...de informatie over het verloop van de order
Wat vindt u van de informatie over de wijnen?
... de after sales
...de klantvriendelijkheid
...de geleverde wijnen, producten, en/of diensten?
...het bestelgemak en snelheid van de levering
...de reactiesnelheid

Heerlijke wijnen en een fantastische service van Ewout

Uitgebreid advies en uitleg en wanneer je abonnee bent krijg je er ook leuke en goed bijpassende recepten bij. Daarnaast is Ewout super service gericht en flexibel bij vragen of iets omruilen.

Verbeterpunten & tips

Vraag Ewout om advies over de wijnen ook als je bijvoorbeeld een wijn cadeau geeft komt hij met goede suggesties.

Bedankt! Daar doen we het allemaal voor, leuk te horen. Groet Ewout

Edwin van der Voort

Mijn ervaring met Il Divino is top. Ook in de tijdelijke locatie is de ontvangst hartelijk en plezierig.

Ik vind de service erg goed en het assortiment verrassend en lekker

Verbeterpunten & tips

Ik vind veel wijnen erg lekker, uitschieters waren daarbij wat mij betreft de Griekse wijnen en de Kroatische

Bedankt! En leuk van de Kroatische en Griekse wijnen.... šŸ·šŸ¾

Hella

Vriendelijke eigenaar, heerlijke verassingspaketten.

Deborah den Dulk Events

Het is altijd weer een feestje om bij Il Divino te komen. Mooie wijnen uit verrassende streken. Ewout weet precies wat hij in huis heeft en dat maakt het meer dan aangenaam om bij hem in de winkel...

Plezierig, veel kennis en goede adviezen

Mooie onbekende wijnen

Goede website

Verbeterpunten & tips

Ik heb een aantal malen geprobeerd om de juiste wijn in de winkelmand te krijgen. Met als gevolg dat ik uiteindelijk een verkeerde wijn heb ontvangen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw reactie en dat is vreemd en vervelend voor u, excuses voor het ongemak. Een opmerking plaatsen bij de bestelling kan altijd of ons voor verzending inlichten dat het een andere wijn betreft. Maar neemt u even contact met ons op? Om welke order gaat het? We lossen het graag op. Groet Ewout

Vincent

Snel en makkelijk

Fantastische wijnwinkel met zeer divers aanbod vanuit verrassende wijnlanden!

Zeer betrokken eigenaar met grote kennis over de wijnen, de oorsprong en het productieproces.
De wijnworkshops zijn een aanrader!

Reactie Il diVino Wijnen:

Veel dank!! Een goede motivatie om op deze weg door te gaan šŸ·šŸ¾

Ik bestelde Pas du Tout, een niet-alcoholische mousserende wijn. Een goede prijs en een vlotte levering in Belgiƫ.

Ad van Sprundel

Prima. Voor het eerst een Indiase wijn geproefd. Sula.

Neen

Neen