Out

Goed. Bij bevestiging bestelling is verwachte bezorgdatum niet genoemd

Kees

Prima product, snelle levering

Schrijver

Levering prima, maar kleur is anders dan ik had verwacht en de strengen gaan in elkaar zitten waardoor er veel ruimte voor insecten blijft om doorheen te komen. Daarom vind ik het een duur product... Levering prima, maar kleur is anders dan ik had verwacht en de strengen gaan in elkaar zitten waardoor er veel ruimte voor insecten blijft om doorheen te komen. Daarom vind ik het een duur product voor wat je krijgt

Henny S

Prachtig mooi afgewerkt vliegengordijn

Ruud Dekker

Mooie site, kwalitatief goede producten. Niet echt goedkoop maar we denken dat het gekochte product jaren mee kan, dus uiteindelijk goedkoper. Snelle levering en keurig verpakt.

Roelof van Rhee

Ik had zelf al een tijdje geleden een vliegengordijn gekocht en die bevalt prima. Deze laatste aankoop is bestemd voor voor een familielid. Via de webshop is eenvoudig te bestellen en de bezorging... Ik had zelf al een tijdje geleden een vliegengordijn gekocht en die bevalt prima. Deze laatste aankoop is bestemd voor voor een familielid. Via de webshop is eenvoudig te bestellen en de bezorging is ook prima in orde.

Sjaak van den Berg

Goed product en snelle levering

Marijke

Na twee mailtjes en een keer bellen, is uiteindelijk de bestelling geleverd.