Christiana Cerutti

Fijne hulp

Snel hulp gevonden...binnen 3 dagen

Poetshulp

Uw ervaring

De poetshulp was snel geregeld en goed betaalbaar.

Ontevreden, sterren geven alleen het gemak van aanmelden en aanvraag weer, zeker geen 3 sterren waard

Uw ervaring

De eerste hulp die ons werd aangeboden was helemaal niet wie ze zei dat ze zou zijn. Een 24 jarig meisje bleek een oudere buitenlandse vrouw die in een spraakbericht liet weten haar ID niet te... De eerste hulp die ons werd aangeboden was helemaal niet wie ze zei dat ze zou zijn. Een 24 jarig meisje bleek een oudere buitenlandse vrouw die in een spraakbericht liet weten haar ID niet te willen laten zien omdat ze zwart werkt. Hulp nummer 2: 19 jarige Lotte uit Helmond, duidelijk alles besproken in mail en whatsapp en kwam prima over. Afspraak gemaakt en mevrouw komt niet opdagen. In een reactie op een appje stuurt ze dat ze op vakantie is en ze echt niet voor 3 uurtjes in Eindhoven komt poetsen..?!? Ben tot nu toe zeer ontevreden en daar betaal je dan ook nog abbonementskosten voor

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

M.C. van Rossen

De aanhouder wint

Uw ervaring

Ik heb me voor de tweede maal aangemeld. De eerste maal zijn er drie afspraken gemaakt, die kwamen op het kenningsmakingsgesprek al niet opdagen. Nu was er na twee dagen al iemand gevonden, die ook... Ik heb me voor de tweede maal aangemeld. De eerste maal zijn er drie afspraken gemaakt, die kwamen op het kenningsmakingsgesprek al niet opdagen. Nu was er na twee dagen al iemand gevonden, die ook nog kwam. De hulp heeft nu eenmaal bij mij, tot tevredenheid, gewerkt. Ik vind de formulieren en de informatie niet duidelijk.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Bedankt voor uw feedback. Jammer om te lezen dat het de eerste maal niet is gelukt. Wij zijn echter blij te vernemen dat er nu wel iemand is gevonden welke na tevredenheid werkt.

Huishoudelijke hulp

Snelle oplossing gevonden

Alles klopt.

Uw ervaring

Alles voldoet aan beloftes en verwachtingen.

Huishoudelijkehulp

Uw ervaring

het bedrijf ken ik niet heb er geen ervaring mee gehad

Henny van Mierlo

Zelfstandige hulp !

Uw ervaring

Lieve vrouw werkt heel netjes ben er blij mee !

Hulp in huishouding

Uw ervaring

Snel in contact gebracht met een ervaren hulp in de huishouding. Fijn dat ze al meteen beschikbaar was.

Marja van der Meer-Boogert

Jammer dat ze weer snel gestopt is

Uw ervaring

De Hulp was heel aardig maar maar is van 6x maar 3x geweest en daarna is ze om persoonlijke redenen gestopt. Wij zijn nu weer op zoek naar een nieuwe hulp binnen deze organisatie. Wij hopen dat we... De Hulp was heel aardig maar maar is van 6x maar 3x geweest en daarna is ze om persoonlijke redenen gestopt. Wij zijn nu weer op zoek naar een nieuwe hulp binnen deze organisatie. Wij hopen dat we weer snel iemand kunnen krijgen.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Vervelend om te lezen dat de hulp binnen korte tijd is gestopt. Wij zoeken graag een nieuwe hulp voor u. U kunt het contract van de hulp stoppen via uw account. En ons hierna de opdracht geven... Vervelend om te lezen dat de hulp binnen korte tijd is gestopt. Wij zoeken graag een nieuwe hulp voor u. U kunt het contract van de hulp stoppen via uw account. En ons hierna de opdracht geven opnieuw voor u opzoek te gaan.