Goede service

Uw ervaring

Goede service. Het heeft even geduurd. Maar toch hadden jullie telkens een nieuwe kandidaat gevonden.

Hoffmann

Nederlands

Uw ervaring

Ik vind dat U bij de sollicitatie procedure mee moet nemen dat de kandidaat Nederlands spreken. Ravina spreekt slecht Nederlands en dat zou een probleem kunnen worden. Voorlopig probeer ik het met haar

Jaap

Zeer handige service

Uw ervaring

Snelle reactie van deze club, meteen een prettige interieurverzorgster aangenomen.

Supersnel resultaat

Uw ervaring

Op zaterdag heb ik me ingeschreven, 2 dagen later op maandag had ik al contactgegevens van een hulp!

Bijl

Erg misleidend

Uw ervaring

Zodra je je ingeschreven hebt, krijg je meteen een mailtje met een zogenaamde werkster met meteen een factuur erbij van € 43,25 die jij blijkbaar moet betalen voor de bemiddeling??? Welke bemiddeling er is niets aan mij gevraagd of überhaupt overleg geweest, ik heb de persoon niet gezien en gesproken. Maar ze sturen een mailtje met een naam van iemand, die echt niet goed geselecteerd is, (tenminste niet wat ik zoek)en als je aangeeft dat je eigenlijk niet via hen meer naar een werkster op zoekt bent moet je toch de factuur betalen van meer dan € 43,-. (voor 1 mailtje) Dat is wel heel snel geld verdienen. Nou ik noem het echt oplichterij!!!! Dat is het en niet anders, waardeloos bedrijf.

Prima service

Uw ervaring

Het duurde even voor ik iemand vond, maar omdat jullie steeds nieuwe kandidaten doorsturen heb ik nu (hopelijk)iemand gevonden. Ze moet nog wel aan de slag gaan, dus ik houd nog een slag om de arm ;-). Dankjulliewel!

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Wat fijn om te lezen! We wensen u een fijne samenwerking.

Veenendaal

Toelichting

goed

GD

Simpel en snel

Uw ervaring

Als je zelf vlot reageert, heb je zeer snel een hulp gevonden.

Anny

snelle dienstverlening