Kevin

Geld armer en nog geen hulp

Uw ervaring

Heb een bericht ontvangen aan het begin van een schoonmaakster. Probeerde een afspraak te plannen en ze liet vervolgens niks van zich weten. Aangeven geen match te hebben, maar wel abbonement door... Heb een bericht ontvangen aan het begin van een schoonmaakster. Probeerde een afspraak te plannen en ze liet vervolgens niks van zich weten. Aangeven geen match te hebben, maar wel abbonement door betalen. Nu opgezegd, dan mag het restetde bedrag betaald worden. Dus nog geen hulp gezien. Maar wel 100 euro armer.

Hoi Kevin,
Hoi Kevin,
Wij hebben nooit vernomen dat de voorgestelde kandidaat niet op jou gereageerd heeft, als jij dit bij ons gemeld had dan hadden wij uiteraard een vervanger kunnen voorstellen. Het enige wat jij aangaf is dat jij er vanaf wilde, als tegemoetkoming hebben wij toen een gedeelte van de resterende kosten als opzegvergoeding aangeboden, hier ben jij zelf mee akkoord gegaan. Wij hadden echter liever een vervangende hulp gezocht maar dit was helaas niet mogelijk, dat vinden wij jammer.

E. Janssen

We moeten nog opstarten

Uw ervaring

Maar tot dusver voelt het wel prettig allemaal.

Hoi E. Janssen,
Fijn om te lezen dat het tot nu toe allemaal erg prettig voelt, als wij iets voor je kunnen doen vernemen wij het graag.

Loes

Uw ervaring

Snel een huishoudelijke hulp gevonden ze begint de komende week dus daar kan ik nog niets over zeggen maar het gevoel is goed

Hoi Loes,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en hopen dat de voorgestelde kandidaat ook zal gaan voldoen.

I. Hesper

Snel reactie

Uw ervaring

Kreeg binnen 1 dag hulp geboden, meteen klik met de hulp.

Hallo I. Hesper,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en de voorgestelde kandidaat.

Henk Fortuijn

Prima systeem

Uw ervaring

Het duurde wel lang (ca. een half jaar) voordat we een nieuwe aanmelding kregen.

Hallo Henk,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent over onze dienstverlening en de voorgestelde kandidaat.

Thilde bloemendaal

Snel gevonden

Lieve rustige vrouw

Hallo Thilde,
Groeten Hans

Brouwer helaas gaat mij geld kosten heel erg

Prima.

Uw ervaring

goede communicatie en gebruiksvriendelijk platform

Hallo mevrouw Brouwer,
Erg blij dat je tevreden bent met de geboden oplossing.
Groetjes Hans.

Caroline

Voor je het weet zit je een jaar vast aan een abonnement

Uw ervaring

Lees goed de kleine lettertjes. Het is totaal niet zonder voorwaarden en dan zit je er een jaar aan vast. Zorgelijk.

Hallo Caroline,
Hallo Caroline,
De minimale periode staat duidelijk vermeld op onze website, zowel op de hoofdpagina als op https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/kosten. Wij betreuren dat jij dit zelfs niet hebt gelezen toen wij jou gevraagd hebben of jij akkoord bent wilt gaan met de voorwaarden, de kosten en de minimale periode van een jaar. Jij bent hier vervolgens wel akkoord mee gegaan. Wij betreuren inderdaad dat jij dit niet hebt gelezen maar wel akkoord bent gegaan. Wij vernemen graag hoe wij dit volgens jou nog duidelijker kunnen vermelden.

Adrie Heller

Ik heb hulp

Uw ervaring

Ging toch nog redelijk snel

Hallo Adrie,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en dat we snel een geschikte hulp hebben kunnen vinden.

Hinde van Delft

Goede eerste indruk

Uw ervaring

Op maandagavond eerste contact gezocht met deze site en op vrijdag al een kennismakingsgesprek! Heel fijn.
Wat een lief en goed mens hebben wij getroffen. Ze heeft even tijd nodig om haar draai te vinden, maar dat komt vast goed!

Hoi Hinde,