Cel'

Hulp vrij snel gevonden toch veel mensen niet echt professionel

Uw ervaring

Zij werken met veel mensen dus u krij vrij snel iemand voor de task. Toch vaak niet de goeie person!

Marike Schimmel-Janssen

Niet wat het zou moeten zijn

Niet goed

S.Troupin

Oplichting

Uw ervaring

Kreeg na 3 weken(!) ,dus niet binnen 3 dagen zoals ze zeggen, een hulp aangeboden,die ik niet wilde,en moest meteen € 14,95 per maand abonnement gaan betalen. Kan je pas na een jaar opzeggen! Kreeg na 3 weken(!) ,dus niet binnen 3 dagen zoals ze zeggen, een hulp aangeboden,die ik niet wilde,en moest meteen € 14,95 per maand abonnement gaan betalen. Kan je pas na een jaar opzeggen!
Als je goed doorbladerd staat het wel op de site .maar niet zo duidelijk beschreven. Dat je ook moet gaan betalen als je nog geen hulp hebt gekregen, vind ik oplichterij.

Lommers

Slecht

Uw ervaring

Slechte en onbetrouwbare hulpen. Je zit direct vast aan een jaarcontract als je even niet oplet. Zou even goed nadenken voor je hier een abonnement afsluit.

Sonja van Gemeren

Doen jullie aan screening?

Uw ervaring

ik ben nu een aantal maanden lid en begin ontevreden te worden over het niveau/gedrag van de kandidaten. De eerste kwam op een dag gewoon niet meer en had een flauw verhaal over een studentenreis en... ik ben nu een aantal maanden lid en begin ontevreden te worden over het niveau/gedrag van de kandidaten. De eerste kwam op een dag gewoon niet meer en had een flauw verhaal over een studentenreis en kwijtgeraakte mobiel (hij wist het huis te vinden dus had ook gewoon even kunnen langs fietsen).
De tweede kandidaat vroeg bij het eerste tel.gesprekje al om de kosten buiten jullie organisatie om te laten lopen.
De derde kandidaat was hopeloos lastig qua communiceren. Geen antwoorden en moeilijk afspraken mee te maken.
De vierde kandidaat heeft andere plannen gemaakt nadat ze hier zou gaan starten en appt na een heel gezellige kennismaking en afgesproken werkdagen en -uren, dat het niet doorgaat vanwege persoonlijke omstandigheden.

Mijn vraag is dus nu: doen jullie aan een vorm van screening? Vinden jullie mijn ervaringen OK?

Kaj

Geen hulp

Uw ervaring

Na 2 maanden is mij een hulp aangeboden, die heeft 2 maanden bij mij gewerkt. Zij stopte omdat ze ander werk kreeg. Sinds dien worden mij steeds hulpen aangeboden die niet weten waar ze moeten... Na 2 maanden is mij een hulp aangeboden, die heeft 2 maanden bij mij gewerkt. Zij stopte omdat ze ander werk kreeg. Sinds dien worden mij steeds hulpen aangeboden die niet weten waar ze moeten werken (dus blijkt de afstand te groot) of dat ze helemaal niet meer op zoek zijn. Kortom, volgens mij moet het selectie proces verbeterd worden. Ondertussen betaal ik gewoon abonnement kosten van 11.99 voor niks. Het was mij vooraf ook helemaal niet duidelijk dat ik er een jaar aan vast zou zitten, ook als er geen hulp geboden wordt.

Angela

Stop met mailen!

Uw ervaring

Ondanks meerdere keren afgemeld te hebben voor mails, blijf ik mails ontvangen.
Hopelijk stoppen ze na deze review!

Mevr. T

Oplichters

Uw ervaring

Ik heb bij voorkeur aangegeven dat ik een vrouwelijke hulp wil, en dat ze goed Nederlands moet kunnen praten.
Bij de eerste keer krijg ik een man van 60 aangeboden.
En bij de tweede keer...
Bij de eerste keer krijg ik een man van 60 aangeboden.
En bij de tweede keer een Russische die alleen Russisch en Engels praat.
En je moet je abonnement al betalen voordat je hulp hebt.
Het is logisch als je abonnement ingaat op het moment dat je ook een hulp hebt.

Kempers

Nog steeds niemand gevonden

Uw ervaring

Na een jaar is er nog steeds niemand gevonden. Eens in de zoveel weken een mail dat ze nog steeds aan het zoeken zijn. Ik vraag mij af waar ik sta op de lijst.

Yvette

Niet.doen! Veel kosten; en dan nog geen concrete hulp kunnen vinden.

Niet doen!
De "voordelen van ons schoonmaak abonnement" zoals op de website staat omschreven is een aanfluiting.
Een briefje in de supermarkt doet bijna nog meer.