Overbekking

Terleurstellend

Afspraak gemaakt met schoonmaakster Dinky Uittenbogert maar komt niet opdagen. We horen helemaal niets meer daarover??????????????

Precies gevonden wat ik zocht!

Heel fijn dat je een leeftijdsvoorkeur door kan geven. Na jaren modderen met studenten die het werk niet zien liggen heb ik dankzij de website nu iemand met veel ervaring en een serieuze werkhouding. Heerlijk!!

Snel een interieurverzorgster gevonden.

Snel en vlotte afwikkeling. Na indienen van een werkopdracht, binnen 2 werkdagen een geschikte kandidaat gevonden.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Bestand aanbod

Ik maak al een aantal jaren gebruik van uw diensten. De betrouwbaarheid van het aanbod van uw schoonmaakster is sterk terug gelopen. Het is merkbaar dat deze website ook gebruikt wordt voor Hulp in de Huishouding. Dit is een hele andere categorie hulp welke gevraagd wordt. Wellicht kunt u hier aan de voorkant iets mee doen.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Vervelend om te lezen dat de betrouwbaarheid van het aanbod naar uw ervaring is afgenomen. We proberen altijd een geschikte kandidaat te vinden die aan uw eisen voldoet. Het is dan ook mogelijk om bepaalde eisen in de aanvraag op te nemen, zodat we beter voor u op zoek kunnen naar een geschikte kandidaat. Mocht er toch geen match is tussen u en de voorgestelde hulp, dan heeft u altijd recht op een jaar garantie. We gaan dan geheel kosteloos voor u op zoek naar een nieuwe kandidaat.

Na maanden nog geen hulp

Weinig matches, en als er dan een match is reageren ze niet op de mail, zeggen de avond van te voren af of kunnen niet op de gevraagde dag.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Wat jammer om dit te lezen. We proberen altijd om zo snel mogelijk iemand te vinden die voor u aan de slag wil. Hierbij zijn we helaas afhankelijk van de hulpen zelf, en de mate waarin zij hun verantwoordelijkheid nemen. Hoewel we ons best doen om hier zo goed mogelijk voor te controleren, lukt dat helaas niet altijd.

Otterloo

Beoordeling

Prima ervaring

Fvd

Prima service

Snel een goede match

Het zoeken is mij uit handen genomen. Hoop op een goede samenwerking.

Daar hopen wij ook op!

😊

Snelle service

Nadat mijn vorige hulp andere werk wilde gaan doen snel weer een nieuwe hulp gekregen.

Super!

Krumm-Lemmers

Zeer tevreden

Binnen een dag een hulpje voor me gevonden. En met deze jonge hulp ben ik super blij, ik zal uw bedrijf zeker aanbevelen.