Janet

Rekeningen betalen, terwijl ik nog geen huishoudelijke hulp naar wens heb!

Uw ervaring

slecht, ik moet rekeningen betalen terwijl ik maar 1 huishoudelijk hulp heb aangeboden gekregen, wat niets geworden is. Ik kom er gewoon niet meer af. Zal best in de voorwaarden hebben gestaan, lees... slecht, ik moet rekeningen betalen terwijl ik maar 1 huishoudelijk hulp heb aangeboden gekregen, wat niets geworden is. Ik kom er gewoon niet meer af. Zal best in de voorwaarden hebben gestaan, lees ze goed!

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

U heeft uzelf bij ons ingeschreven en een zoekopdracht ingediend. Alvorens van het indienen van de zoekopdracht hebben wij u op de hoogte gebracht van onze voorwaarden en kosten. Hiermee bent u... U heeft uzelf bij ons ingeschreven en een zoekopdracht ingediend. Alvorens van het indienen van de zoekopdracht hebben wij u op de hoogte gebracht van onze voorwaarden en kosten. Hiermee bent u akkoord gegaan. Naar aanleiding van uw zoekopdracht zijn wij opzoek gegaan naar een hulp en u een hulp voorgesteld. Voor deze zoektocht brengen wij maandelijkse abonnementskosten in rekening. Het betreft een jaarabonnement welke na 1 jaar maandelijks opzegbaar is. De voorgestelde kandidaat heeft aangegeven dat u nooit contact heeft opgenomen, wij hebben reeds een oplossing aangeboden en uw abonnement is inmiddels beëindigd.

Van Boven

Nooit een hulp gehad, wel vast in een abonnement.

Uw ervaring

Ik heb een naam van een hulp toegestuurd gekregen als match, vrij snel na inschrijving.
Die ‘match’ is nooit komen opdagen wat ik netjes heb gemeld via het systeem. Van het bedrijf nooit wat gehoord alleen standaard berichtjes dat ze blijven zoeken naar een hulp.
Na 2 maanden opgezegd, maar zat vast in een jaarabonnement. Na wat heen en weer mailen wel een compromis kunnen krijgen en me af kunnen kopen.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar... Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. De werkzaamheden van de hulp zelf vallen helaas niet onder onze dienstverlening, u betaald de hulp namelijk zelf rechtstreeks een uurloon voor eventueel verrichte werkzaamheden. Indien de hulp niet komt opdagen betaald u de hulp ook niets,

anouschka

Poetsdame

Uw ervaring

Slecht komt gewoon niet opdagen

Gerard Kenter

Afwachten

Uw ervaring

Doet datgene wat zij beloofd mij helpen met zoeken naar goede en betroubare hulp

Brouns

Heb geen gebruik gemaakt van jullie hulp
Ben reeds voorzien ! Dank

???

Morrison Vd Meulen

Goede diensten, slechts 1 minpunt

Uw ervaring

niks opvallends, gewoon goed.

SchorrieMorrieblog

Er is geen betere!

Uw ervaring

Kijk, weet je wat het is? Omdat ik zelf twee linker handen heb, kan ik sinds ik het huis uit ben, eigenlijk zelf dus echt helemaal niks vasthouden. Geen bezem, geen stofzuiger, geen zeem, geen bezem... Kijk, weet je wat het is? Omdat ik zelf twee linker handen heb, kan ik sinds ik het huis uit ben, eigenlijk zelf dus echt helemaal niks vasthouden. Geen bezem, geen stofzuiger, geen zeem, geen bezem (Ik heb er twee) en ook veger en blik lukt niet. Ja, een kruimeldief, dat ging wel als een malle, maar daar werd ik zo handig in, dat vonden de koddebeiers hier op het durp weer niet zo fijn.

Dus drie jaar geleden reed ik vrijdags smiddas in zo'n pliesieplakfuik, terwijl ik net m'n kruimeldief op de aansteker aansloot. Wat denk je? Gearresteerd wegens stroperij. Op vrijdag mocht daar namelijk helemaal niks niemand bij die plakpliesiefuik komen! Laat staan dat je d'r nog even in reej ook, omdat je er toch was. Dat zei één van fuikagenten ook trouwens, dus ik zat meteen anderhalf jaar vast.

Je snapt dat het één groot stofnest was binnen, toen ik eindelijk los gelaten had. Ze vonden dat ik met 18 maanden nou wel goed genoeg had nagedacht over waarom ik in hun fuik gereden was.

Maar dankzij Ikzoekhuishoudelijkehulp,ennel was er in twee uur tijd geen stoffigheid meer te bekennen, in heel mijn huis niet. Echt fantástisch gedaan. En ze was ook zo netjes, vriendelijk ook. En ze sprak met twee woorden. Volgens mij iets van Chinees of zo, maar ik eet nooit Chinees dus ik verstond het niet.

Ze had zo'n handig vertaalding op haar telefoon zitten, zei ze. En als ze daarin sprak, konden ze thuis horen wat ze allemaal te vertellen had. Alleen had ze haar telefoon daar in de koelkast laten liggen, vertelde ze nog, waarna ze in een hartverscheurend huilen uitbarstte. Net een kanarie, met van die rollende halen...

Binnen vijf minuten. Serieus, de hele benedenverdieping stond blank. Die waren op vakantie en ook dit jaar weer vergeten de wasmachinekraan eerst helemaal dicht te draaien en dan een halve slag terug. Vergeten ze echt elke zomer, vorig jaar met kerst ook. Heel de boel dichtgevroren. Op tweede kerstdag hoorde ik een hoop herrie bij ze vandaan komen. Ging ik kijken, waren ze daar aan het trainen voor de Elfstedentocht! En ondertussen fladderde mijn Duizend Dingen Doekje als een rolmops door het huis, ze sloeg niks over. Hartstikke netjes deed ze het. Nee, dik tevreden hoor, over mejuffrouw Tjap Tjoi. Ik kan het iedereen aanraden, ik heb een abonnement voor het leven genomen. Echt hele aardige mensen bij Ikzoekhuishoudelijkehulp. Eerlijk waar hoor! Erisgeenbetere.nl ...

Huishouden

Huishoudelijke hulp

Uw ervaring

De Website belooft erg veel. Een top hulp heeft de cursus gedaan. Blijkt alleen een onlinecursus te zijn. Indruk dat er veel geautomatiseerd wordt. In deze tijd niet slecht. Echter de toewijzing is... De Website belooft erg veel. Een top hulp heeft de cursus gedaan. Blijkt alleen een onlinecursus te zijn. Indruk dat er veel geautomatiseerd wordt. In deze tijd niet slecht. Echter de toewijzing is niet altijd een match. De eerste toewijzing kwam niet opdagen. De tweede kon alleen in het weekende. Je moet direct het abonnement betalen. Als er geen match is zou dat niet moeten. Je zit er wel een jaar aan vast. Tip: kijk of het anders kan. Voor het werk(?) misschien adm. Kosten rekenen en bij een match dat aftrekken van het abonnement. Ik beveel jullie nog niet aan omdat ik na 2 toewijzingen nog geen match heb.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw specifieke aanvraag en aan al... Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw specifieke aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij vernemen graag hoe de werkzaamheden van de hulp verlopen. Verder vallen de werkzaamheden van de hulp niet onder onze dienstverlening en hebben deze geen betrekking op de kosten die u aan ons voldoet. Er word overigens nooit een factuur gestuurd zonder match, pas nadat wij een hulp hebben voorgesteld ontvangt u een factuur.

Lucie

Uitdaging

Uw ervaring

Ik heb kennisgemaakt met mijn nieuwe hulp. Zij is Poolse en spreekt geen Nederlands en ook geen Engels of Duits zoals in de informatie staat. Dat wordt dus moeilijk. Communicatie gaat via een nicht... Ik heb kennisgemaakt met mijn nieuwe hulp. Zij is Poolse en spreekt geen Nederlands en ook geen Engels of Duits zoals in de informatie staat. Dat wordt dus moeilijk. Communicatie gaat via een nicht van haar die goed Nederlands spreekt. Ik zie het als een uitdaging. Afwachten maar…De eerdere twee matches werken niet meer bij jullie.

M. Delcour

Puinhoop van een administratie

Uw ervaring

Na even wachten en een mislukte zowaar een geschikte kandidaat. Prima tot zo ver, maar daarna.... Elke maand weer foute facturen en reactie is echt drama. Opzeggen kan niet, maar een fatsoenlijke... Na even wachten en een mislukte zowaar een geschikte kandidaat. Prima tot zo ver, maar daarna.... Elke maand weer foute facturen en reactie is echt drama. Opzeggen kan niet, maar een fatsoenlijke reply krijg je ook niet. Beter toch maar even verder zoeken. Jammer.
En het lijkt alsof ze verzekerd zijn en vakantie geld krijgen, maar je moet zelf aan de hulp betalen, dus juridisch sta je niet sterk. Gelukkig niet hoeven te ervaren, maar ik vertrouw het niet, ik ben er weg.