8.3/10

We hebben nog geen ervaring met uw bedrijf en onze hulp.

Nijmeijer

ik vind het zeer gebruikersvriendelijk.

Snelle service

net kennismaking gehad en ben benieuwd naar de resultaten.

beleefd

Teleurstellend.... geen ervaren, betrouwbare werkster tot op heden

Ik heb een aanvraag gedaan eind augustus voor een ervaren hulp in huishouding. Tot op heden slechts 4 keer een match gekregen. Eerste zonder enige ervaring (meisje van 17), tweede had toch geen interesse, derde geen contact mee te krijgen, vierde paste tussentijds opeens contactgegevens ,naam en ervaring aan, geeft geen vertrouwen.... Al met al weinig vertrouwen meer een goede, betrouwbare hulp te vinden via deze site. Zonde van het al betaalde geld. Toch zelf maar weer op zoek gegaan nu...

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Het spijt ons te vernemen dat het tot 4 keer toe niet is gelukt om een goede match te maken. Omdat we ons bij het zoeken naar een geschikte kandidaat baseren op uw aanvraag, en gelukkig is er zo meestal snel sprake van den goede match. Helaas kan het voorkomen dat iemand, ondanks dat we benadrukken hoe belangrijk het is om bereikbaar en beschikbaar te zijn als je iets toezegt, er toch vanaf ziet. Daarom bieden we u ook garantie. We hopen snel iemand voor u te vinden.

Baerveldt

Ok - weinig begeleiding

Het is fijn dat het via de mail en sms gaat, maar het geeft ook het gevoel dat het niet meer dan een platform is en als ik geen match had gevonden dat vooral mijn eigen probleem is. Een intake van de mensen die jullie aanbieden zou ik wel verwachten weet ik ook beter wat ik kan verwachten.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wij proberen u zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen voorzien van een kandidaat die bij u past. De snelste manier waarop dit kan is via de mail zodat u zelf contact kunt opnemen met de kandidaat. We vinden het belangrijk dat u een klik heeft met de kandidaat en geven u om deze reden de gelegenheid om zelf de intake te doen.

Snel en uitstekende krachten

Door 2 ziekte gevallen had ik snel een hulp+ nodig voor mijn dementerende moeder. Na telefonisch overleg een heel specifieke en toegespitste aanvraag ingediend. Binnen een uur kreeg ik een kandidaat die helemaal voldeed en direct aan de slag kon. Al jaren maak ik gebruik van ikzoekeenwittewerkster ter vervangen in de vakantie en ook in dit spoedgeval wederom super tevreden.

Petra

Prima service

Snelle match en goede dienstverlening

Bedankt :)

Wolbrink

Prettig zoeken door duidelijke communicatie

door aan te geven wat voor mij belangrijk is, krijg ik de persoon die bij mij past