X

X

LSV

Wel betaald maar voor niets

In de tijd dat wij een opdracht open hadden staan kwam er geen reactie. Pas maanden later nadat wij via een andere site een hulp gevonden was, kregen wij 1 reactie. Dus weg 40 euro voor niets

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Vervelend om te lezen dat het zo lang heeft geduurd, voordat u een reactie heeft ontvangen. Wanneer we echter terugkijken zien we dat u op 8 juni een aanvraag heeft ingediend en dat we u op 12 juni de gegevens van een geschikte kandidaat heeft hebben gestuurd. U heeft vervolgens op dezelfde dag aangegeven zelf reeds een kanidaat te hebben gevonden. De factuur ontstaat door het leveren van de gegevens. Wij maken namelijk kosten door het zoeken naar een geschikte kandidaat. U heeft hierbij altijd recht op een jaar garantie.

Vlot en correct

Gemakkelijk en overzichtelijk

Dit is de 2e keer dat ik via wittewerkster.nl een werkster heb gezocht en ben tevreden over het proces. De match is snel gemaakt en ik vind het erg fijn dat er een optie is dat indien er geen klik is met de match verder te zoeken. Daarnaast vind ik het overzichtelijk dat alle facturen gewoon digitaal beschikbaar zijn, ideaal voor de administratie. Kortom zeer tevreden.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent!

Wassink

Super

Ik ben superblij en erg geholpen door jullie

Dorsman

Prima snelle service

we hadden snel een matctch, onze match begint volgende week.

Snel gevonden

Er was snel iemand gevonden en ze kwam zeer betrouwbaar en kundig over.

Brokke

Geen titel

Kip

Eerste impressie

snelle communicatie

Goed werk!

Ik ben erg tevreden met de dienstverlening en de ondersteuning die ik gekregen heb bij het vinden van een geschikte hulp. Bedankt!

Graag gedaan!