Ikala

Levering
Informatie op website

Raymond

De service en product was echt top. Bericht gekregen dat de product weer op voorraad was en netjes heel snel geleverd, super.

Van Bossuyt Bart

Algemeen goed

S

Makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering. Ik ben blij met mijn aankoop :)

Paula

Super tevreden snele levering zeker een aanrader

NJR

Mooie betaalbare producten! Snelle levering! Super tevreden over de potten, we hebben al een aantal besteld en misschien in de toekomst nog wel meer!

Patrick

Zeer vlot en correct

Helga

Prima en snel geleverd

Paula Krul

Snelle levering, maar kwaliteit van plantenpot kan beter. Binnenbak is na 2 dagen doorgezakt en de plantenpot is al een keer omgewaaid.

Reactie Ikala:

Bedankt voor uw beoordeling en spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. U heeft weliswaar altijd recht op een vervangend product en daarvoor hoeft u alleen maar even contact met ons op... Bedankt voor uw beoordeling en spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. U heeft weliswaar altijd recht op een vervangend product en daarvoor hoeft u alleen maar even contact met ons op te nemen.
Zoals wij op onze website beschrijven kunnen hoge bloempotten topzwaar worden en vooral met hoge planten. Wij raden daarom altijd aan om een hoge bloempot met grind te verzwaren.
Onze excuses voor het ongemak en als wij u nog van dienst kunnen zijn, horen wij dat natuurlijk graag.