GR

Ik had al een prijs voor het renoveren van mijn trap, ook nog een formulier ingevuld naar aanleiding van een advertentie. Ik kreeg twee reacties waarvan een voordeliger.

Groter lettertype

1 reactie gekregen zeer teleurstellend

Geen idee

Wat een leuk initiatief, ik wilde een prijs weten voor mijn traprenovatie en het schilderwerk van mijn buitenkozijnen. Door simpel twee formulieren in te vullen kreeg ik scherpe prijzen van... Wat een leuk initiatief, ik wilde een prijs weten voor mijn traprenovatie en het schilderwerk van mijn buitenkozijnen. Door simpel twee formulieren in te vullen kreeg ik scherpe prijzen van bedrijven uit mijn regio. Ik heb kunnen besparen, maar uiteindelijk heb ik niet de goedkoopste schilder genomen maar een die er tussen in zat. Erg tevreden!

Verbeter punten?

Ik mis nog een overzicht van deelnemende bedrijven uit de regio... verder alles top

Te lang wachten op 1 reactie

Reactie ikknapmijnhuisop.nl:

Fijn dat u ons online heeft weten te vinden voor meer informatie omtrent traprenovatie kosten.
U heeft volgens u pas na een week een eerste reactie op een prijsaanvraag gekregen en ook maar van 1 traprenovatie bedrijf.
Omdat we in uw gebied nog geen uitgebreide dekking hebben met aangesloten traprenovatie bedrijven, kan dit inderdaad het geval zijn geweest. Wij streven ernaar om in de toekomst het proces ook in uw regio sneller en nog beter te laten verlopen.

Benny Honing

Handig voor als er iets voor je huis moet gebeuren.

Verbeter punten?

Misschien een pagina met tips over doe het zelf klusjes

Rick

Veel tips over verbouwen goed kunnen gebruiken. Ik heb een formulier ingevuld om offertes te vergelijken en dat heeft zeker geholpen besparing was geen 40% maar toch mooi meegenomen

Verbeter punten?

Nog scherpere prijzen (als dat nog kan natuurlijk)

Ad van der Neut

Helemaal fantastisch. Ik heb enorm kunnen besparen op mijn kunststof kozijn. Hierdoor heb ik geld over kunnen houden voor de juiste bank.

Verbeter punten?

Ik heb er geen kunnen vinden tot nu toe, maar misschien komt dat nog. Want ik ga dit bedrijf aanraden bij mijn omgeving

Gordon

Handige tool om te besparen op mijn klus. Door te vergelijken bespaarde ik behoorlijk op mijn stucwerk kosten. Een woord Super!!

Joost

Fijne site flink kunnen besparen op dakkapel kosten.

Yasmine

Ik heb het al aan een paar kennissen de tip gegeven om hier een kijkje te nemen. Alle klustips gemakkelijk te vinden. Door klussen die ik zelf kon doen aan te pakken heb ik een hoop geld bespaart!