ARLIZI

Zeer goede service, snel en betrouwbaar

mooie kwaliteit

Arenda

Het was (zoals gewoonlijk) weer heel mooi spul wat ik binnen kreeg. En extra fijn: hoewel aangetekend kwam het de volgende dag al binnen (ik wilde op het laatste moment nog iets aan mijn werkstuk... Het was (zoals gewoonlijk) weer heel mooi spul wat ik binnen kreeg. En extra fijn: hoewel aangetekend kwam het de volgende dag al binnen (ik wilde op het laatste moment nog iets aan mijn werkstuk toevoegen, dus had er eigenlijk niet op mogen hopen, maar het kwam toch). Beste Garderenaars (??) heel erg bedankt, jullie doen je mooie website eer aan.

Klantvriendelijkheid, flexibiliteit, maar zeker ook de kwaliteit.

Margo van der Sluis

Zeer vriendelijk, snell reageren, snel versturen, heel mooi aanbod, zowel van stenen als van onderdelen.

helder site

TJ

Ik heb hier vaker gekocht en ik ben tevreden met de kwaliteit

snelle levering. goeie prijzen

Flor

Ontzettend leuk pakketje ontvangen met zelfs een klein cadeautje om me te bedanken voor de aankoop, de stenen die ik heb gekocht ze zijn erg mooi

Fotos van de producten zijn duidelijk en mooie prijzen.

Wally Beijaard

Al jaren hele goede ervaring

de spaarpunten

Suzon

Ik vond Ilona's Silver & Gemstones website op internet op zoek naar gereedschap om sieraden te maken. Zij hebben een goede kwaliteit tangen welke in een handig etui geleverd worden. Ik ontdekte nog... Ik vond Ilona's Silver & Gemstones website op internet op zoek naar gereedschap om sieraden te maken. Zij hebben een goede kwaliteit tangen welke in een handig etui geleverd worden. Ik ontdekte nog meer mooie kralen en benodigdheden voor mijn hobby.

Goede overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering. Fijne nieuwsbrieven met veel informatie.

Gina

Betrouwbaar

Betrouwbaar, goede communicatie.

Natasha Hoogendorp

Ik heb al vaker bij Ilona's besteld en ze behandelen je altijd met respect, en niks dan positieve ervaringen gehad altijd goede service en zeer goede klantenservice

klantenservice

M

Top!

Duidelijke webshop, snelle levering, top!