Jack Voncken

Zeer goed

B. Wildschut

Vlug gevonden hulp.

Uw ervaring

Nadat ik was aangemeld is er door dit bedrijf snel een hulp gevonden.

Bert

Op de grens van oplichting

Uw ervaring

Je krijgt snel een naam en mail adres.
Als je mailt voor een afspraak komt er een bericht om zo snel mogelijk bericht op te nemen. Als je belt krijg je een voicemail.
Daarna een bericht...
Je krijgt snel een naam en mail adres.
Daarna een bericht met afspraak voor de volgende dag tussen 9 en 12u. Komt niemand en ook op geen enkele manier nog contact te krijgen. Een lekker verdienmodel. De juristen zijn vast lang bezig geweest om het nog net legaal te houden. Zie mijn kop.

Cathy Pemberton

Positief

Uw ervaring

Wij zijn heel tevreden met de respons van ik zoek Huishoudelijke Hulp.

Hoi Cathy,

Monique Hoens

Waardeloze service.

Uw ervaring

Het interesseert ze geen bal wat je van ze denkt en wat je van hun service vindt en ondertussen verplichten ze je om het hele jaar te betalen. Inderdaad een geval voor Kassa.

Hoi Monique,
Jammer dat je niet tevreden bent, we zien wel dat je nog altijd gebruik maakt van onze dienst en een contract hebt met een hulp.

Yvonne Meekel

Positiviteit

Uw ervaring

Hele fijne ervaring met onze hulp Sara

Hoi Yvonne,

E. Brand

Goeed

Hoi E. Brand,

P.F.

Fijne hulp

Uw ervaring

Ik heb direct een goede match gevonden. Behulpzaam, vriendelijk, bij mij uit de directe omgeving, jong, maar dat vind ik fijn, ik kan precies vertellen hoe ik het gedaan wil hebben, niet iemand die... Ik heb direct een goede match gevonden. Behulpzaam, vriendelijk, bij mij uit de directe omgeving, jong, maar dat vind ik fijn, ik kan precies vertellen hoe ik het gedaan wil hebben, niet iemand die al zo haar eigen werkwijze heeft. Tip: Lees goed de website door, dan ben je goed op de hoogte van wat je kan verwachten en van de kosten die er aan verbonden zijn.

Hoi Paulien,

Mevr. M. E. van Vonderen

Uitstekend

Uw ervaring

Vlot gedaan, precies de juiste vrouw, eentje die niet dom is, weet wat ze doet en het anders vraagt en bovendien op loopafstand woont.

Hoi Marianne,

Rwhm Huneker

Huishoudelijke hulp

Uw ervaring

Prettige en serieuze hulp. Doet zijn uiterste best.

Hoi Rwhm,