8.1/10

Ontevreden

Ik vind de motivatie van de aangeboden mensen slecht. Veel reageren niet, willen direct zwart werken of komen op de afgesproken tijd niet opdagen. Ben wel benieuwd of jullie deze mensen ook... Ik vind de motivatie van de aangeboden mensen slecht. Veel reageren niet, willen direct zwart werken of komen op de afgesproken tijd niet opdagen. Ben wel benieuwd of jullie deze mensen ook aanspreken op hun gedrag. De laatste mevrouw sloeg alles, zij reageert gewoon voor iemand anders en geeft een telefoonnummer door van die persoon.
Alleen over de hulp die ik een poos heb gehad ben ik meer dan tevreden. Harde werkster, vriendelijk, netjes en correct in haar contact.
Mijn garantie verloopt bijna in dus in 1 jaar tijd hebben jullie maar 1 persoon aan mij kunnen aanbieden die iets voor ons heeft kunnen betekenen. Ik zou jullie niet aanbevelen aan anderen. Misschien toch een ander soort selectieprocedure voordat jullie mensen opnemen in jullie bestand?

mvg Rineke

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien en uiteraard dat het werk wit is. Als wij te horen krijgen dat dat de hulp zwart wenst te werken dan zitten hier uiteraard consequenties aan. De hulp kan dan niet meer via ons aan het werk voor nu en de toekomst.

Joke Reedijk-Soffers

Wacht al een half jaar op een goede hulp

5 schoonmakers en nog geen resultaat:
- De eerste schoonmaakster is nooit komen opdagen.
De tweede schoonmaakster woonde te ver weg
- De derde sprak geen Nederlands
-De...
5 schoonmakers en nog geen resultaat:
- De eerste schoonmaakster is nooit komen opdagen.
De tweede schoonmaakster woonde te ver weg
- De derde sprak geen Nederlands
-De vierde had het na 1 dag gezien.
- De vijfde is te jong (17) en te onervaren.
Help!

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Bedankt voor uw feedback. Echter vragen wij uw review over onze dienstverlening en niet over de hulpen die we hebben aangeboden inhoudelijk. Wij doen ons best om u te voor zien van een fijne hulp... Bedankt voor uw feedback. Echter vragen wij uw review over onze dienstverlening en niet over de hulpen die we hebben aangeboden inhoudelijk. Wij doen ons best om u te voor zien van een fijne hulp die lange tijd bij u kan blijven. Indien een hulp niet bevalt zoeken wij graag een nieuwe kandidaat.

Zeer slecht

Kregen een match met iemand die geen Nederlands en geen Engels spreekt. Daarna een match gekregen maar kunnen nu in Corona tijd uiteraard geen kennis maken. Op basis van de eerste “match” moeten we... Kregen een match met iemand die geen Nederlands en geen Engels spreekt. Daarna een match gekregen maar kunnen nu in Corona tijd uiteraard geen kennis maken. Op basis van de eerste “match” moeten we wel 31 euro bemiddelingskosten betalen. Lekker makkelijk geld verdienen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We vinden het erg jammer dat de eerste kandidaat niet geheel voldeed aan uw wensen. Indien een kandidaat niet voldoet kunt u de kandidaat afwijzen met de reden via uw account. Wij nemen dan uw... We vinden het erg jammer dat de eerste kandidaat niet geheel voldeed aan uw wensen. Indien een kandidaat niet voldoet kunt u de kandidaat afwijzen met de reden via uw account. Wij nemen dan uw aanvraag opnieuw in behandeling zonder extra kosten. Dat is ook de reden dat wij garantie geven op uw aanvraag. Het klopt dat u de factuur krijgt bij de gegevenslevering van de eerste kandidaat op dat moment gaat ook de dienst in. Wij horen graag van u of we weer voor u opzoek mogen. Het is mogelijk om daar nog even mee te wachten na dat de crisis wat voorbij is.

MBM Walraven-Soons

Meer dan slecht.

De kandidaat heeft zich een uur voor de afspraak per app ziekgemeld en nooit meer iets van zich laten horen.
Op sociale media is zij te zien op allerlei feestjes.
Zij is niet de...
Op sociale media is zij te zien op allerlei feestjes.
Zij is niet de kandidaat die ik zou willen. Ik had verwacht dat u eerder zou hebben geïnformeerd. Ik heb immers wel betaald voor de bemiddeling. U omschrijft haar als topkandidaat omdat zij sinds 2018 bij u staat ingeschreven, maar over haar prestaties niets!
U heeft dus een wanprestatie geleverd. Ik was er wel klaar mee.

Geweldig

Alles digital regelen op een proffesionele manier.

Berends

Niet goed

Spijt dat we moeten betalen voor niks! Totaal geen support vanuit de organisatie, de werksters komen niet op de geplande afspraak of voldoen niet aan onze wensen (die echt niet bijzonder zijn)

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Spijtig te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast... Spijtig te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. U heeft bij ons ook een jaar garantie voor de eenmalige kosten. Wij kunnen dus langere tijd voor u opzoek blijven zonder dat u daar extra voor betaald.

Heel goed

Deze week hebben wij kennis gemaakt met onze hulp Pamela. Een enthousiaste vrouw met ervaring, harde werker, weet van aanpakken en is erg sociaal. Ons huis ziet er schoon en fris uit.

Waardeloos bedrijf

Drie kandidaten en alle drie waardeloos.
Drie kandidaten en alle drie waardeloos.
De eerste komt niet opdagen bij het kennismakingsgesprek terwijl wij er voor naar mijn schoonmoeder zijn gekomen. Hij stuurt een uur later pas een appje.
De tweede komt 1 keer schoonnmaken en stiopt daarna alweer.
De derde stuurt een half uurtje voordat hij voor de eerste keer komt schoonnmaken een appje naar mijn vriendin (niet naar mijn schoonmoeder waar hij zou schoonnmaken en waar hij de gegevens ook van heeft)dat hij zich niet zo lekker voelt. Dat had natuurlijk veel eerder gemoeten.
Mijn schoonmoeder heeft dus tot drie keer toe iemand over de vloer gehad die lekker op zijn gemak kan rondkijken en die daarna niet doet wat is afgesproken. Wij zijn er klaar mee. ikzoekeenwittewerkster.nl is een organisatie die niet doet wat het belooft.
Als klant krijg je in ruil voor 40 euro de eerste de op je af gestuurd en is er geen screening of dit wel serieuze schoonmakers. Ik schaam mij ervoor dat ik mijn schoonmoeder heb voorgesteld om met jullie in zee te gaan.

Simone Crienen

Prima service!

Snelle en makkelijke service. Minpunt is dat iedereen zich als schoonmaakster kan aanmelden en er verder geen screening plaats vind

Tevreden

mijn vraag naar een andere huishoudelijke hulp werd snel beantwoordt