7.7/10

Super snel een schoonmaakster die aan de wensen voldoet

super snel een schoonmaakster die aan de wensen voldoet

Mark

Komt ineens met een factuur

In het gehele aanmeldingsproces komt nergens * DUIDELIJK* aan bod dat zij een factuur van een belachelijk bedrag zullen toesturen voor een schoonmaakster die je wegens veranderende situatie (Overlijden) niet meer nodig hebt. m=bemiddeling, mijn neus.

Belachelijk bedrijf dit.
Geen dienst, geen factuur.

makkelijk zat.

Van de laar

Fijn en snel

Makkelijk, snelle service

AveBloem

Bruikbare manier om een schoonmaker te vinden

Documenten en tips in Downloads zijn goed te gebruiken. Website is duidelijk en bruikbaar.
Opmerking: Ikzoekschoonmaker.nl ipv schoonmaakster ?

Pyka

Al 3 jaar prima samengewerkt.

Oke

Goed, altijd snelle reacties

Snelle service

Snel een schoonmaakster gevonden

M

Snel en goed

Heel snel een goede hulp gevonden.

S.

Goed.

Goed. Ze regelen alles.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Bedankt voor uw review!

Noemi

Disappointed

Only 2 cleaner found during the 2 weeks and neither of them matching our criteria. The second one didn`t bother to show up for the appointment and sent a cancellation over email after the agreed time. It would be good if this company actually filtered the cleaners as there seems to be plenty of them on here who don`t actually want to work. Also 28 eur is way too expensive for just finding a cleaner but taking no responsibility (eg insurance etc)for them.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Erg vervelend dat het zo is verlopen met de voorgestelde hulpen. Wij spreken de hulp er op aan dat zij hun gemaakte afspraken moeten nakomen en elke hulp die wij voorstellen geven bij ons aan, minimaal een jaar beschikbaar te zijn. Indien dit achteraf niet blijkt, heeft dit ook negatieve gevolgen voor de hulp. Op deze manier doen wij er alles aan om betrouwbare hulpen aan te bieden die ook de afspraken na komen en daadwerkelijk beschikbaar zijn. Helaas kan het voorkomen dat een hulp alsnog niet op komt dagen, dit ligt buiten onze macht. Wij hopen alsnog snel een geschikte hulp voor u te vinden.