8.1/10
8.3/10
8.1/10

Het contact tussen client en organisatie ervaar ik als niet erg persoonlijk. Eigenlijk erg zakelijk.Ik voelde weinig Geen behoefte.

Geen behoefte hiertoe.

Uiterwijk

Geinig

Tot nu toe positief. Leuk meisje op ons afgestuurd om bij ons aan de slag te gaan. Wekt vertrouwen op om dit via een “werkgever” te regelen. Enthousiast en fijn dat er zulke duidelijke regels worden gesteld.

Bedankt voor uw review!

rikkert

Handige site

Nog geen ervaring met hoe ze daadwerkelijk schoon maakt maar wel tevreden over de service.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen ons best een goede service te mogen verlenen. Bedankt voor uw review!

Postma

Geslaagde match

In 1e instantie werd er niet goed naar de aanvraag gekeken en kreeg ik personen gemaild, waar ik niet om gevraagd had. het 4e voorstel was goed. Vlotte dame, die van aanpakken weet.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen zoveel mogelijk ons best een goed voorstel aan u te doen. We zijn blij u te mogen voorzien van een goede kandidaat. Bedankt voor uw review!

Bianca Winnubst

Een aanrader

Na het invullen van mijn aanvraag, kreeg ik vrijwel direct iemand aangeboden. Daarna heb ik een heel fijn gesprek gehad met een kandidaat. Het klikte direct. Begin juli gaat zij bij ons aan de slag.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wij wensen u alvast een fijne samenwerking toe.

Supersnel!

Zo snel heb ik nooit eerder een hulp gevonden! Ik moet nog afwachten hoe ze werkt, maar dat zal vast goedkomen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! We hopen dat uw hulp bevalt!

Bosch

Prettige organisatie en snel reactie

Bijzonder winstbelust

Na een periode van twee weken krijg ik een eerste kandidaat voorgesteld, waardoor andere kanalen sneller zijn. Voldoet niet aan gevraagde kaders. Of je wel even de bemiddelingsfee wilt overmaken. Ik zou dit bedrijf zeker niet in de hand nemen!!!

Snel geregeld

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Fijn dat we u snel hebben kunnen helpen.

Eindelijk een werkster

heel fijn dat eindelijk toch iemand gevonden is mijn dank

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Graag gedaan! Wij wensen u een fijne samenwerking, Bedankt voor uw review!