Prima service. Adequate reacties

Handige service

Eerste ervaring met ikzoekeenschoonmaakster is prima. Snel een kandidaat gevonden.

Service is goed

We kregen vrij snel een aanbod. Zou t wel prettiger vinden om keus te hebben uit meerdere kandidaten.

Zegers

Handig!

Alleen onhandig dat het per hele uren gaat, ik bel maandag nog even want wij willen dus 2,5 uur per week.

Heleen Henstra

Snelle service

Na de afwijzing van de eerste kandidaat is er snel een andere, goede kandidaat gevonden.

Hoven

Aanvraag

snelle actie vanuit ikzoekeenwittewerkster.nl, maar nog geen ervaring met de persoon zelf.

Grent

Contact verloopt stroef.

Russel

Top

Snelle, goede klik. Werkster gevonden die precies bij mij past.

Zeer slecht

Jammer hoor. Denk je bij een betrouwbare dienst te zijn ingeschreven. Na inschrijven krijg je binnen no-time een "match". Meisje van 18 jaar. Geen ervaring. Zo kan ik het ook. O ja: je mag wel gelijk betalen! Belachelijk!

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Geachte mevrouw Van Ravensteijn,

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. U heeft 17 augustus bij ons een aanvraag ingediend, wij hebben u 20 augustus een hulp voorgesteld. Vervolgens hebben wij niets van u vernomen tot vandaag 10 oktober. In uw aanvraag heeft u geheel geen eisen opgegeven voor ervaring. Wij willen elke hulp een kans geven om ergens aan de slag te gaan en deze hulp was voor u beschikbaar. Indien u eisen die u wel heeft, niet opgeeft, kunnen wij hier ook geen rekening mee houden. Wij hebben de eis aan uw aanvraag toegevoegd en zijn opnieuw voor u opzoek naar een hulp.