Lucile van Tuyll

Beoordeling Ik zoek Huishoudelijke Hulp

Uw ervaring

Snelle reactie met goed aanbod

C. de Vries

Geen geschikte hulp gevonden.

Uw ervaring

De 1e hulp vroeg if ze ‘zwart’ betaald kon worden, de 2e vond elders werk, de 3e kon niet op de dag welke ik graag wilde en de laatste kwam bij de kennismaking te laat. Wel de kosten van aanmelding... De 1e hulp vroeg if ze ‘zwart’ betaald kon worden, de 2e vond elders werk, de 3e kon niet op de dag welke ik graag wilde en de laatste kwam bij de kennismaking te laat. Wel de kosten van aanmelding betaald en nig een keer €26 om te kunnen stoppen.

Marcel Otten

Snel gevonden

Snelle reacties; goede tips

Cathy Pemberton

Zeer tevreden

Uw ervaring

Mansour Bah werkt bij ons nu acht weken. Wij zijn heel blij met zijn ijverigheid. Hij werkt heel hard en is altijd vriendelijk en aardig. Ons huis is nooit zo schoon geweest.

Gijs

Veronica Handgraaf

Lang gewacht

Uw ervaring

Het heeft vijf maanden geduurd voor ik iemand had. Ik snap dat dat uw schuld niet is onder de gegeven omstandigheden. Ik kan overigens Yaroslawa niet cash betalen, omdat ik de werkbriefjes moet... Het heeft vijf maanden geduurd voor ik iemand had. Ik snap dat dat uw schuld niet is onder de gegeven omstandigheden. Ik kan overigens Yaroslawa niet cash betalen, omdat ik de werkbriefjes moet opsturen naar het GGD. Ik krijg een deel ervan vergoed. Ik weet niet hoe ik dat duidelijk moet maken. Ik spreek vloeiend Engels, maar haar Engels is niet altijd voldoende. Ik heb nog geen BSN nummer van haar. En wat is de prijs? Ik weet het niet meer na bijna een half jaar.
Zo nodig zal ik de eerste maand wel cash betalen, maar dat zal lastig zijn voor het GGD.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij vragen ons af of dit inmiddels is gelukt, wilt u hierover contact opnemen?

Peggy en Jan Ackerstaff

Kort en bondig

Mark

Oplichting

Uw ervaring

Dit zou verboden moet worden. Zodra je bent aangemeld komt er iemand kennismaken als schoonmaker. Deze komt vervolgens niet schoonmaken, maar wel gaat wel je abonnement in. Kun je betalen omdat hun... Dit zou verboden moet worden. Zodra je bent aangemeld komt er iemand kennismaken als schoonmaker. Deze komt vervolgens niet schoonmaken, maar wel gaat wel je abonnement in. Kun je betalen omdat hun taak erop zit, maar jij hebt niks en er zijn ook bijna geen schoonmakers. Dus er komt ook niks. Maar jij kan blijven betalen voor niks..... je hebt getekend en daar ga je... betalen en betalen.

Hallo Mark,
Hallo Mark,
Wij betreuren dat jij een review schrijft zonder gebruik gemaakt te hebben van onze diensten. Een review schrijven omdat je ergens iets gehoord hebt is natuurlijk niet netjes, helemaal niet als je niet eens hebt ervaren hoe het werkt. Ons abonnement start pas zodra u een aanvraag indient en wij daarmee een hulp hebben voorgesteld en niet zodra jij je inschrijft. Indien deze hulp niet komt, waar wij overigens niet vanuit gaan omdat de hulpen expliciet met uw opdracht akkoord dienen te gaan vooraf wij u de gegevens van de kandidaat kunnen sturen, dan kunt u een vervangende hulp aanvragen. Verder als wij langer dan een maand zoeken zonder hulp voor te stellen, dan betaald u die maand ook niets. Wij blijven net zo lang zoeken totdat wij iemand hebben gevonden. Indien u ontevreden bent kunt u altijd contact opnemen dan kijken we samen naar een geschikte oplossing.

Mieke van Hasselt

Waardeloos. De eerste hulp is 3 maal geweest en stuurde een app met een smoes dat ze niet meer kwam vanwege familieproblemen.
Afspraak met 2e persoon….kwam niet. Na dat ik contact met haar had...
Afspraak met 2e persoon….kwam niet. Na dat ik contact met haar had opgenomen smoes over gecrashte telefoon en dat ze inmiddels een andere baan had.

Zeer slecht.

Jan Blom

Oplichtersclub

Uw ervaring

Pas op voor deze oplichtersclub. Zelfs als je maar één uur van hun diensten gebruik maakt zit je een jaar lang vast aan een zogenaamd abonnement waarvan de kosten goed zijn verstopt in "kleine... Pas op voor deze oplichtersclub. Zelfs als je maar één uur van hun diensten gebruik maakt zit je een jaar lang vast aan een zogenaamd abonnement waarvan de kosten goed zijn verstopt in "kleine lettertjes" van het reglement. Het bedrijf heeft er ook geen enkele moeite om wantrouwen over het eigen personeel te delen met klanten als wij. We ontvingen een email waarin ons werd gevraagd om aangifte te doen tegen onze schoonmaakster als ze zou aanbieden om buiten de club om te werken.