Elize van Rooijen-Troost

Matig tevreden

Uw ervaring

1e ervaring: hoewel ik aangegeven heb een hulp te willen van 09.00 - 12.00 uur, koppelde het bedrijf mij aan iemand, die alleen 's avonds wil/kan werken.
2e ervaring: deze koppeling was...
2e ervaring: deze koppeling was aanzienlijk beter. De eerste afspraak is gemaakt.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij vragen vooraf of de hulp beschikbaar is het door u gevraagde momenten en zullen de kandidaat alleen voorstellen als deze met "ja" is beantwoord. Wij zullen nooit een kandidaat... Wij vragen vooraf of de hulp beschikbaar is het door u gevraagde momenten en zullen de kandidaat alleen voorstellen als deze met "ja" is beantwoord. Wij zullen nooit een kandidaat voorstellen die niet beschikbaar is.

Merijn

Oplichting

Uw ervaring

Nooit een een hulp gevonden. krijg een naam van iemand die helemaal niet bij ons past, ook nergens op reageert and pats: betalen. achterlijk en eigenlijk oplichting. Geen service leveren en toch... Nooit een een hulp gevonden. krijg een naam van iemand die helemaal niet bij ons past, ook nergens op reageert and pats: betalen. achterlijk en eigenlijk oplichting. Geen service leveren en toch betalen. Vraag me af of iedereen die eerste werkster krijgt......

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij hebben op 30 juli een kandidaat voor u gevonden en aan de voorgesteld, wij betreuren dat u 6 dagen later aangeef geen gebruik meer te willen maken van de wel degelijk gevonden hulp. Het is... Wij hebben op 30 juli een kandidaat voor u gevonden en aan de voorgesteld, wij betreuren dat u 6 dagen later aangeef geen gebruik meer te willen maken van de wel degelijk gevonden hulp. Het is helaas zo dat wij vanaf dat moment niet meer kosteloos kunnen annuleren omdat wij in uw opdracht kosten hebben gemaakt tijdens het zoeken naar een hulp. U kunt alleen kosteloos annuleren als wij nog niemand hebben gevonden. De diensten die wij verlenen zijn helaas niet gratis.

mieke klawer

Feedback

positief

Ontevreden klant

Slechte service

Uw ervaring

Na 5 maanden nog geen hulp gevonden. De aanbevolen matches wonen óf 200 (!) km ver weg, óf spreken geen Nederlands. Wel al 2 facturen ontvangen en afgeboekt. De voorwaarden/regels zijn in de... Na 5 maanden nog geen hulp gevonden. De aanbevolen matches wonen óf 200 (!) km ver weg, óf spreken geen Nederlands. Wel al 2 facturen ontvangen en afgeboekt. De voorwaarden/regels zijn in de afgelopen 5 maanden gewijzigd waardoor nu ineens maandelijks wordt afgeboekt. Extreem slechte ervaring!!

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar... Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zullen nooit een kandidaat voorstellen die aangeeft niet beschikbaar te zijn of aan uw eisen te kunnen voldoen. De voorwaarden zoals deze nu zijn hebben wij reeds in oktober 2020 aangepast en staan duidelijk vermeld op de website. Dit is niet iets van de laatste maanden.

Yvonne

Duurt erg lang voordat je een geschikte hulp hebt

Uw ervaring

Ik heb 3 weken moeten wachten voor ik een geschikte hulp had. De eerste aangewezen persoon reageerde helemaal niet. de tweede kwam helemaal niet opdagen voor de afspraak. nu een kennismaking gesprek... Ik heb 3 weken moeten wachten voor ik een geschikte hulp had. De eerste aangewezen persoon reageerde helemaal niet. de tweede kwam helemaal niet opdagen voor de afspraak. nu een kennismaking gesprek gehad met de 3de hopelijk gaat dit wel goed komen. we zullen zien.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar... Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zullen nooit iemand voorstellen die aangeeft niet beschikbaar te zijn, inmiddels is volgens onze gegevens de 3e hulp bij u gestart. Wij hopen dat dit naar tevredenheid is.

Manon

Erg ontevreden over deze dienstverlening

Uw ervaring

We hebben nu bijna een jaar het abonnement gehad, waarvan we in totaal slechts 2 á 3 maanden daadwerkelijk hulp in de huishouding hebben gehad. We hebben een aantal medewerkers op gesprek gehad,... We hebben nu bijna een jaar het abonnement gehad, waarvan we in totaal slechts 2 á 3 maanden daadwerkelijk hulp in de huishouding hebben gehad. We hebben een aantal medewerkers op gesprek gehad, welke daarna mededeelden toch niet te kunnen starten. Veel tijd en energie in gestoken zonder resultaat. Ook lange perioden waarin er geen hulp beschikbaar is. Kortom, we zijn erg ontevreden over de dienstverlening en hebben deze opgezegd.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Dat is erg vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij... Dat is erg vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zullen geen hulpen voorstellen die aangeven niet beschikbaar te zijn.

Burger

Slecht!!

Uw ervaring

Geheel op automatisering, onpersoonlijke reacties, afmelden nieuwsbrief is al jaren niet mogelijk en toch keer op keer mails blijven versturen

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij hebben helaas geen contact gehad per mail voordat deze review is geschreven, de opmerking over onpersoonlijke reacties kan ik niet plaatsen. Het afmelden voor de nieuwsbrief kan onderaan de... Wij hebben helaas geen contact gehad per mail voordat deze review is geschreven, de opmerking over onpersoonlijke reacties kan ik niet plaatsen. Het afmelden voor de nieuwsbrief kan onderaan de nieuwsbrief of middels een reactie hierop, ook dit is niet gebeurd. Wij kunnen niets beëindigen als hier geen contact over word opgenomen, onze excuses voor het ongemak.

Joost en Monique

Manon is Top

Uw ervaring

Ze reageerde binnen een dag op WA, feitelijk onmiddellijk. Was op tijd op kennismakingafspraak en had tijd.

Janet

Rekeningen betalen, terwijl ik nog geen huishoudelijke hulp naar wens heb!

Uw ervaring

slecht, ik moet rekeningen betalen terwijl ik maar 1 huishoudelijk hulp heb aangeboden gekregen, wat niets geworden is. Ik kom er gewoon niet meer af. Zal best in de voorwaarden hebben gestaan, lees... slecht, ik moet rekeningen betalen terwijl ik maar 1 huishoudelijk hulp heb aangeboden gekregen, wat niets geworden is. Ik kom er gewoon niet meer af. Zal best in de voorwaarden hebben gestaan, lees ze goed!

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

U heeft uzelf bij ons ingeschreven en een zoekopdracht ingediend. Alvorens van het indienen van de zoekopdracht hebben wij u op de hoogte gebracht van onze voorwaarden en kosten. Hiermee bent u... U heeft uzelf bij ons ingeschreven en een zoekopdracht ingediend. Alvorens van het indienen van de zoekopdracht hebben wij u op de hoogte gebracht van onze voorwaarden en kosten. Hiermee bent u akkoord gegaan. Naar aanleiding van uw zoekopdracht zijn wij opzoek gegaan naar een hulp en u een hulp voorgesteld. Voor deze zoektocht brengen wij maandelijkse abonnementskosten in rekening. Het betreft een jaarabonnement welke na 1 jaar maandelijks opzegbaar is. De voorgestelde kandidaat heeft aangegeven dat u nooit contact heeft opgenomen, wij hebben reeds een oplossing aangeboden en uw abonnement is inmiddels beëindigd.

Van Boven

Nooit een hulp gehad, wel vast in een abonnement.

Uw ervaring

Ik heb een naam van een hulp toegestuurd gekregen als match, vrij snel na inschrijving.
Die ‘match’ is nooit komen opdagen wat ik netjes heb gemeld via het systeem. Van het bedrijf nooit wat gehoord alleen standaard berichtjes dat ze blijven zoeken naar een hulp.
Na 2 maanden opgezegd, maar zat vast in een jaarabonnement. Na wat heen en weer mailen wel een compromis kunnen krijgen en me af kunnen kopen.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar... Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. De werkzaamheden van de hulp zelf vallen helaas niet onder onze dienstverlening, u betaald de hulp namelijk zelf rechtstreeks een uurloon voor eventueel verrichte werkzaamheden. Indien de hulp niet komt opdagen betaald u de hulp ook niets,