Diephuis

Zeer slechte ervaringen

Ongelofelijk slechte ervaring met de witte werkster... Ondanks eerdere betaling en zogenaamde "garatie" tot nu toe nog geen enkele werkster gehad. Wel 2 keer betaald omdat de tweede aanvraag i.v.m vakantie van een ander e-mail adres kwam. Bovendien wordt werkster aangeboden in vakantie terwijl duidelijk aangegeven was in de aanvraag dat het per 15 juli kon. En nu schijnbaar totaal uitgeschreven.... Inmiddels onder dreiging van incasso-bureau maar weer rekening betaald! Schandalige behandeling, zal dit zeker niet aanraden aan vrienden of kennissen!

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Er is overigens al sinds 21-04-2017 een hulp via ons bij u aan de slag. Als u zich opnieuw inschrijft met een voor ons onbekende naam en een voor ons onbekend mailadres dan behandelen we dit als een nieuwe aanvraag. Bovendien had u ook geen garantie meer, omdat de vorige betaling anderhalf jaar geleden is gedaan, de garantieperiode is een jaar. Daarom zijn er opnieuw kosten in rekening gebracht. We geven u bovendien per mail aan dat we direct starten met onze zoektocht, we hebben toen ook niet vernomen dat dit niet de bedoeling was. Al met al vinden we het jammer dat u het zo hebt ervaren. U bent overigens niet uitgeschreven en we gaan graag voor u aan de slag!

Slecht, geen dienst

Lukraak match systeem, geen fit op wens klant.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen en criteria tijdens het zoeken naar een geschikte kandidaat voor u. Dit gebeurt niet lukraak, de hulpen zelf geven bijvoorbeeld actief aan daadwerkelijk beschikbaar te zijn. Inmiddels hebben we dan ook al meerdere kandidaten aan u voorgesteld. We vinden het erg vervelend dat we er nog geen klik is ontstaan. Echter doen we ons best om u zo snel mogelijk te voorzien.

Sander

Beoordeling

Personeel voldoet vaak niet aan de gevraagde eisen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

We vinden het jammer dat u de ervaring heeft dat de kandidaten die we u toesturen niet aan de door u gestelde eisen voldoen. Ik zie dat dit in uw geval veelal te maken had met de gewenste flexibiliteit. Voordat we u iemand voorstellen, hebben we deze eisen overigens voorgelegd aan de desbetreffende hulp, zij geven zelf aan al dan niet flexibel te zijn. Het is heel vervelend als dat niet zo blijkt te zijn, helaas is dit voor ons niet te controleren. We zijn blij dat er inmiddels iemand bij u aan de slag gaat en wensen u een fijne samenwerking toe!

Top

Snel en zakelijk, precies wat je wilt als je op korte termijn een werkster zoekt. Bedankt!

Roijers

Mirella

bemiddelaar

Super

ik vind het een ideale oplossing

Parmentier

Handige service

Een handige service om aan een betrouwbare werkster te komen. Nog geen ervaring op langere termijn, maar we hebben er wel fiducie in.

Dreijer

Er is geen ruimte om iets te zeggen over de afspraak met de nieuwe hulp. We hebben afgesproken voor 4 weken op proef. HIJ heeft geen ervaring op schoonmaakgebied.
HET ZOU OOK PRETTIG ZIJN ALS BEKEND WAS OF HET OM EEN MAN OF EEN VROUW GAAT.

Duineveld

van den Kerkhoff