Rijpkema

Feedback

Handig

Makkelijk

Eenvoudig een betrouwbare schoonmaakster vinden

den Hoed

Prima!

Prima service. Soms een wat kort door de bocht antwoord van een medewerker, maar overall heel tevreden.

Martijn

Tevreden

handige en efficiënte bemiddeling

Snelle sevice

Snel en duidelijk

Praktisch, snel, eenvoudig

Positief

Super positief en de eerste match was al raak voor het zoeken naar een schoonmaakster.

Erwin Elsmann

Ipv een ervarenschoonmaakster gegevens krijgen van iemand die net schoonmaakt. Klantenservice doet niks en klant moet betalen.
Zoek je een schoonmaakster? Zoek elders.

Doen wat je beloofd, luisteren naar klanten.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Jammer om te lezen dat de schoonmaakster niet voldeed aan uw eisen en wensen. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Natuurlijk kan het voorkomen dat er geen klik is of de dat de kandidaat niet voldoet aan uw verwachting. Indien u uw eisen en wensen duidelijk aan ons door geeft zetten wij uiteraard de zoektocht door zonder extra kosten.

Schoonmaakster gevonden

Prima geregeld

Er is voor mij nog geen match gevonden. Ik maak me hier zorgen over, maar het bedrijf kan niet gebeld worden.
Ik krijg alleen mails. De algemene voorwaarden zijn alleen toegankelijk als je die...

Snelle reactietijd mail. Inschrijving vlot.

Informatie website dubbelzinning. Algemene Voorwaarden niet goed terug te lezen tenzij je die zelf direct hebt uitgeprint.
Rare matches, niet uit mijn regio en van mensen die niet beschikbaar zijn.
Op de website staat dat er veel schoonmakers bij mij in de buurt zijn ingeschreven, evenwel heb ik na een week nog niemand.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Jammer om te lezen dat u onze website en service op deze manier heeft ervaren. Wij zijn binnen bepaalde werktijden telefonisch bereikbaar en hebben u ook een telefoonnummer gegeven via de mail. Wij proberen er zo veel mogelijk voor om u snel te kunnen voorzien van een geschikte kandidaat. Onze algemene voorwaarden staan omschreven op onze site en zijn er geen verborgen kosten. U kunt deze nogmaals lezen op www.ikzoekeenschoonmaakster.nl/kosten.