Ikala

Karin Baetens

Duidelijke website, stipte opvolging en levering, interessante prijzen.
Aanrader.

Marja v Oort

Heel goed

Koudenburg

Super levering, super product.

Lenie Reimering

Goede ervaringen geweldig

Patrick

Snelle levering en top kwaliteit

Goede prijs kwaliteit. Fijne bezorging.

R.G. van den Brink

Mooi product, snelle levering met eigen dienst

Peter Van Poele

Bestellingen snel in huis.Netjes verpakt. Goede prijs , kwaliteit verhouding

Theone Kampstra

Vlotte, nette en persoonlijke service. Ik ben zeer tevreden over deze manier van communiceren en kwaliteit van het product is super. Ook fantastisch dat het product niet met zoveel... Vlotte, nette en persoonlijke service. Ik ben zeer tevreden over deze manier van communiceren en kwaliteit van het product is super. Ook fantastisch dat het product niet met zoveel verpakkingsmaterialen wordt ingepakt. In deze tijd van duurzaamheid erg belangrijk.

Daan Vos

Erg goede service. Kwaliteit van het product goed maar niet bijzonder

Reactie Ikala:

Bedankt voor uw review, maar wij vinden het product voor deze prijsklasse juist heel bijzonder 😊. Wij bekijken een product heel kritisch voordat wij in het assortiment opnemen.
Wij checken de...
Wij checken de feitelijke kenmerken van een product, laten het kunststof analyseren en vergelijken het uitgebreid met vergelijkbare producten van diverse materialen en aanbieders.
U kunt ons erop vertrouwen dat wij na bijna 10 jaar een behoorlijk goede neus hebben ontwikkeld voor producten van een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Veel plezier van uw aankoop en als u (of andere lezers) vragen heeft over de kwaliteit en hoe het product zich verhoudt tot soortgelijke producten, dan horen wij dat graag👍.