...de informatie over het verloop van de order
Wat vindt u van de informatie over de wijnen?
... de after sales
...de klantvriendelijkheid
...de geleverde wijnen, producten, en/of diensten?
...het bestelgemak en snelheid van de levering
...de reactiesnelheid

Helemaal top

Goed service, Snelle levering

BMS Bankgarantie Management Support

Ik heb diverse kerstpakketten samengesteld voor relaties in samenspraak met Il diVino. Zij zorgden ook voor de verzending tegen goede condities.

flexibel, kennis van waren, vlot

neen

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, fijn te horen dat alles naar wens was!

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw review, helaas met meerdere verbeterpunten en onvoldoendes. Kunt u aangeven of contact met ons opnemen om aan te geven wat er mis is gegaan? Dan kunnen we ons verbeteren en het wellicht goedmaken met u? U benoemt als aangekocht product de Picpoul de Pinet, maar die hebben wij niet in ons assortiment. Als er sprake is van een vergissing laat u dat ons dan weten? Bedankt alvast. Groet Ewout

Eenvoudig bestelproces en zeer vlotte levering. Leuk al die wijnen uit minder bekende regio’s!

Achtergrondinformatie over de productie

Ik miste de bewaartermijn /-capaciteit

Natallia

Heel fijn, snel
goed ingepakt

maar -- iik kreeg een andere wijn in plaats van ordered; wel met beschrijving op papier in de box, maar niet per e-mail
en dat was een beetje...

snelle service
goed, clear wijn beschrijving

Verbeterpunten & tips

zal misschien interessant zijn om te dinner menu van de wijnen in de selectie te zetten, om mensen te leren hoe ze de beste wijnen kunnen combineren/ opbouwen

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt en daar heeft u gelijk in, excuses, we hadden wel gebeld maar per e-mail inlichten was beter geweest. Groet Ewout

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor de feedback. Ik zie dat we nog verbeterpunten hebben dus daar gaan we mee aan de slag. Veel groeten Ewout

Rob

Ik zocht een bepaalde wijn en zag dat Ik Divino deze aanbood tegen een redelijk prijs. Daarom via de webwinkel van Il Divino besteld.

snel en betrouwbaar

Verbeterpunten & tips

Nog geen aanleiding tot verbeterpunten gevonden

Heel goed en snelle service.

Snelle bezorging.

Geen.

Prima wijn, prima service

Introduceren van onbekende wijnen uit onbekende gebieden

Verbeterpunten & tips

Geen, daarvoor kook ik te weinig wijn