericht en levert zéér goede service en uitstekende nazorg bij bestellingen. Retourneren of andere zaken worden correct en vriendelijk afgehandeld.