Best snel een hulp gevonden.

Uw ervaring

binnen een week een hulp gevonden, blij mee

Sjaan

Snel iemand gevonden

Nora

Goed begin!

Uw ervaring

Ik heb donderdag een gesprek gehad met onze nieuwe hulp, en had daar een goed gevoel bij! Ze begint dinsdag voor het eerst.... dus ben benieuwd!šŸ˜ƒ

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij wensen u alvast een hele fijne samenwerking met uw hulp! Bedankt voor uw review!

Vlotte regeling.

Uw ervaring

deze mevrouw komt vandaag voor het eerst,maar zij maakt een fatsoenlijke, opgewekte en werklustige indruk, dus ik denk dat zij goed werk gaat doen bij mij.
ik ben blij met haar hulp.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wij wensen u een hele fijne samenwerking met uw hulp!

Uitstekend

Uw ervaring

men gaat direct te werk binnen enkele uren hebben ze iemand

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

We doen ons best om u zo snel mogelijk te kunnen voorzien! Bedankt voor uw review.

Snel en adequaat

Uw ervaring

Snel contact met een beschikbare hulp.

Bedankt voor uw review!

Anna

Snel

snel een match gevonden

Roggeveen

Geprek

Uw ervaring

Sorry, maar ik kan hier geen Ja of Nee opzeggen. Ik heb Gabriela net ontmoet en zij komt voor het eerst a.s. donderdag daarna weet ik meer

van Herk-Braad

Duurde erg lang voordat er een hulp gevonden was!

Uw ervaring

Onervaren hulpen hadden zich via uw organisatie aangemeld.De eerste liet na telefoontjes en mail niets van zich horen.De tweede is 1 keer geweest,melde zich af,wilde na 3 weken toch weer komen werkenen melde zich vervolgens een half uur voordat ze zou komen werken voorgoed af.Ik vraag mij af hoe u sollicitanten beoordeelt.Ik vermoed:SLECHT !

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Bedankt voor uw review. Wij willen elke hulp een kans bieden via ons aan de slag te gaan, dus ook hulpen die weinig tot geen ervaring hebben. Wij geven ook aan op onze website dat wanneer u zeker wilt zijn dat u een ervaren hulp krijgt, dan kunt u zich aanmelden via tophulp.nl. Echter het niets meer van zich laten horen of afzien van een aanvraag heeft niets te maken met de ervaring van een hulp. Wij geven alle hulpen aan dat zij niet zomaar van een aanvraag kunnen afzien en dat zij de gemaakt afspraken moeten nakijken. Indien hulpen dit niet doen, zitten er ook gevolgen voor hen aan, waardoor zij niet zomaar nieuwe aanvragen zullen ontvangen. Op deze manier proberen wij te voorkomen dat hulpen onbereikbaar zijn of van een aanvraag afzien.