8.1/10
7.8/10

Slecht

slecht geregeld

Snelle service

Na een eerste afwijzing, meteen een nieuwe werkster gevonden.

Wim van de Laar

Vlot geholpen

Kort na onze aanvraag voor een hulp werd al een geschikte kandidaat gevonden.

4 sterren op naar de 5

Sharie is 1x geweest en ben tevreden.. Over jullie aanpak ben ik ook tevreden ik kan een beter beeld geven over een aantal keer dat ze is geweest...

Dienstverlening prima, maar kwaliteit schoonmaakster laat te wensen over

Dienstverlening zelf is prima, maar kwaliteit van de schoonmaakster is niet voldoende

Heel tevreden

Heel positief, na m'n aanmelding kreeg ik dezelfde of de volgende dag al bericht met de naam van 'n eventuele hulp. Deze is nu 2x geweest. Tot heden heel tevreden.

Mike

Blijf weg bij dit bedrijf! Ze leveren geen betrouwbare mensen, maar contactgegevens... de rest is aan jou.

Witte werkster levert contact gegevens maar verder niets. Helaas was onze ervaring niet goed. Zo ook bij ons, 5 maal. Waarbij de eerste dame wel van start is gegaan, maar zo ontzettend de kantjes er... Witte werkster levert contact gegevens maar verder niets. Helaas was onze ervaring niet goed. Zo ook bij ons, 5 maal. Waarbij de eerste dame wel van start is gegaan, maar zo ontzettend de kantjes er vanaf liep en haar tijd niet vol maakte dat dit gewoonweg niet acceptabel was. Andere aanbevolen hulpen waren eenvoudig weg niet te contacteren of kwamen niet opdagen. We zijn hierover met witte werkster in contact geweest, maar ze uiterst onklantvriendelijk behandeld. Men zou voor ons verder zoeken maar tot op heden (6 maanden later) nog steeds geen hulp gevonden. Wij vragen om ons geld te rug, en geen bemiddeling meer te willen.

Toch geven ze aan te verder te willen bemiddelen in de "garantie periode", maar je geld krijg je nooit terug. Echte garantie is niet, het is vaag omschreven en van redelijkheid is geen sprake.

Uiterst klantonvriendelijk behandeld. Leveren alleen contact gegevens, de rest is aan jou.

Tevreden klant

Snel geregeld. Goede kandidaat

Een akelig ervaring per telefoon met uw medewerkster

Vanochtend 20 mei 2020 om 11.00 uur een heel akelig gesprek met medewerkster van witte werkster gehad.Zij gedroeg zich ongeduldig belerend en onbeleefd. Ik vroeg om hulp bij een ingewikkelde zaak... Vanochtend 20 mei 2020 om 11.00 uur een heel akelig gesprek met medewerkster van witte werkster gehad.Zij gedroeg zich ongeduldig belerend en onbeleefd. Ik vroeg om hulp bij een ingewikkelde zaak over een huish hulp die 2 contracten had zowel bij sopje als bij witte werkster. Misschien kunt U eens met deze medewerkster praten zodat zij een iets begripsvollere houding kan opbrengen met wat meer geduld en beleefdheid. bij voorbaat dank, met vr gr Henny Grasselier

Renee van Hensbergen

Prima schoonmaker, maar totaal geen orde op zaken bij de organisatie.

Ik heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen. De ellende begon al doordat niet duidelijk was dat schoonmaakstudent en de witte werkster één organisatie zijn. Daarna werd er een kandidaat... Ik heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen. De ellende begon al doordat niet duidelijk was dat schoonmaakstudent en de witte werkster één organisatie zijn. Daarna werd er een kandidaat voorgesteld die totaal niet paste bij ons profiel. Vervolgens een topkandidaat, die alleen nog niet is begonnen vanwege het Corona virus en het feit dat ik tot de risicogroep behoor. Hij zou zelf hebben opgezegd, wat helemaal niet klopt. Eindeloos heen en weer gemaild en nooit een reactie terug die ook sloeg op het bericht in de mail. Er was één verhelderen telefoongesprek ooit en een ieniemieniekorting vanwege het ongemak, maar daarna weer precies dezelfde zooi. Ik denk dat wij heel blij worden met onze schoonnmaker, maar bij de organisatie zijn de zaken duidelijk niet op orde.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. De website www.scoonmaak-student.nl en www.ikzoekeenwittewerkster.nl behoren beide tot Hulp-in Huis b.v. echter zijn deze websites niet hetzelfde.... Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. De website www.scoonmaak-student.nl en www.ikzoekeenwittewerkster.nl behoren beide tot Hulp-in Huis b.v. echter zijn deze websites niet hetzelfde. Schoonmaak-student is geheel gericht op het aanbieden van studenten en jongere hulpen, ook voor een ander uurloon als ikzoekeenwittewerkster. Indien u uzelf hebt opgegeven op verschillende websites van Hulp-in Huis, dan begrijpen wij uiteraard dat dit voor enige verwarring kan zorgen. Wij hopen echter uiteraard dat de hulp naar alle tevredenheid bij u aan de slag gaat.