Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Maurit de Vries Robles

Heel veel dank voor de geweldige bezorging, ook met de cadeauverpakking en het persoonlijke kaartje! Zeer gewaardeerd.

Monique Leferink

Slechte bezorging

Verbeterpunten & tips

Mijn bestelling is bij een ander pand id straat bezorgd. Er stond geen huisnummer op het etiket, dus aan de bezorger ligt het niet. Op de bestelbon stond wel het juiste huisnummer. Gelukkig kent de... Mijn bestelling is bij een ander pand id straat bezorgd. Er stond geen huisnummer op het etiket, dus aan de bezorger ligt het niet. Op de bestelbon stond wel het juiste huisnummer. Gelukkig kent de ontvanger mij en is het alsnog goed gekomen

Zeer klantvriendelijk en prima service.

Rene van Henten

Uitstekend

Komt niets in me op.

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, veel dank daarvoor!

Simon Klees

Erg goed. Goede wijnen, leuke evenementen en vriendelijk personeel.

Verbeterpunten & tips

Ik zou het echt niet weten. Meer proeverijen?

Heleen

Geweldige wijnen en uitstekende service

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, veel dank daarvoor!!

Consument

De aankoop was prima, het ik het product alleen nog niet in huis omdat het door de bezorger aan de andere kant van de stad is bezorgd .. echt heeeeeel irritant!

Verbeterpunten & tips

Ik zou aangeven dat de wijze van bezorging (waarschijnlijk goedkope logistieke partner) echt niet prettig is.

Reactie Il diVino Wijnen:

Goedendag, onze excuses daarvoor, dat is buitengewoon jammer dat u niet tevreden bent over de bezorgservice. We gaan daar zeker naar kijken wat er hier is misgegaan en om het te verbeteren. Het... Goedendag, onze excuses daarvoor, dat is buitengewoon jammer dat u niet tevreden bent over de bezorgservice. We gaan daar zeker naar kijken wat er hier is misgegaan en om het te verbeteren. Het lijkt erop dat er postcode verwerking iets is misgegaan. Het kan ook helpen direct contact met ons op te nemen als er iets mis gaat. Wij hebben korte lijnen met koeriersdiensten. Hopelijk is de wijn wel goed in de smaak gevallen. Grt Ewout

Joe Bosch

Top service en heerlijke wijn. Altijd een plezier om bij te winkelen.

Verbeterpunten & tips

optie om account aan te maken zou opnieuw bestellen makkelijker maken.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! En goede tip over account aanmaken, ga kijken of dat te realiseren valt. Grt Ewout

Marian Smit

Ervaring: prima! Snelle levering. Op verzoek wordt de soort wijn in het pakket van de wijnclub aangepast.

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, dat is leuk om te horen. Veel dank

BUROVince

Mooie wijnen, goed advies, snelle sevice

Niets waar ik op kom