Liever niet

Erg slecht/ na klachten opgelost

Uw ervaring

Ik had heel graag een hh hulp gevonden, via de site aangevraagd, er komt een naam van iemand die bij ons wil komen werken en vervolgens komt er meteen een rekening!
Helaas reageert deze...
Helaas reageert deze persoon niet op mijn berichten, mail en ook niet op mijn telefoontje. Ook wordt er niet teruggebeld na mijn verzoek op het antwoord apparaat.
Ik ga echt geen maandelijks abonnement betalen voor een hulp die helemaal niet reageert en ook helemaal niet beschikbaar lijkt te zijn! Dat is een mooi verdienmodel, volgens mij ook niet volgens de wet. Meteen het abonnement opgezegd, binnen de 14 dagen bedenktijd, maar ik krijg een mail dat dat niet kan! Op het probleem wat ik meld wordt verder niet ingegaanDit lijkt mij een agressieve manier om mensen te laten betalen voor iets wat ze niet krijgen, ben benieuwd wat de rechter hiervan vindt.
Na mijn klachten is het nu opgelost

Hi Karin,
Wij zijn blij om te lezen dat uw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost, indien wij verder nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Groetjes...
Hi Karin,

Esg

Geld dieven

Uw ervaring

Let op. Wanneer je n hulp krijg aangewezen. Voordat die überhaupt komt opdagen... zit je aan n abb vast.
Wanneer je dis geen contact krijgt van n hulp zit he vast aan n abb en blijven ze mailen om te betalen.
Voor geen diensten betaal je toch niet?
Ik beveel dit bedrijf niet aan. Hulpen reageren niet of komen niet op de gemaakte afspraken. Dan zie je af van deze dienst.
Maar bedrijf verplicht je om te betalen...
Niet normaal

Hallo Esg,
Hallo Esg,
Dit staat duidelijk vooraf vermeld in onze werkwijze en voorwaarden. Het abonnement start zodra wij een kandidaat aan u hebben voorgesteld. Mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor u, dat is allemaal onderdeel van uw abonnement bij ons. Gedurende de looptijd van uw abonnement bij ons, kunt u ons zo vaak u wenst de opdracht geven om vervangende hulp voor u te zoeken. Als je geen contact krijgt kun je een vervangende kandidaat aanvragen. Als er 1 hulp niet reageert betekend dit niet automatisch dat wij geen kandidaten beschikbaar hebben voor uw opdracht. Als geen enkele voorgestelde kandidaat voldoet aan uw eisen en/of onze voorwaarden kunt u uiteraard kosteloos annuleren en zullen wij meedenken met een oplossing. Zoals in uw geval reeds gebeurd is. Het is wel jammer dat u deze oplossing niet heeft vermeld in uw review

OL

Gewoon van achter de pc geregeld

Uw ervaring

Eerder was ik altijd afhankelijk van schoonmakers die ook elders in mijn netwerk schoonmaakten. Die waren echter allemaal bezet op de uren dat het mij uitkwam. Via deze site een schoonmaakster voor... Eerder was ik altijd afhankelijk van schoonmakers die ook elders in mijn netwerk schoonmaakten. Die waren echter allemaal bezet op de uren dat het mij uitkwam. Via deze site een schoonmaakster voor de donderdagochtend gevonden en ben er erg blij mee. Je moet de schoonmaakster zelf betalen en betaald maandelijks aan de website voor de bemiddeling en verzekering.

Hoi bas,
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten!

Bas

Super geregeld

Uw ervaring

Ik was op zoek naar een hulp in de huishouding en ben uitstekend geholpen door het team van Ik zoek Huishoudelijke Hulp. De aanmelding was eenvoudig en ik kreeg al snel een reactie.

Hoi Bas,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze diensten!

Cel'

Hulp vrij snel gevonden toch veel mensen niet echt professionel

Uw ervaring

Zij werken met veel mensen dus u krij vrij snel iemand voor de task. Toch vaak niet de goeie person!

Hoi Celine,
Hoi Celine,
Bedankt voor uw reactie, het komt helaas wel eens voor dat het eerste voorstel toch niet helemaal voldoet. Wij gaan dan graag weer voor u op zoek totdat wij iemand hebben gevonden die wel voldoet. Wij hebben hier helaas vooraf niet altijd invloed op, als u een suggestie heeft hoe wij dit kunnen verbeteren vernemen wij dit uiteraard graag van u.

Marike Schimmel-Janssen

Niet wat het zou moeten zijn

Niet goed

Hoi Marike,
Hoi Marike,
Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening, wij betreuren verder dat u uw ervaring niet verder heeft toegelicht in deze review zodat wij verder geen inhoudelijke reactie kunnen geven.

S.Troupin

Oplichting

Uw ervaring

Kreeg na 3 weken(!) ,dus niet binnen 3 dagen zoals ze zeggen, een hulp aangeboden,die ik niet wilde,en moest meteen € 14,95 per maand abonnement gaan betalen. Kan je pas na een jaar opzeggen! Kreeg na 3 weken(!) ,dus niet binnen 3 dagen zoals ze zeggen, een hulp aangeboden,die ik niet wilde,en moest meteen € 14,95 per maand abonnement gaan betalen. Kan je pas na een jaar opzeggen!
Als je goed doorbladerd staat het wel op de site .maar niet zo duidelijk beschreven. Dat je ook moet gaan betalen als je nog geen hulp hebt gekregen, vind ik oplichterij.

Hoi S. Troupin,
Hoi S. Troupin,
De 3 dagen die wij benoemen is een gemiddelde, geen verplichting of belofte. Wij betreuren dat u dit wel zo heeft opgevat, wij zullen kijken hoe wij dit anders kunnen verwoorden waardoor dit duidelijker is. Het is ook niet verplicht om met de voorgestelde hulp aan de slag te gaan, onze dienst is gebaseerd op het zoeken naar vervanging als de voorgestelde kandidaat niet bij u aan de slag gaat. Het is niet de bedoeling om na 1 kandidaat al te stoppen met zoeken, niet alle kandidaten zijn hetzelfde. Als de eerste hulp niet bevalt wil dit niet automatisch zeggen dat wij geen geschikte hulp voor u hebben. U bent zelf vooraf vrijwillig akkoord gegaan met deze werkwijze. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat u dit ziet als oplichting, wij zullen nooit een factuur sturen zonder hulp te hebben voorgesteld. U geeft zelf ook aan dat er al wel iemand is voorgesteld. Wij hebben inmiddels een passende oplossing aangeboden en hopen dat u alsnog tevreden bent met de geboden dienstverlening.

Lommers

Slecht

Uw ervaring

Slechte en onbetrouwbare hulpen. Je zit direct vast aan een jaarcontract als je even niet oplet. Zou even goed nadenken voor je hier een abonnement afsluit.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij betreuren dat deze ervaring heeft gehad met onze dienstverlening, wij doen namelijk altijd ons best om betrouwbare kandidaten voor te stellen. Helaas hebben wij hier niet altijd invloed op, wij... Wij betreuren dat deze ervaring heeft gehad met onze dienstverlening, wij doen namelijk altijd ons best om betrouwbare kandidaten voor te stellen. Helaas hebben wij hier niet altijd invloed op, wij vernemen het graag als dit voorkomt zodat wij de hulpen hierop kunnen aanspreken en eventueel passende maatregelen kunnen treffen.

Sonja van Gemeren

Doen jullie aan screening?

Uw ervaring

ik ben nu een aantal maanden lid en begin ontevreden te worden over het niveau/gedrag van de kandidaten. De eerste kwam op een dag gewoon niet meer en had een flauw verhaal over een studentenreis en... ik ben nu een aantal maanden lid en begin ontevreden te worden over het niveau/gedrag van de kandidaten. De eerste kwam op een dag gewoon niet meer en had een flauw verhaal over een studentenreis en kwijtgeraakte mobiel (hij wist het huis te vinden dus had ook gewoon even kunnen langs fietsen).
De tweede kandidaat vroeg bij het eerste tel.gesprekje al om de kosten buiten jullie organisatie om te laten lopen.
De derde kandidaat was hopeloos lastig qua communiceren. Geen antwoorden en moeilijk afspraken mee te maken.
De vierde kandidaat heeft andere plannen gemaakt nadat ze hier zou gaan starten en appt na een heel gezellige kennismaking en afgesproken werkdagen en -uren, dat het niet doorgaat vanwege persoonlijke omstandigheden.

Mijn vraag is dus nu: doen jullie aan een vorm van screening? Vinden jullie mijn ervaringen OK?

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Bedankt voor uw review, wij betreuren dat u zo'n vervelende ervaring heeft met de voorgestelde kandidaten. Wij doen namelijk ons best om betrouwbare hulpen voor te stellen, helaas zijn wij beperkt... Bedankt voor uw review, wij betreuren dat u zo'n vervelende ervaring heeft met de voorgestelde kandidaten. Wij doen namelijk ons best om betrouwbare hulpen voor te stellen, helaas zijn wij beperkt in het screenen omdat wij geen werkgever zijn van de kandidaten die wij voorstellen. Wij zijn hierdoor grotendeels afhankelijk van de informatie die de hulpen zelf verstrekken. Daarnaast kunnen wij alleen actie ondernemen als opdrachtgevers bij ons aangeven dat de hulpen niet voldoen of de gemaakte afspraken niet nakomen. Wij zullen als dit ons ter gehore komt altijd passende maatregelen treffen tegen deze kandidaten. Wij vinden het overigens erg jammer dat u dit probleem niet persoonlijk aan ons gemeld heeft maar dit doet via deze review. Indien u nog steeds ontreveden bent kunt u altijd contact met ons opnemen, wij kijken dan graag naar een passende oplossing voor dit probleem.

Kaj

Geen hulp

Uw ervaring

Na 2 maanden is mij een hulp aangeboden, die heeft 2 maanden bij mij gewerkt. Zij stopte omdat ze ander werk kreeg. Sinds dien worden mij steeds hulpen aangeboden die niet weten waar ze moeten... Na 2 maanden is mij een hulp aangeboden, die heeft 2 maanden bij mij gewerkt. Zij stopte omdat ze ander werk kreeg. Sinds dien worden mij steeds hulpen aangeboden die niet weten waar ze moeten werken (dus blijkt de afstand te groot) of dat ze helemaal niet meer op zoek zijn. Kortom, volgens mij moet het selectie proces verbeterd worden. Ondertussen betaal ik gewoon abonnement kosten van 11.99 voor niks. Het was mij vooraf ook helemaal niet duidelijk dat ik er een jaar aan vast zou zitten, ook als er geen hulp geboden wordt.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

bedankt voor uw review, wij betreuren dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening. De hulpen worden vooraf altijd op de hoogte gesteld van de afstand en ze bepalen zelf of ze akkoord gaan met... bedankt voor uw review, wij betreuren dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening. De hulpen worden vooraf altijd op de hoogte gesteld van de afstand en ze bepalen zelf of ze akkoord gaan met uw opdracht. Als ze dit doen gaan ze ook akkoord met de afstand en kunnen ze hier normaliter niet zomaar meer vanaf zonder reprimande. Wij zullen uw feedback hierover meenemen ter evaluatie van onze dienstverlening. Indien u een idee heeft hoe wij het selectieproces kunnen verbeteren vernemen wij dit uiteraard graag.