JvPD

HHH, prettig en plezierig

Uw ervaring

Onze verwachtingen zijn positief overtroffen!

Mevr.S.Swuste

Prima service

positief

Fieldmeister

Feedback

Uw ervaring

Matchen is goed verlopen, nu kijken hoe de dienst wordt ervaren.

C. Petrus

Ik zoek hulp

Uw ervaring

Dit bedrijf geeft een snelle reactie. Bij geen goed contact met een kandidaat, reageren zij ook meteen en bieden een prettige oplossing, om vervolgens op nieuw te zoeken naar een andere kandidaat.

M

Slecht

Kandidaten komen niet opdagen

Theo Peeters

Misleidende informatie

Uw ervaring

Bij de intake werd aangegeven dat er sprake zou zijn van een maand opzeg MAAR wat ze er niet bij vertellen is zodra je een zoekopdracht geeft (en akkoord geeft op de zg. kleine lettertjes) je een... Bij de intake werd aangegeven dat er sprake zou zijn van een maand opzeg MAAR wat ze er niet bij vertellen is zodra je een zoekopdracht geeft (en akkoord geeft op de zg. kleine lettertjes) je een abonnement hebt van minimaal 12 maanden (ook al gebruik je deze niet). Dus mensen let op!!

Iris

Goede hulp gevonden

Uw ervaring

We zijn erg blij met de hulp die we gevonden hebben en de snelheid waarmee we deze gevonden hebben. We vonden het een beetje tricky om gelijk een jaar aan het abonnement vast te zitten, maar nu... We zijn erg blij met de hulp die we gevonden hebben en de snelheid waarmee we deze gevonden hebben. We vonden het een beetje tricky om gelijk een jaar aan het abonnement vast te zitten, maar nu lijkt het toch wel goed uit te pakken.

Margreet

Snel geholpen

Uw ervaring

Fijn, dat er telefonisch contact werd opgenomen. De eerste huishoudelijke hulp was meteen degene die bij ons wilde komen werken!

S. Blanken

J. Muller

Prettig geregeld

Uw ervaring

Ik gaf mij op, kreeg duidelijke aanwijzingen en een aantal namen, vond een hulp. Prima, toch?