VD

Hele slechte ervaring. Eerst maand hoor je niets en dat wordt verwacht dat je een jaar lang betaald.

Heel slecht

Hoi,
Kan je ons mailen en jouw situatie uitleggen? We willen je graag helpen.

Jan Blom

Misleiding en slechte service

Uw ervaring

kosten vooraf niet duidelijk gemaakt

Hoi Jan,
Zou je ons willen mailen en jouw situatie uitleggen? We willen je graag helpen.

Stefan

Onbetrouwbare club

Zeer slecht en misleidend

E

Disappointed

Uw ervaring

Lack of transparency, they lock you into an annual contract which you're only informed of after completing the sign up process. Only candidate they presented doesn't respond to attempts to contact.... Lack of transparency, they lock you into an annual contract which you're only informed of after completing the sign up process. Only candidate they presented doesn't respond to attempts to contact. Requested to cancel contract due to no new candidates being presented, was told I'd have to pay 25% of the annual contract fee. Think twice before signing up

R

Slecht! Heb geen hulp nodig en ook geen gebruik ervan gemaakt maar zit er nu een jaar aan vast! Oplichterij!

Uw ervaring

Oplichterij! Zit aan iets vast waar ik geen gebruik van maak of heb gemaakt!

Heleen Mos

Inschrijven 1 2 3 kom ik niet in!

Uw ervaring

Ik wil het gaan ervaren,maar mijn inschrijving gaat niet goed.
Help dit optelossen!

Hoi Heleen,
Als het goed is hebben we het probleem verholpen!

Checker

Oplichters?

Uw ervaring

Klaarblijkelijk een abonnement voor een jaar aangegaan en dat terwijl er geen hulp is geleverd.... Iemand ervaring met het in beroep gaan hiertegen? Of moet Kassa worden ingeschakeld?
Graag...
Graag mailen naar checker@techie.com

Lydia

Slechte service

Uw ervaring

Ik heb naar een jaar nog steeds geen witte werkster maar je betaalt wel abonnement kosten. Ik zou zeggen niet doen

Paulien Felix

Starten met hulp in de huishouding mbv 'Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl'

Uw ervaring

Snelle en correcte reacties, snel een eerste contact voorgesteld, wel erg snel ook werd de rekening gepresenteerd, daar had wat mij betreft wel duidelijker uitleg per mail aan vooraf mogen gaan. Mij... Snelle en correcte reacties, snel een eerste contact voorgesteld, wel erg snel ook werd de rekening gepresenteerd, daar had wat mij betreft wel duidelijker uitleg per mail aan vooraf mogen gaan. Mij was bijvoorbeeld ontgaan dat je 'instapt' voor minimaal een jaar en dat je al betaald vóór de daadwerkelijke match. Wel is er veel informatie op de website te vinden. En heb ik vlot een geschikte hulp gevonden die volgende week al bij mij aan de slag gaat.

Hoi Paulien,
Bedankt voor je leuke review!

Manon

Vast aan abonnementskosten - geen hulp

Uw ervaring

Bij het afsluiten vind ik niet duidelijk genoeg dat je vast zit aan abonnementskosten voor een jaar lang, ongeacht of de bemiddeling slaagt of niet. Wanneer je daarover contact opneemt vind ik ze... Bij het afsluiten vind ik niet duidelijk genoeg dat je vast zit aan abonnementskosten voor een jaar lang, ongeacht of de bemiddeling slaagt of niet. Wanneer je daarover contact opneemt vind ik ze onvriendelijk. Bovendien gaven ze in het gesprek aan dat ze er ook niks aan konden doen als het aanbod kwalitatief slecht was. Dus ik heb veel geld betaald voor wat eigenlijk?