8.1/10

Perfect!

Super snelle service!

Jansen

Volhouden

de praktische invulling is niet eenvoudig, maar u houdt wel vol om het mogelijk te maken.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review. Uiteraard is het mogelijk om uw aanvraagtekst aan te passen.

Praktisch en goed

Korte lijnen en goede informatie en service

Jon

Aanloop problemen

Mijn ervaring is tot nu toe niet zo goed de eerste hulp gaf na 2 x aan dat zij ging stoppen ivm priveomstandigheden. Daarna duurde het erg lang voor ik bericht kreeg ik heb zelf gebeld en de volgende dag kreeg ik een mail. Deze dame heb ik gebeld, afspraak gemaakt om kennis te maken maar zij moet nog steeds komen. Duurde weer erg lang voor ik wat hoorde , maar toen kreeg een mail dat ik misschien mijn wensen aan moest passen en uren ? Heb een feedback terug gedaan dat ik hele normale eisen heb en uren. Vogende dag weer een mail met een dame . Ik heb vandaag een kenningsmakings gesprek gehad en het voelt goed. Dus afwachten volgende week woensdag want dan gaat ze beginnen.

Snelle service

Aanmelding verloopt makkelijk en aanbieding is snel. Dat is in ieder geval fijn.

Bedankt voor uw review!

Het contact tussen client en organisatie ervaar ik als niet erg persoonlijk. Eigenlijk erg zakelijk.Ik voelde weinig Geen behoefte.

Geen behoefte hiertoe.

Uiterwijk

Geinig

Tot nu toe positief. Leuk meisje op ons afgestuurd om bij ons aan de slag te gaan. Wekt vertrouwen op om dit via een “werkgever” te regelen. Enthousiast en fijn dat er zulke duidelijke regels worden gesteld.

Bedankt voor uw review!

rikkert

Handige site

Nog geen ervaring met hoe ze daadwerkelijk schoon maakt maar wel tevreden over de service.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen ons best een goede service te mogen verlenen. Bedankt voor uw review!

Postma

Geslaagde match

In 1e instantie werd er niet goed naar de aanvraag gekeken en kreeg ik personen gemaild, waar ik niet om gevraagd had. het 4e voorstel was goed. Vlotte dame, die van aanpakken weet.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We doen zoveel mogelijk ons best een goed voorstel aan u te doen. We zijn blij u te mogen voorzien van een goede kandidaat. Bedankt voor uw review!

Bianca Winnubst

Een aanrader

Na het invullen van mijn aanvraag, kreeg ik vrijwel direct iemand aangeboden. Daarna heb ik een heel fijn gesprek gehad met een kandidaat. Het klikte direct. Begin juli gaat zij bij ons aan de slag.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw review! Wij wensen u alvast een fijne samenwerking toe.