Ikala

Levering
Informatie op website

A van dijk

Wij hebben een goeie ervaring met jullie

Anja Spigt

Prima service

Sabah

Goede service! En mooi product levering

Hennie Huisbrink

Prima bedrijf

Maaike

Goede service en snelle levering

Gerdsen

Bestelling gedaan goed verlopen en correct geleverd

Smits

Ik ben niet tevreden, levertijd is langer en na uitstel van 2 dagen, nu 3 dagen later geen bericht van levering.
Daarbij vind ik dat als je van iemand de moeite vraagt om feedback te geven, dat je dan niet met een lijst eisen kan komen waaraan die feedback moet voldoen, voordat je deze kan geven

Reactie Ikala:

Vervelend dat de bezorging is verhinderd. Uw order is na een werkdag verstuurd en de track & trace geeft meerdere sorteerfouten aan. Ik zie dat u het probleem niet heeft gemeld bij de... Vervelend dat de bezorging is verhinderd. Uw order is na een werkdag verstuurd en de track & trace geeft meerdere sorteerfouten aan. Ik zie dat u het probleem niet heeft gemeld bij de klantenservice, wat ik voor u zal doen. Onze excuses voor het ongemak en we gaan het voor u oplossen.
Tijdens deze extreme drukte kunnen er helaas vertragingen ontstaan. Controleer daarom regelmatig uw track & trace en neem voor vragen of bij problemen contact met ons op via info@ikala.nl of +31 (0) 73 82 20 297.

M. Volkers

Snelle levering en prima product.