Fijn

Accuraat

Snel

Nog steeds geen schoonmaakster

We zijn op naar een schoonmaakster en staan al 2,5 maand ingeschreven en er is tot op heden nog geen schoonmaakster gevonden, terwijl we in een grote stad wonen. Klantenservice is op zich vriendelijk, echter als bemiddelingsbureau een onvoldoende. Ze doen geen enkele moeite om na te gaan waar de schoen wringt en waarom wij nog geen schoonmaakster hebben

Smits

Gemak

Krijg een match waar je een beter gevoel bij hebt dan een advertentie berichtje bij de supermarkt.

Lopez

Jullie zijn gedreven in het vinden van een geschikte persoon. Veel dank hiervoor! mvg, Fabiola Lopez

Schoonmaakhulp

Werkt goed! Vinden inderdaad geschikte kandidaten in jouw omgeving. let wel, dienstverlening is niet gratis.

Klik

Snelle actie en direct een goede klik!

Konings Wolters

De site geeft een positieve indruk en werkt makkelijk.

Soufi

Slechte service 87€ betaald voor niks.

Ik heb tot op heden nog geen schoonmaak over de vloer gehad. In eerste instantie kreeg ik een naam en telefoon nummer wat bleek dat deze huishoudelijke hulp helemaal geen interesse had in een schoonmaak baan en niet beschikbaar is voor schoonmaak werk!
Dit via sms doorgegeven te hebben volgde hier GEEN reactie op. Wel kreeg betaal verzoek op betaal verzoek. Er staat op de site duidelijk aangegeven dat er niks in rekening wordt gebracht mocht er geen schoonmaker zijn. Hierdoor betaalverzoek genegeerd maar later een aanmaning van een incasso bureau die ik maar betaald heb van maar liefst 87€ !!!!! Werkelijk belachelijk !

Rutten

Snel en correct

Snelle match en direct een klik met de 1e kandidaat.
Nu heel benieuwd naar het vervolg. Heb er wel alle vertrouwen in!

Jacobsson

Nog geen ervaring!