Wat vindt u van de informatie over de wijnen?
Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de informatie over het verloop van de order
Wat vindt u van het bestelgemak
Wat vindt u van de reactiesnelheid op aanvullende vragen of advies
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

vd Booren

Verrassende kennismaking met onbekende wijnen.

Wijnen proberen die je anders niet zelf zou kopen.

Verbeterpunten & tips

Proefdozen met verschillende smaakprofielen.

Degeo

Top service

Snelle levering, en uitgebreide keuze

Lars Brouwer

Zeer goed

Zeer goede hulp in de winkel (nooit op zoek naar de duurste fles, maar juist de meest passende wijn en áltijd een mooi aantal alternatieven!). De wijnpakketten zijn goed, niet altijd alles valt even... Zeer goede hulp in de winkel (nooit op zoek naar de duurste fles, maar juist de meest passende wijn en áltijd een mooi aantal alternatieven!). De wijnpakketten zijn goed, niet altijd alles valt even in de smaak, maar dat is ook niet te verwachten. de begeleidende brochure is ook altijd een aanwinst.

Verbeterpunten & tips

Het zou mooi zijn als het wijnabonnement iets meer op de persoonlijke smaakvoorkeuren kan worden afgestemd. Nu zitten er soms wel wat missers tussen en dat is niet erg, maar het zou mooier zijn als... Het zou mooi zijn als het wijnabonnement iets meer op de persoonlijke smaakvoorkeuren kan worden afgestemd. Nu zitten er soms wel wat missers tussen en dat is niet erg, maar het zou mooier zijn als het iets beter aansluit. Daarnaast zijn de menutips in de brochure leuk, maar we gebruiken ze nauwelijks. Die zouden weggelaten kunnen worden.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, en ja dat is inderdaad een goed punt vwb persoonlijke voorkeuren. Ik stuur jullie graag een e-mail met het verzoek deze aan ons kenbaar te maken dan kunnen we daar rekening mee houden. We... Bedankt, en ja dat is inderdaad een goed punt vwb persoonlijke voorkeuren. Ik stuur jullie graag een e-mail met het verzoek deze aan ons kenbaar te maken dan kunnen we daar rekening mee houden. We hebben 1 pakket met bijbehorende brochure, maar voor diverse klanten een uitzondering of opmerking genoteerd. Denk aan alleen rood, alleen wit of alles biologisch. Groet Ewout

Frits Tor

Veel keuze, mooi samengestelde pakketten, goede adviezen! Altijd geopend.

Mooie adviezen en volop keuze.

Martin Tjalma

Persoonlijk, deskundig en unieke wijnen.

Aandacht voor de klant en goede afwerking service.

N.v.t.

Veel dank Martin! En heel graag tot ziens, groet Ewout

Van Loo

Uitstekend

lekkere wijnen, geweldige service

Hartelijk dank! & Geniet van de wijnen. Groet Ewout

Verena

Goede en snelle service. Zeer tevreden!

Ik was op zoek naar een bijzondere fles die (ook online) niet makkelijk te vinden is, maar bij Il diVino hadden ze hem gewoon.

Geen opmerkingen.

Anneke Boeser

Heel positief: lekkere wijnen , deskundige en heel vriendelijk personeel. Kom er graag

Een keer een wijnproeverij meegemaakt, weliswaar digitaal maar verrassende wijnen.

Verbeterpunten & tips

Combinatie met de kaasboer als borrelarrangement. Was niet wat ik van Divono verwacht had, 2 piepkleine kaasjes en zakje amandelen plus toastjes ( wel van niveau) voor bijna 16 euro maar gewoon in... Combinatie met de kaasboer als borrelarrangement. Was niet wat ik van Divono verwacht had, 2 piepkleine kaasjes en zakje amandelen plus toastjes ( wel van niveau) voor bijna 16 euro maar gewoon in papieren tasje, vond ik een tegenvaller.
Maar meteen heel goed opgevangen door Divino met nieuwe kaas en. Klein flesje rose prosecco. Super goed en de nieuwe stukken kaas voldeden prima.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! En fijn dat we het borrelarrangement toch naar tevredenheid kunnen oplossen, erg blij mee. Graag tot ziens en groet Ewout

petra

Bode

Keurig verzorgd

Op juiste dag bezorgd

Verbeterpunten & tips

Ik zag bij de levering de prijs staan. Omdat rekening en leveradres anders zijn vond ik dat niet zo goed. Het was een cadeau!

Reactie Il diVino Wijnen:

Ai dat is jammer inderdaad, wat stom, ik denk dat we dat verkeerd begrepen hebben en ter info de product folder erbij hadden gedaan. Gaan we beter op letten! Hopelijk is het wel in de smaak... Ai dat is jammer inderdaad, wat stom, ik denk dat we dat verkeerd begrepen hebben en ter info de product folder erbij hadden gedaan. Gaan we beter op letten! Hopelijk is het wel in de smaak gevallen. Groet Ewout