1 reactie gekregen zeer teleurstellend

Geen idee

Wat een leuk initiatief, ik wilde een prijs weten voor mijn traprenovatie en het schilderwerk van mijn buitenkozijnen. Door simpel twee formulieren in te vullen kreeg ik scherpe prijzen van...

Verbeter punten?

Ik mis nog een overzicht van deelnemende bedrijven uit de regio... verder alles top

Te lang wachten op 1 reactie

Reactie ikknapmijnhuisop.nl:

Fijn dat u ons online heeft weten te vinden voor meer informatie omtrent traprenovatie kosten.
U heeft volgens u pas na een week een eerste reactie op een prijsaanvraag gekregen en ook maar van 1 traprenovatie bedrijf.

Omdat we in uw gebied nog geen uitgebreide dekking hebben met aangesloten traprenovatie bedrijven, kan dit inderdaad het geval zijn geweest. Wij streven ernaar om in de toekomst het proces ook in uw regio sneller en nog beter te laten verlopen.

Benny Honing

Overzichtelijk en het is fijn om verschillende bedrijven te vergelijken op de site

Verbeter punten?

Misschien een pagina met tips over doe het zelf klusjes

Rick

Fijn in gebruik ik kom zeker terug wanneer er meer moet gebeuren in huis

Verbeter punten?

Nog scherpere prijzen (als dat nog kan natuurlijk)

Ad van der Neut

Duidelijk, overzichtelijk, fris en open

Verbeter punten?

Ik heb er geen kunnen vinden tot nu toe, maar misschien komt dat nog. Want ik ga dit bedrijf aanraden bij mijn omgeving

Gordon

Handige tool om te besparen op mijn klus. Door te vergelijken bespaarde ik behoorlijk op mijn stucwerk kosten. Een woord Super!!

Joost

Fijne site flink kunnen besparen op dakkapel kosten.

Yasmine

Ik heb het al aan een paar kennissen de tip gegeven om hier een kijkje te nemen. Alle klustips gemakkelijk te vinden. Door klussen die ik zelf kon doen aan te pakken heb ik een hoop geld bespaart!

Flora

Gemakkelijk in gebruik, door simpelweg mijn gegevens in te vullen kon ik in contact komen met bedrijven uit mijn regio en prijzen vergelijken.