kinderdagverblijf Kiddies

Uiteindelijk gelukt

uiteindelijk postief

Wijk

Meestal zal het goed gaan soms niet!

Uw ervaring

Wij hebben kennisgemaakt met een hulp. Na twee x werken waren er een hoop irritaties. Ze zei helemaal niets en liep met een grote koptelefoon door het huisšŸ˜©aanwijzingen werden niet opgevolgd en bij... Wij hebben kennisgemaakt met een hulp. Na twee x werken waren er een hoop irritaties. Ze zei helemaal niets en liep met een grote koptelefoon door het huisšŸ˜©aanwijzingen werden niet opgevolgd en bij vertrek lag mijn parketvloer onder de druppels waar het niet tegen kan! Kortom geen fijne ervaring. Ze was nog erg jong dus misschien verbeterd het nog maar wij hebben besloten niet verder met haar te gaan.

Leonie Eppenga

Snelle reactie

Uw ervaring

Binnen enkele dagen was er contact met een hulp. Vriendelijk en werkt goed.

A.M. Mosselman-Takens

Kennismakingscontact

prima

Ton en Joke Delfos

Keurige man.

Uw ervaring

Spreekt helaas geen woord Nederlands. Dat zou nog een probleem kunnen zijn omdat mijn echtgenote geen woord Engels spreekt.

Janny Brekveld

Uw ervaring

Positief en negatief. Positief omdat jullie binnen 3 weken iemand hadden. Met 2 niet komende kandidaten.

madelon korff

Breukelen

goed

Astrid aansorgh

Vraag over coachingsmogelijkheid gevonden hulp

Uw ervaring

Vinden zeer goed gelukt. Mijn moeder, voor wie het is, heeft echter wat feed back qua aansturing van de gevonde hulp

A Verweij

Man met hond

Uw ervaring

Na wat aanloop strubbelingen een goede hulp gevonden

Ik zoek huishoudelijke hulp

Ok tot dusver

Uw ervaring

Ok tot dusver maar soms ingewikkeld: wat direct met de hulp te regelen, wat via platform moet